הקטלוג החדש של TNT עוצב כחפיסת קלפים לכל דבר הכוללת 54 קלפי משחק, במסגרתו הדוגמנים, ובראשם מובילי הקמפיין דניאלה פריטס ואמברוז, ממלאים את התפקידים הראשיים של המלך, המלכה הנסיך הג'וקר וכו..
קטלוג הקלפים בו השקיעה החברה 100 אלף דולר, הופק ע"י משרד הפרסום גלר נסיס והוא יוצא לחנויות במהדורה מוגבלת של 30 אלף עותקים.
שוויה של כל חפיסת קלפים הינו 50 שקלים והיא תוענק במתנה בחנויות הרשת בכל קנייה מעל 300 שקלים לבני 16 ומעלה בלבד, כיוון שהקלפים מציגים את צילומי הקמפיין הבלתי מצונזרים, הכוללים תמונות חושפניות ותמונות זוגיות בעלות אפיון ארוטי.
קטלוג הקלפים מחולק לסדרות שונות בעלות ייחוד ויזואלי, כשבכל אחת מהסדרות מקבלים הקלפים פרשנות מעודכנת: סדרת הלבבות הינה סדרה רומנטית, סדרת היהלום מצולמת בשחור-לבן ומציגה מראה נועז וסדרות העלה השחור והתלתן מאופיינות בצילומי סטודיו במראה עדכני ומנוכר לצד צילומי אוירה בקרקס.
הקלפים בקטלוג מציגים את הטרנדים המובילים של TNT לקיץ הקרוב, עם מגוון רחב של פריטי לבוש ואביזרי אופנה המופיעים בכל תמונה.
בנוסף לקטלוג הקלפים, עוצב קטלוג כרומו בן 24 עמודים ברוח חפיסת הקלפים, שיופץ בעיתונות היומית, במגזינים ובחנויות הרשת.