החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה) ממשיכה למנף את הקשר עם עולמות התוכן של בני הנוער ומציעה במהלך חודש אפריל פעילות ייחודית וחוויתית בלונה פארק לגולשי אתר MYMUSIC. במסגרת פעילות זו תפעיל קוקה-קולה לראשונה קופון סלולארי ייחודי.
במסגרת המהלך מציעה קוקה-קולה לחברי מועדון MYMUSIC 10,000 כרטיסי כניסה ללונה פארק ולסופר לנד תמורת 5 דציבלים בלבד (קודים המופיעים מתחת לפקקים וולשוניות של מוצרי קוקה-קולה). הזוכים בכרטיסים יקבלו ישירות למכשיר הסלולר שברשותם קופון מיוחד אותו יתבקשו להציג בקופות הלונה פארק/סופר לנד.
חברי מועדון MYMUSIC יוכלו לממש את ההטבה הייחודית ביום העצמאות (3.5.06) מהבוקר ועד הלילה, תוך הצגת הקופון הסלולארי באמצעותו יוכלו להנות ללא הגבלה בכל מתקני הלונה פארק ו/או הסופרלנד.
עוד במסגרת ההטבות, תקים קוקה-קולה במיוחד לחברי MYMUSIC "רדיו לונה פארק" שיופעל ביום העצמאות וחברי המועדון יוכלו להקדיש שירים וכן להקליט את עצמם בקריוקי ולקבל CD מההופעה האישית במתנה ועוד.
בנוסף, משיקה קוקה-קולה משחקי יכולת אינטראקטיבי באתר MYMUSIC. חמשת חברי האתר שישיגו את התוצאה הטובה ביותר יזכו להיות מלכי הפארק ולצרף אליהם חבר נוסף שייהנה גם הוא מפרס. מלכי הפארק יזכו להסעה מאורגנת, יקבלו צמידי VIP שיעניקו להם כניסה ללא תור לכל המתקנים, אוכל ושתייה לאורך כל היום ושימוש חינם בכל מתקני ההגרלות בלונה פארק. כמו כן, יבחרו 2 מלכי פארק נוספים במסגרת התוכנית MUSIC MAGAZINE" MY" המשודרת בערוץ "מוזיקה-24".
קוקה-קולה השקיעה כ-5 מיליון ש"ח בתוכנית הנאמנות לבני הנוער .התוכנית כוללת השקה מחודשת לאתר המוזיקה של קוקה-קולה MUSIC MY וחלוקת פרסים אטרקטיביים לבני הנוער לאורך כל השנה.