X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בעלי רשת הקלאבמרקט לשעבר, קבוצת בורוביץ'-מוזס- רוזן, הגישו היום לבית המשפט המחוזי בת"א בקשה לפיה יכריז בית המשפט כי סמכות החוקרים שמונו בפרשה בטלה כמו כן, דורשת הקבוצה, לבטל את זימון הבעלים לחקירה
▪  ▪  ▪

פרשת קריסת רשת הקלאבמרקט ממשיכה לעשות כותרות. בשבוע שעבר, החליטה שופטת ביהמ"ש המחוזי בת"א, השופטת ורדה אלשיך, לדחות ב-45 יום את אסיפת הנושים של רשת השיווק קלאבמרקט שתוכננה להתקיים ביום 27 למרס 2006. ההחלטה על הדחייה התקבלה בעקבות דוח צוות החקירה לקריסת הרשת, המכיל חשדות לכאורה נגד בעלי הרשת לשעבר, קבוצת בורוביץ'-מוזס-רוזן.
היום (ב', 1.5.06) מגישה הקבוצה, לבית המשפט המחוזי בת"א, בקשה לפיה מתבקש בית המשפט המחוזי לקבוע כי החוקרים שמונו לחקירת הפרשה, עו"ד אבנר כהן וגיורא הרטוג הינם חסרי כל סמכות וכי הצווים שהוצאו על-ידי החוקרים והמזמנים את בעלי הרשת לחקירה הריהם בטלים.
כזכור, רשת קלאבמרקט, קרסה בשנה שעברה ונמכרה לרשת המתחרה שופרסל. בעליה לשעבר של הרשת, קבוצת בורוביץ'-מוזס-רוזן, הציעו לנושים ספקי הרשת 15 מיליון שקלים, בתמורה להבטחה של הספקים להימנע מהגשת תביעות נגדם. אסיפת הנושים שנדחתה, היתה אמורה לדון בפרטי ההצעה ולהחליט האם לאשרה. בכתב הבקשה, מעלים בעלי ה"קלאבמרקט" ע"י בא כוחם, עו"ד שרף, טענות קשות כנגד החוקרים שמונו בפרשה וכנגד דוח הביניים שחיברו. בין היתר, נטען, כי הדוח מכיל פרטים לא עדכניים, החוקרים מנעו זכות ייצוג מהנחקרים בפרשה, זאת חרף החלטת בית המשפט המחוזי בחיפה.
"עיון ב'דוח הביניים' מעלה כי הוא נערך בשטחיות, מבלי לטרוח לקבל את תגובותיהם של מי מן המבקשים לכל הנטען בדוח, ותוך שבדוח משובצות טעויות בולטות לרוב, אשר ניתנות לבירור מהיר ופשוט יחסית", לשון הבקשה.
בהמשך, מותחים המבקשים ביקורת אף על אמינותם של מחברי הדוח ועל הליך כתיבתו: "מהשתלשלות העניינים כפי שתוארה ותתואר עוד להלן, לא ניתן להימנע מן המסקנה העגומה כי החץ כבר נורה, המטרה סומנה, וכל שנותר עתה לחוקרים הוא לצייר את המעגל בדרך של איסוף מסמכים וראיות".
לאחר שורה של טענות נוספות, מבקשים בעלי הרשת שקרסה מבית המשפט לקבוע כי:
"משפקע צו הקפאת ההליכים כנגד החברה ולאחר שהסדר הנושים אושר כדין, לא מתקיימים עוד הטעמים שביסוד החלטת המינוי וממילא גם אין לחוקרים עוד כל סמכות".
בהחלטתה מהשבוע שעבר, קובעת השופטת אלשיך, כי: "יש חשד לפעולה שלא לטובת החברה אלא לטובת האינטרסים האישיים של בעלי השליטה". ואכן, אותם אינטרסים אישיים של בעלי השליטה הם העומדים בבסיס הבקשה המוגשת היום, או בלשון הבקשה: "אין זאת אלא שבענייננו ממשיכה החקירה להתנהל מתוך מטרה פסולה ואסורה לנסות וללקט מידע אשר יכול וישפר את סיכויי הצלחתן של תביעות עתידיות שיוגשו, בין היתר, גם באורח אישי כנגד המבקשים ו/או מי מהם". נראה, כי הדי הפרשה מסרבים לגווע והיא תלווה את המערכת המשפטית והכלכלית עוד זמן רב.

תאריך:  01/05/2006   |   עודכן:  01/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל שמידברג
מלך ירדן אמר ליו"ר הרשות הפלשתינית כי יש לחדש את מגעי השלום בין מדינת ישראל לבין הרשות    ירדן ומצרים מעדיפות את אבו מאזן סביב המגעים - ולא את הנייה
הדר פרבר
השחקנית המעשנת בשרשרת לא תוכל להצית סיגריה גם בביתה הפרטי של דוט ברנינג על סט הצילומים
גלית יצחק
פרקש תהיה אחראית בין היתר על גיוס כוח האדם החדש, הדרוש לרנסיס לקראת חדירתה לאירופה
הדר פרבר
נשלחה לטיפול במוסד במקום למשפט, לאחר שהודתה    ניהלה "יומן" בבלוג ובו תיארה כיצד היא מרעילה את אמה
אריאל שמידברג
ממשלת החמאס מציעה להעביר את כספי הסיוע המוקפאים בבנקים ערבים בעקבות לחץ אמריקני - ישירות לחשבונות העובדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il