X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מחיר הרכישה הסופי עומד על 56,165,533 ש"ח לאחר רכישת הקרנות תציע ישיר בית השקעות ללקוחותיה קו מוצרים מלא ומצטיין בתחום קרנות הנאמנות
▪  ▪  ▪

ישיר בית השקעות מקבוצת ביטוח ישיר השקעות פיננסיות בע"מ, רכשה את קרנות הנאמנות של בנק "יהב-מסד" במחיר סופי של 56,165,533 ש"ח, לאחר שבחודשים האחרונים מאז הודעת הרכישה חל גידול נוסף של כ- 13 מיליון שקלים בהיקף הנכסים המנוהלים על-ידי קרנות אלו העומדים כרגע על סך של 1,263,850,891 ש"ח.
החברה חתמה ב- 12 לדצמבר על מסמך עקרונות, לרכישת קרנות הנאמנות של בנק יהב ובנק מסד תמורת 55.555 מיליון ש"ח על-פי היקף נכסים של 1.25 מיליארד ש"ח, כאשר מחיר העיסקה שיקף מחיר קניה לפי 4.44% מהנכסים המנוהלים בקרנות.
לדברי גיורא סרצ'נסקי, מנכ"ל "ישיר בית השקעות", חברת הקרנות של יהב מסד מדורגת בדרוג הגבוה ביותר בתעשיית קרנות הנאמנות - חמישה כוכבים, על-פי דרוג קרנות מידע זהב, כאשר 7 קרנות מדורגות באופן ספציפי בדרוג זהה. החברה בולטת גם בצמיחה הגבוהה שהציגה בתיק הנכסים. בשנת 2005 צמחו נכסי החברה ב- 77% לעומת 13% במערך הבנקאי.
סרצ'נסקי אמר, כי נקודה נוספת הבולטת לטובה הינה העובדה כי מאז הודעת הרכישה צמחו נכסי יהב מסד, זאת בניגוד לפדיונות הגדולים שנרשמו בקבוצות קרנות הנאמנות הבנקאיות האחרות "ועל כן שמחנו לשלם יותר".
סרצ'נסקי מסר, כי לאור רמת ההישגים הגבוהה של קרנות אלו, גויס צוות ניהול הקרנות של יהב מסד ושולב בצוות הניהול הבכיר של "ישיר בית השקעות". רן אמיתי, אשר ניהל את קרנות "יהב מסד" ימונה למנהל קרנות הנאמנות של החברה.
לאחר רכישת הקרנות תציע ישיר בית השקעות ללקוחותיה קו מוצרים מלא ומצטיין בתחום קרנות הנאמנות.
"ישיר בית השקעות", מקבוצת ביטוח ישיר השקעות פיננסיות, מתמחה בשיווק מוצרים פיננסים בגישה צרכנית ומציעה מגוון פתרונות השקעה פיננסיים.
החברה החלה פעילותה לקהל הרחב במרוצת חודש יולי 2005 ומציעה ללקוחות ניהול קרנות נאמנות, תיקי השקעות, קופות גמל, קרנות השתלמות וקופות לפיצויים. ייחודה של החברה נעוץ בשרות אישי במסגרתו מגיע יועץ השקעות אל בית הלקוח, במדיניות עמלות נמוכה ובמתן אפשרות לנהל תיקי השקעות בסכומים הנמוכים מסכומי המינימום הנהוגים בשוק. היקף הנכסים המנוהלים בבית השקעות מסתכמים כיום כ- 2.4 מיליארד שקלים.

תאריך:  04/04/2006   |   עודכן:  04/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
אמש הוא הוגדר כמי שמת מוות קליני    כתב אישום הוגש אמש נגד האב, המשתייך לאחת המשפחות החרדיות הידועות ביותר בארץ
ניר וייס
בעקבות עתירת אירגון נכי צה"ל, אישר בג"צ את הפיתרון המוצע ע"י המדינה, במסגרתו גם תבוטל הסמכתו של ראש אגף השיקום כקצין תגמולים, תעשה הפרדה בין הייעוץ המשפטי שניתן לקצין לבין זה הניתן לוועדות הרפואיות, וימונה להן יועץ משפטי נפרד
עומר שיקלר
בית הדין לאתיקה של מועצת העיתונות חייב את חברת החדשות ואת העיתונאי מרדכי קירשנבאום להתנצל בפני השחקן בשל פגיעתם הבלתי מוצדקת בו
מחלקה ראשונה
ראש העיר ירושלים יעניק האות לחתן פרס נובל אשר "הביא כבוד רב לעיר ירושלים ולתושביה"
מחלקה ראשונה
160 עגלים, שנחשפו למחלת הפה והטלפיים, הגיעו למחסום קרני ונשארו שם תקועים במשך שעות ארוכות בתנאי החזקה קשים    גורמים במקום אשר הזעיקו את "תנו לחיות לחיות" טוענים: "זו התעללות לשמה, אם לא יטפלו בעגלים מיד הם לא יחזיקו מעמד ועלולים למות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il