רשת בורגראנץ' מתרחבת לתחום הקפה ומשיקה משקה קייצי, מרענן ואופנתי - קפה קר - המתאים לקהל יעד רחב של מבוגרים וצעירים.
היקף ההשקעה בפיתוח המוצר החדש עומד על כ-120 אלף דולר.
המוצר מושק במסגרת מדיניות הרשת שנועדה לבסס את מעמדה של בורגראנץ' כמובילה בחדשנותה בענף המזון המהיר.
לדברי סביון בר- סבר, סמנכ"ל שיווק בורגראנץ' "זיהינו את הטרנד של הקפה הקר שממשיך לתפוס תאוצה בארץ, ואת ההתאמה של המוצר לרוח הצעירה והדינמית של בורגראנץ' כמו גם להתרעננות בחודשי הקיץ החמים".
להערכת בר, סבר היקף המכירות הצפוי של הקפה הקר יעמוד על כ- מיליון וחצי ש"ח בשנה.
המוצר שנבחר הינו מוצר קפה קר פרווה מתוצרת חברת "רומבוטס" שהינה אחת מיצרניות הקפה הגדולה בעולם והחברה המובילה בתחום הקפה הקר בישראל.
המוצר פותח עבור רשת בורגראנץ' בתהליך שכלל סידרה ארוכה של מבחני טעימה עד להגעה לתוצאה הסופית, ובתום פיילוט שנערך ב-5 סניפים והוכתר בהצלחה רבה.
את המוצר ניתן לרכוש במרבית סניפי רשת בורגראנץ' החל מאמצע יולי במחיר מיוחד של 9.90 ש"ח בלבד.
מוצר אופנתי וחדשני זה מצטרף לשורה של קינוחים טעימים וקרירים המוגשים בסניפי רשת בורגראנץ' והמתאימים במיוחד לימות הקיץ החמים.
רשת בורגראנץ מונה כ-92 סניפים ברחבי הארץ.