X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
העיריה החליטה: סוגרים את שדרות

אלי מויאל: הותקפתי בביתי ע"י אזרח

בעיר שדרות מיואשים מהמשך שיגור רקטות הקסאם לעבר העיר וחוששים מנפגעים החליטו להשבית את העיר ולסגור את כל הכניסות והיציאות
▪  ▪  ▪

הנהלת העיר שדרות החליטה להחריף את צעדי המחאה נגד המשך שיגור רקטות הקסאם לעבר שטח ישראל בכלל ולעבר העיר בפרט וקבעה (א', 18.6.06) כי החל מיום ב' אחר-הצהריים העיר שדרות תסגר.
בשעות הערב הודיע ראש העיר, אלי מויאל, כי החליט לדחות את פתיחת השביתה עד לאחר סיום ביקורו של נשיא המדינה, משה קצב, בעיר. מדובר בביקור מתוכנן מראש ומויאל החליט לדחות את השביתה כדי לכבד את הנשיא.
הערב הותקף ראש העיר בביתו על-ידי תושב העיר כבן 50, כך לטענת ראש העיר. מהמשטרה נמסר כי החשוד נעצר, יובא מחר בפני שופט ויוגש נגדו כתב אישום בהליך שיפוטי מהיר.
חקירת המשטרה העלתה, כי התושב הגיע לביתו של מויאל לשוחח עימו, מאחר ומויאל סירב ככל הנראה לפגוש אותו בעבר. האיש חיכה לראש העיר שאותה עת התראיין לרדיו. בשלב מסויים פקעה סבלנותו של האזרח, הוא נכנס לבית, שבר את מכשיר הטלפון של מויאל והיכה אותו בפניו תוך שהוא מגדף ומקלל אותו. ראש העיר קיבל טיפול בביתו לא לפני שהזעיק את המשטרה שעצרה כאמור את התוקף.
מבדיקת האירוע עולה כי הרקע לתקיפה אינו קשור לירי הרקטות לעבר העיר.
הרקטות ממשיכות לנחות
לפחות שבע רקטות שוגרו במהלך יום א' לעבר ישראל. לפחות שלוש נחתו בשעות הערב בשטח פלשתיני. מעט לאחר השעה 21:30 נפלה רקטת בשכונת נווה אשכול בשדרות, בקרבת הספרייה העירונית. שני בני אדם לקו בהלם וקיבלו טיפול רפואי במקום.
משביתים את העיר
על-פי ההחלטה שהתקבלה בתום דיון חירום נקבע כי החל מבוקר יום ב' כל הכניסות והיציאות מהעיר יסגרו ולא תתאפשר כניסה של שום גורם - למעט מזון. הם ציינו כי ימנעו כניסה ויציאה גם של נבחרי ציבור ובינהם גם תושב העיר - שר הביטחון, עמיר פרץ.
הם ציינו, כי במידת הצורך ירחיבו את המחאה ואף יוציאו אותה מתחומי העיר ויעלו עימה לירושלים וכן לערים נוספות. בשדרות ציינו, כי הם שוקלים לקיים הפגנות ברחבי הארץ ויחסמו כבישים. כמו כן הם שוקלים להחשיך את העיר.
כבר בשבוע שעבר הודיעו בעיריה כי בתי הספר לא יפתחו כל עוד נמשך ירי הרקטות. גם היום נשארו בתי הספר סגורים ובעיריה הודיעו כי החליטו להכריז על סיום שנת הלימודים בעיר ובתי הספר ישארו סגורים עד לשנה הבאה. במשרד הביטחון הודיע כי יפעלו במהלך הקיץ למגן את בתי הספר.
בישיבת הממשלה שהתקיימה בבוקר יום א' החליטה הממשלה על תוכניות סיוע מיוחד לאזור. בהחלטת הממשלה נאמר, כי "לאור הימשכותן של פעולות האיבה כנגד העיר שדרות ויישובי עוטף עזה, ממשלת ישראל תפעל לחיזוק כושר עמידתם של תושבי שדרות והיישובים הסמוכים לרצועת עזה ויכולתם להתמודד לאורך זמן עם תנאי הביטחון המיוחדים שנוצרו באזור".

השתתף בכתיבת הידיעה: שלומי דיאז
תאריך:  18/06/2006   |   עודכן:  19/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
המגדל גדל מ- 23 ל- 30 קומות    יהיו בו רק 40 דירות יוקרה    גינדי שילמו לאשדר וסהר 87.5 מיליון שקל - מחיר שיא של 500 אלף דולר לקרקע לדירה    הבניה תתחיל בראשית 2007
עידן יוסף
ברחבת הכותל המערבי נואשו מהלשלשת הנוחתת דרך קבע על ראשי המתפללים    במגמה להתגבר על המפגע הותקנו בין החרכים מקלות ברזל
רונן ליבוביץ
באווירה נעימה ועניינית הופיעו נציגי מועצת יש"ע ו"שלום עכשיו" בפני ועדת השרים לענייני המאחזים    הוועדה שלחה את אנשי יש"ע ו"שלום עכשיו" להכין שיעורי בית ולחזור עם נתונים נוספים
שלומי דיאז
הדוח יוגש בעוד חודש    כך סוכם בפגישה בין ראש הממשלה לשר דיכטר ולמפכ"ל
עומר שיקלר
אבו מאזן נפגש בירדן עם המלך עבדאללה    בהמשך הגיע לשארם א-שייח' ונפגש עם הנשיא חוסני מובארק    אבו מאזן פועל ליצירת בלוק נגד ההתכנסות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il