X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הארגון הודיע לבית הדין הארצי לעבודה כי מדובר בסכסוך כלכלי במסגרת סכסוך עבודה תקף הארגון טוען: "לא יעלה על הדעת כי עובדי ההוראה אשר עלולים למצוא עצמם מפוטרים בסיומה של שנה זו, יתנו ידם לביצוע מבחנים, שאינם חלק מתוכנית הלימודים
▪  ▪  ▪

יומיים לאחר שמשרד החינוך הגיש עתירה לבית הדין הארצי לעבודה בבקשה להוציא צווי מניעה לארגון המורים העל-יסודיים, משיב היום (יום ה', 20.4.06) הארגון במלחמה.
בתגובה לעתירה, הודיע הארגון לביה"ד הארצי לעבודה כי מדובר בסכסוך כלכלי במסגרת סכסוך עבודה תקף. לטענת באי כוח ארגון המורים העל יסודיים, עוה"ד דרור גל וכרמית לוי זמיר, ממשרד עוה"ד סטריקובסקי, גל, ברוך, פורת ושות', אין בקיומם או אי קיומם של מבחני פיז"ה המדוברים על-מנת לסכל או למנוע צירופה של מדינת ישראל לארגון הבינלאומי.
לטענת הארגון, הפרוצדורה לצירוף המדינה לארגון הבינלאומי אורכת שנים רבות, ועל המדינה המועמדת, לעמוד בקריטריונים שונים. עמידה בקריטריונים אלה מחייבת התאמת מערכות כגון ביצוע ליברליזציה בשוקי ההון, שינויי תפישה הן בתחום התוכן והן בתחום התהליך והציוד.
לדברי המורים, בתחום החינוך לא רק ההישגים נמדדים, אלא גם המצב הפיזי ותנאי הלימוד, קידום המורה ושמירה על מעמדו. לטענת הארגון אף אחד מהקריטריונים הנמדדים אינו בא לידי ביטוי במערכת החינוך בישראל.
בצו המניעה מבקש משרד החינוך מבית הדין לעבודה להורות למורים לבצע "כל הדרוש על-מנת שהעברת המבחנים תיעשה בצורה תקינה, ללא כל הפרעה במסגרת המועד המתוכנן".
לטענת המורים, למבחנים אלה השלכות מהותיות על מערכת החינוך כולה ועל עבודת המורים בפרט. אין המדובר בהשתתפות טכנית בלבד של עובדי ההוראה בביצוע המבחנים, אלא נדרשים שינויים בתכני הלימוד ובמטלות המוטל. המורים מזכירים כי עד היום קוצצו במערכת החינוך העל יסודית בכיתות י-י"ב כ- 107,000 שעות שבועיות, לא כולל קיצוץ נוסף של כ- 18,000 שעות בשנה"ל הבאה.
לדברי עוה"ד גל ולוי זמיר, מדובר בתוספת מטלות ובשינויים שהינם בעלי משמעות כלכלית לעובדי ההוראה. "לא יעלה על הדעת כי עובדי ההוראה אשר עלולים למצוא עצמם מפוטרים בסיומה של שנה זו, יתנו ידם לביצוע מבחנים, שאינם חלק מתוכנית הלימודים, אינם מתוגמלים בגינם ואף קוצצה משרתם וקוצצו להם שעות הוראה", נכתב בעתירה.

תאריך:  20/04/2006   |   עודכן:  20/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אשר גולדברג
המשחק נגד מכבי נתניה הוקדם לשעה 17:00 בגלל הטלוויזיה    אנשי משטרת ירושלים לא אישרו בטענה שאין להם אנשים לאבטח את המשחק בשעה הזאת    ראשי ההתאחדות לכדורגל מנסים למצוא פתרון
אלעזר לוין
השוכרים ישלמו 3.5 דולר למ"ר    מכרו 2 דונם ב-100 אלף דולר
מתי טוכפלד
אין התקדמות במו"מ הקואליציוני    עיקר המחלוקת עדיין בעניין העלאת שכר המינימום    גורם בקדימה: "בתוך שבועיים נרכיב ממשלה, גם בלי העבודה"
עומר שיקלר
הכנסות ברבעון הראשון ממוצרים עלו ב- 18%    עלייה של 18% בסך ההכנסות
הדר פרבר
הפרלמנט אישר את מינויה של האן יונג-סוק, לשעבר פעילת זכויות אדם שנכלאה בשל מחאה פוליטית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il