X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ביהמ"ש המחוזי בי-ם מותח ביקורת חריפה על ח"כ שלמה בניזרי ופטרונו הפוליטי, הרב ראובן אלבז על שלא התייצבו להקראת כתב האישום נגדם
▪  ▪  ▪

בית המשפט המחוזי בירושלים מתח (יום א', 23.4.06) ביקורת חריפה על ח"כ שלמה בניזרי (שס) והרב ראובן אלבז, ראש מוסדות "אור החיים", על שלא התייצבו היום להקראת כתב האישום נגדם.
בתחילת 2006 הוגש נגד השניים כתב אישום חמור בגין עבירות שוחד וקבלת טובות הנאה. בניזרי מואשם, כי בעת היותו שר העבודה והרווחה, וגם קודם לכן, הוא קיבל שוחד בהיקף כולל של מיליוני שקלים מהקבלן ואיש העסקים משה סלע. בתמורה, הוא סיפק לידידו, בעל חברת כוח אדם לעובדים זרים, מידע על מכסות עובדים.
בחומר החקירה מופיעה בין היתר אמירתו לכאורה של בניזרי לסלע: "עשר כדי שתתעשר". היינו: העבר אלי עשירית בכדי שתתעשר. הרב ראובן אלבז, פטרונו של בניזרי ובעל השפעה רבה בעולם התורה הספרדי, מואשם אף הוא באותו כתב אישום, כי הוא זה שיזם את השוחד.
על-פי כתב האישום, כספי השוחד כללו, בין היתר, רכישת שולחן אוכל וכיסאות לביתו של בניזרי בעלות של כ-7,000 שקלים, תשלום עבור שכר טירחת עורך דין בסך של 28 אלף שקלים. בנוסף, סלע התקין מיזוג בביתו של בניזרי בעלות של 23 אלף שקלים ואף העביר לבניזרי סכום של 40 אלף שקלים באמצעות רעייתו.
בשנת 1998 הגדיל סלע לעשות כאשר רכש את הדירה הצמודה לדירתו של בניזרי בירושלים בכדי להעניק באמצעותה טובות הנאה לבניזרי. בתחילה הדירה הושכרה לבניזרי ובהמשך אף סוכם כי רכישתה תמומן בסיועו הנדיב של סלע.
בניזרי, שנדחק בבחירות האחרונות למקום השישי בשס, עקב כתב האישום שהוגש כנגדו, הואשם גם בשיבוש הליכי משפט בכך שנפגש עם סלע לאחר שנודע לו על דבר החקירה ותיאם עמו את שיבושה.
היום, כאמור, מתח בית המשפט ביקורת חריפה על היעדרותם של השניים מהליך הקראת כתב האישום כנגדם היום ואף הוסיף וקבע כי מעתה עליהם להופיע לכל הליכי המשפט בעניינם.

תאריך:  23/04/2006   |   עודכן:  05/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
המטוס התרסק בכפר על גדות הנהר צ'רי    מטוס נוסעים קטן התרסק באינדיאנה
שלומי דיאז
פרקליט מחוז י-ם נפגש עימם, אך מסר: "אין מו"מ מכל סוג שהוא"    רבנים פרסמו הודעה לפיה יש לפעול לשחרורו    מחרתיים יערך דיון בבימ"ש במהלכו יוחלט אם לשחררו בתנאים מגבילים
הדר פרבר
ילדיו של גבר מזימבבואה טענו כי מדובר בביגמיה    בבריטניה נאסר אדם משום שחי חיי ביגמיה
גלית יצחק
השתגעתם כבר מהאלרגיה? אתם כבר לא יכולים לסבול את התופעה הזו? צודקים    מספר מומחים מעניקים טיפים שיעזרו לכם למנוע את תסמיני אלרגיית האביב וקדחת השחת
ענבל אביב
שר הביטחון אמר בישיבת הממשלה השבועית כי בימים האחרונים ניכרת החרפה בטרור הפלשתיני    להערכתו, ישראל נמצאת בעיצומו של גל טרור שעוד יגבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il