X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גרשון התפלל על קברו של המהר"ל הערכה: יותר מ-11 אלף אוהדי מכבי תל אביב יגיעו הערב לססקה ארינה אתמול גילו במכבי מצלמת ריגול רוסית באימון לאחר אימון הקליעות ראו שחקני מכבי קלטות של צסק"א ויצאו לטייל
▪  ▪  ▪

מי שחשב שמופע השליטה של אוהדי מכבי תל אביב ביום שישי בפראג היה השיא כדאי שיחכה להערב. מתברר שעוד מאות ישראלים הגיעו לפראג במהלך היממה האחרונה ועוד מאות יגיעו במהלך היום לבירת צ'כיה. האוהדים הישראלים רוכשים כרטיסים מהאוהדים הספרדים ובסך-הכל הערכה היא כי יותר מ-11 אלף מאוהדי מכבי תל אביב יגיעו הערב לספרטה ארינה בפראג.
שחקני מכבי תל אביב ערכו היום (א') את אימון הקליעות המסורתי המהווה בעצם את האימון האחרון לפני המשחק הערב מול צסק"א מוסקבה (21:30). בסיום האימון ראו שחקני מכבי קלטות של משחקיה של צסק"א מוסקבה. לאחר מכן יצאו שחקני מכבי תל אביב לטייל ברחובות פראג בעוד פיני גרשון התפלל על קברו של המהר"ל.
אתמול ערכה מכבי תל אביב את האימון המסכם בהיכל בו יערך הערב המשחק. שחקני שתי הקבוצות אומנם התאמנו האחת אחר השנייה, אבל השחקנים נראו מתוחים ולא החליפו כמעט מילה ביניהם. מי שלא הגיע לאימון הוא פיני גרשון שנעדר מפאת קידוש השבת. את האימון העביר דן שמיר.
אנתוני פארקר, שלגביו היה ספק קל אם יהיה כשיר לגמר, הרגיש היום טוב יותר וערך אימון מלא. פארקר אמר: "אני מרגיש היום טוב ואני אשחק בוודאות בגמר, פיני גרשון מדבר עלי הרבה בימים האחרונים, אבל אני לא חושב על זה. יש לנו מטרה אחת ואנחנו רוצים לזכות בעוד גביע. מחר זה המשח קהכי גדול של העונה". פארקר היה חד מתמיד: "מחר זה המשחק הגדול. אין משחק יותר גדול מזה בעונה באירופה ואנו נעשה הכל כדי לנצח".
אירוע מוזר ומעניין מעט התרחש אתמול בפראג. באימון המסכם של מכבי תל אביב לקראת הגמר נדהמו ראשי הקבוצה כשגילו מצלמת וידאו בצידי המגרש המצלמת את כל האימון. על-פי הערכות של ראשי הקבוצה, מדובר במצלמה שהשתילו אנשי צסק"א מוסקבה. כמובן שראשי מכבי תל אביב כיבו את המצלמה והמנהל מוני פנאן דאג לקחת את הקלטת.
הרכז של צסק"א, תיאודוראס פפאפלוקאס, אמר כשפגש את אנשי התקשורת הישראלים: "למה שנהיה בלחץ? אם נפסיד זה עדיין מול אלופת אירופה שזכתה פעמיים ברציפות. צריך לזכור שהקהל של מכבי אומנם מדהים, אבל הוא גם מלחיץ אותנו".
מאמן מכבי ת"א פיני גרשון היה הכוכב הגדול של מסיבת העיתונאים ערב משחק הגמר. "אני מקווה שהשיא שלנו יהיה מחר ונהיה מוכנים למשחק".
לגביי ההתקפות הטובות של הקבוצות הוסיף גרשון: "מכבי ת"א במשחק ענק נגד טאו קלעה 85 נק′, צסק"א ביום לא גדול קלעה 81 נק′. אבל בסה"כ הכל קל יותר לנצח את מסינה שכבר ניצח את מכבי ת"א 8 פעמים ולא הפסיד מעולם לקבוצה ישראלית".
גרשון התייחס לאנתוני פארקר: "אני לא רוצה להשתמש במילים לא יפות שיתפסו כותרות. אבל כשפארקר יצא אחרי שנפצע, לא רציתי להחזיר אותו למגרש, אבל כל הקבוצה איבדה ריכוז ונאלצתי להחזירו כדי לעצור את המפולת".
גרשון התייחס לקבוצה הרוסית: "הם מנסים להרדים אותנו. מסינה לא פראייר והוא רוצה להעביר את הלחץ למכבי ת"א, ומספר סיפורים שהיתרון הוא של מכבי ת"א ושהקהל ישפיע. אם נשחק כמו אתמול, המשימה תהיה יותר קלה אבל גם הם יכולים לשחק טוב יותר. אני מקווה שהשופטים לא יהיו הבעיה. אם הם יעשו שטויות אין לי בעייה להיכנס בהם בגליץ′ מול כל האולם המלא בצופים הישראלים. השיפוט חייב להיות הוגן. ברור שזו יכולה להיות אחת הבעיות בגמר למכבי".
גרשון לקח איתו את טל בורשטיין (12 נק′ אמש) שנתן משחק מצויין אתמול, למסיבת העיתונאים: "אנחנו משחקים נגד צסק"א, קבוצה עם כשרון גדול וניסיון גדול. ראינו אתמול למה הם מסוגלים. אם נשחק כמו נגד טאו נצליח".
גרשון צעד ברגל לאולם, תושבי פראג הריעו לו ברחובות
גרשון יצא ברגל מבית המלון של מכבי ת"א למסיבת העיתונאים המשותפת עם מסינה. אנשי תקשורת ישראלים רבים, ליוו את הצעידה. גרשון שמר על קדושת השבת וכפי שעשה בפיינל פור הקודם, כך עשה גם הפעם במזג אוויר נאה. תוך שעה הגיע גרשון ל"סזאקה ארינה", שמרוחק 8 ק"מ מבית המלון של מכבי ת"א. לפיינל פור הבא, לדבריו, אולי יגיע כתייר.

תאריך:  30/04/2006   |   עודכן:  30/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר וייס
ביהמ"ש קבע, כי הנתבעת, חברת אליהו, לא הראתה מחקרים המעמידים את עבירת הנהיגה בשיכרות "ב'ליגה אחרת' מהעבירות האחרות בהגברת הסיכון לתאונה ולכן לא הרימה את הנטל להראות שלמרות שפוליסת הביטוח אינה כוללת חריג לנהיגה בשכרות, על בית המשפט לפסוק שמדובר בחריג לעומת עבירות אחרות שעובר נהג המכניסות אותו ביתר שאת למתחם הסיכון"
יפעת גדות
המחקר החדש גילה כי ההתקדמות בכימותרפיה התוך ורידית הקונבנציונלית נותנת לרבות מחולות אלו סיכויי השרדות טובים כמעט כמו אלו של נשים עם גידולים הקשורים לאסטרוגן
ברוך לוי
זאת במטרה למנוע זליגת מידע    מטמיעה באמצעות חברת ספיידר את פתרון קונטרולגארד לאבטחת נקודות קצה
ברוך לוי
שמואל סייד, מנכ"ל הקרן: שמחנו לראות את נכונות המשקיעים המוסדיים להצטרף ל- Reit-1 כבר בשלב המוקדם    הגיוס זכה לביקושים גדולים, ובעקבותיהם הגדלנו את היקפו בכ- 50%
ברוך לוי
החברה הפסיקה את המגעים שקיימה למכירת הפעילות בישראל לגורמים חיצוניים, זאת בעקבות הגידול במכירותיה בשנה האחרונה בארץ ובעולם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il