X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ל-TheMarker נודע כי חברת הכבלים שלחה מכתב חריף למנכ"ל בזק, יעקב גלברד, ולמשרד התקשורת בדרישה לחבר מיידית את מנויי הכבלים לקווי בזק בזק: זה בגלל סכסוך העבודה
▪  ▪  ▪

תלונות קשות מצד חברות התקשורת שנכנסו לתחרות בשוק הטלפוניה הפנים ארצית נגד חברת בזק, שמקשה על חיבור מנויי החברות לרשת בזק. ל-TheMarker נודע כי חברת הכבלים שלחה מכתב חריף למנכ"ל בזק, יעקב גלברד, ולמשרד התקשורת בדרישה שבזק תגדיל את הקיבולות עבור הכבלים כמתחייב. כמו כן, בשעות האחרונות, כתוצאה מסכסוך העבודה בבזק, לא מתאפשר למנויי הטלפוניה של הכבלים לקיים שיחות מול קווי בזק.
בכבלים טוענים כי הם קיבלו תגובה מגלברד ולפיה הוא גילגל את האחריות על העובדים, שהכריזו סכסוך עבודה. בכבלים טוענים עוד כי בזק מסרבת להגדיל את הקיבולות בעבורם כבר יותר מחודשיים. הכבלים החלו בהליכים משפטיים הלילה והגישו "צו עשה" שיחייב את בזק באמצעות בית המשפט לפתוח את הרשת שלה בפני מנויי הכבלים.
והערב התפתחות: בית המשפט המחוזי בירושלים הוציא הערב צו שמחייב את בזק לפעול לאלתר לחיבור התמסורת בכל קווי הטלפון המשמשים לקישור גומלין בין בזק וחברת הכבלים בכל דרך אפשרית, מהירה ויעילה - כך קבע השופט עוני חבש.
חברת הכבלים מעבירה בשעות האחרונות בכל ערוצי הכבלים הודעה המיידעת את מנויי הטלפוניה על השיבושים שנגרמים "על-ידי מונופול בזק". כמו כן, חלק משידורי הכבלים משובשים באורח מפתיע.
במקביל, גם בסלקום, בגלובקול ובקווי זהב מלינים על העובדה שבזק נמנעת מלאפשר שיחות וחיבור באופן תדיר לרשת שלה.
דובר בזק מסר כי העיצומים בהם נוקט ארגון עובדי בזק - אינה מקובלת על הנהלת בזק. ההנהלה פועלת, בכל האמצעים העומדים לרשותה, לסיום העיצומים הננקטים במהירות האפשרית.
מחברות הכבלים נמסר כי "בזק עושה הכל על-מנת לחבל בתחרות. במקרה זה, היא אף נוקטת במעשים בלתי חוקיים הגובלים בפלילים. בבזק מתקשים כנראה לעכל את המהפכה שבפתיחת שוק התקשורת הפנים ארצי לתחרות לגיטימית, ופוגעים בתחרות בדרכים שונות. העובדה שמערכת התמסורת של HOT נותקה תוך זמן קצר מכל מערכות התמסורת החלופיות של בזק, והעובדה שלקוחות HOT יכולים להוציא ולקבל שיחות מכל ספקיות התקשורת האחרות בארץ חוץ מאשר מבזק ואליה, מצביעה לכאורה על תקלה שנגרמה בחוסר תום לב על-ידי בזק. חמור מכך, עובדי בזק מסרבים לשתף פעולה עם עובדי HOT על-מנת לפתור את התקלה. הם אף חיבלו במאמץ לנתב את התנועה באמצעות מפעילים אחרים. אנו מצפים כי בזק תפתור את 'הבעיה' באופן מיידי, כך שתתאפשר חזרת שירות הטלפון הפנים ארצי של HOT לפעילות תקינה ומלאה".
ההסתדרות נענתה לפני כשבועיים לבקשת ועד עובדי בזק, והכריזה על סכסוך עבודה בחברה. סכסוך העבודה אינו מופנה כלפי ההנהלה אלא כלפי משרד התקשורת, בעקבות פתיחת שוק הטלפוניה הפנים ארצית לתחרות.
העובדים של בזק ביקשו להכריז על סכסוך העבודה מיד לאחר שסלקום נכנסה לתחרות בשוק הטלפוניה הפנים ארצית. כתוצאה מכך עובדי בזק מסרבים לחבר את המתחרות החדשות בשוק לקווי בזק (קישור גומלין) - דבר שפוגע קשות ביכולת התחרות של השחקנים החדשים בתחום.
בבזק מלינים על העובדה שמשרד התקשורת טרם הבהיר לחברה מתי היא תהיה עשויה לקבל הקלות בתחרות בטלפוניה. עד כה הצהיר המשרד כי הקלות ייבחנו רק לאחר שבזק תפסיד 15% מנתח השוק שלה בתחום הטלפוניה הפנים ארצית. בחברה טוענים כי לא הובהר להם באילו מונחים ימדדו אותם 15% - הכנסות, מכירות, קווים. הוועד של בזק טוען כי המשמעות של פתיחת התחרות באופן שקבע משרד התקשורת היא שבזק תצטרך לפטר עובדים.

תאריך:  17/05/2006   |   עודכן:  18/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
אולמרט נאם ביום הנעילה של כנס ירושלים לאיכות השלטון בישראל    הודיע: אחת המשימות - לטפל במתקפת הפשע והעבריינות שלוחת הרסן    קובע: יש פשע מאורגן בישראל
עידן יוסף
בהצעת ההחלטה: להטיל על שר הרווחה לתקן לאלתר את חוק הביטוח הלאומי וחוק הבטחת הכנסה כך שלקיצבות הבטחת הכנסה, זקנה ונכות יתווסף מדי חצי שנה סכום אשר יגלם את העלייה בהוצאה החודשית לנפש, וזאת כפיצוי על ייקור מוצר צריכה בסיסי - הלחם
מחלקה ראשונה
פרס עקביהו למפעל חיים בשירה ובחקר השירה הוענק לגרינברג (טור מלכא) על מפעל חיים בשירה העברית ועל השלמת המהדורה העברית של שירי אורי צבי גרינברג ולפרופ' מירון מפעל חיים בחקר השירה העברית-על השלמת המהדורה העברית של שירי אורי צבי גרינברג ועל המחקר בשירתו
מחלקה ראשונה
אמר בכנס באוניברסיטת בר-אילן כי "באתי ללמוד ולקבל המלצות"    ביקר באוניברסיטה בכנס לכבוד הוספת לימודי הסביבה למחלקה לגיאוגרפיה
אלעזר לוין
העסקה - ב-62 מיליון דולר    עומדת לרכוש הלילה את חלקה של הפניקס בקניון    50% הנותרים - בבעלות כלל ביטוח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il