דקסון, חברת התרופות השנייה בגודלה בישראל, עולה בקמפיין להשקת התרופה אומפרדקס - Z במה שצפוי להיות המהלך הגדול של שנת 2006 בתחום התרופות ללא מרשם (OTC). מטרת הקמפיין היא השקת התרופה למניעת צרבת אומפרדקס Z תחת הסיסמא: "או צרבת - אומפרדקס Z". הקמפיין, באמצעות משרדי הפרסום פובליסיס ומלניק נאמד בהשקעה של כ-3.5 מיליון שקל וצפוי לכלול פרסום בערוצי הטלוויזיה 2, 10, , 9 וRTV-, ברדיו האזורי והארצי, בעיתונות ובאינטרנט.
אומפרדקס - Z (אומפרזול 20 מ"ג), תהיה התרופה היחידה בישראל בקטגוריה שלה שתהיה נגישה מעתה לציבור החולים בצרבת (נאמד בעשרות אחוזים מן האוכלוסיה בישראל) ללא צורך במרשם רופא. היא מעניקה פיתרון לסובלים מצרבת חמורה (פעמיים בשבוע ויותר) על-ידי מניעת הזרמת חומצה לקיבה ועל-ידי כך מניעת הצרבת והצורך לטפל בה באמצעים תגובתיים, כפי שהיה נהוג עד כה.
יוש פורת, מנהל מנהל שיווק OTC בדקסון: "שוק התרופות ללא מרשם רופא הולך ומשתכלל ובשנה הקרובה אנו מעריכים כי תתחולל מהפיכה אמיתית בהיקפי הקניה של הצרכן, בזמינות המוצרים ובמגוון. ל"דקסון" מסורת של חדשנות בתחום ה OTC, ואומפרדקס - Z הוא נדבך נוסף בשרשרת זו".
אומפרזול ללא מרשם רופא נמכר בארה"ב בשנת 2004 בהיקפים של מעל 250 מיליון דולר בשנה וב"דקסון" מעריכים כי לתרופה פוטנציאל הצלחה גם בשוק הישראלי, המוערך ע"י החברה במיליוני דולרים בשנה.
"אנו מעריכים כי שוק זה יצמח משמעותית בשנה הקרובה עם אומפרדקס - Z", מוסיף פורת.
קרדיטים סרט פרסומת:
משרדי פרסום המפיקים: פובליסיס ומלניק
במאי: אדם סנדרסון
קריינים: דני סידס, ליאון פלדמן