"אינטרקוסמא", יצרנית ויבואנית הקוסמטיקה מהמובילות בישראל, מעלה באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר נטע" קמפיין למותג "MINERAL CARE". עד כה שווקו מוצרי MINERAL CARE בשוק העולמי, ולאחרונה הוחלט להחדירם גם לשוק הישראלי.
הקמפיין החדש מפרסם את סדרת הדגל 'BIO ACTIVE CARE ' שהיא סדרת מוצרי אנטי איג'ינג המיועדת לשכבת הגיל 30 פלוס ומהווה פתרון אידיאלי למלחמה וטיפול בקמטים.
הקמפיין, אותו מובילה סימה בכר, מיס עולם לנשים נשואות, יתמקד בעיקר בעיתונות הכתובה. הסלוגן שנבחר לקמפיין הוא "30 פלוס- הוא הגיל הכי יפה שיש (במיוחד אם לא רואים אותו עליך...)".
במקביל הועלו פרסומים במדור הפרסומי של ג.יפית, שם ממליצה ג.יפית בחום על הסדרה החדשה ומציגה את מבצע ההכרות החדש לסדרת הטיפוח.
ההשקעה הכוללת בקמפיין הינה 150,000 ש?"ח.
עינת גוטליב-גליק, מנהלת השיווק של "MINERAL CARE": "הבחירה בסימה בכר הייתה קלה, חיפשנו דמות נשית, קרייריסטית, בעלת מראה נקי וטבעי שמתאימה לרוח המוצרים שלנו, ומייצגת קבוצת אוכלוסייה רחבה של נשים בגילאי ה-30 פלוס שמודעות לעצמן ולמראה החיצוני ומוכיחות שלא צריך להיות בת 18 כדי להראות טוב".