X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש הממשלה מתריע: ישראל לא תהיה בת-ערובה של ארגוני הטרור משבח את כוחות הביטחון וההצלה נתניהו מבטיח תמיכה בממשלה כל עוד תיפעל נגד הטרור
▪  ▪  ▪
צה"ל מפציץ את החיזבאללה

עד כאן!
אהוד אולמרט
נאום ראש הממשלה בכנסת ביום כ"א תמוז תשס"ו, 17.7.06
לרשימה המלאה

שישה ימים לאחר פרוץ המלחמה בצפון, לאחר רציחתם של 12 אזרחים ישראלים מקטיושות החיזבאללה, הריגת 12 חיילי צה"ל וחטיפת שני חיילים, הגיע ראש הממשלה, אהוד אולמרט, למליאת הכנסת, לדווח על האירועים ועל החלטות הממשלה.
תמצית נאומו: ארגון החיזבאללה מופעל על-ידי מדינות ציר הרשע, ובראשן אירן וסוריה. לא ניכנע לטרור ולא נאפשר לחיזבאללה לסחוט את ישראל. נפעיל את עוצמתנו הצבאית, נפגע בכל טרוריסט המנסה לפגוע בישראל ולא נסכים להשלים עם איומי טילים. "נמשיך ללא היסוס וללא מורא עד שיושגו מטרותינו", אמר רה"מ בתקיפות
אין למדינת ישראל שום סכסוך טריטוריאלי
"ישראל לא ביקשה עימותים אלה, אך היו שפירשו את רצוננו בשלום כאות לריפיון", אמר. "אוייבינו טעו לחשוב שנכונותינו להבליג הם סימן לחולשה", הדגיש אולמרט ואמר: "אין למדינת ישראל שום סכסוך טריטוריאלי לא בגבול הדרומי ולא גבול הצפוני".
"אין דבר שאנו רוצים יותר משלום ושכנות טובה. אנחנו רוצים שלום, רודפים שלום ומייחלים לו, אך אנו דוחים כל התקפה על רצוננו לחיות פה בביטחון ושלום".
אירן וסוריה ממשיכות לבחוש במתרחש
"לבנון סבלה בעבר סבל כבד מאוד כאשר הניחה לכוחות זרים לשחק בגורלה. אירן וסוריה ממשיכות לבחוש במתרחש - ברשות באמצעות החמאס, ובלבנון באמצעות החיזבאללה". לדבריו, לבנון אחראית לתקרית בגבול הצפון, מאחר וזו יצאה מאדמתה ואינה יכולה להתנער מאחריותה. הוא התייחס גם למתרחש ברצועת עזה ואמר, כי "שתיהן אחראיות לגורל החיילים אשר נחטפו לתחומן".
"המרחב בו אנו חיים מאויים על-ידי גורמים טרוריסטיים", ציין והוסיף, כי הקהילה הבינלאומית תומכת במדינת ישראל. "המערכה שאנו מנהלים בימים אלו היא נגד ארגוני טרור הפועלים מלבנון ועזה". הארגונים פועלים תחת הנחיות אירן וסוריה. "ארגונים אלה אינם אלא קבלני משנה הפועלים בהרשאה והשראה, בעידוד ובמימון של משטרים תומכי טרור ומתנגדי שלום, בציר הרשע הנמשך מטהרן ועד דמשק".
נלחם ללא לאות עד שתושג הכרעה
"מול הפלשתינים נלחם ללא לאות עד שתושג הכרעה, שגלעד שליט יוחזר ותפסק שיגור הקסאם" הוא הדגיש כי ישראל מעוניינת שבלבנון תיושם החלטת האו"ם 1559, החיזבאללה יפורק מנשקו וצבא לבנון יתפרש בדרום המדינה.
אנו נמשיך לפעול בכל העוצמה עד שיוחזרו שלושת החטופים הביתה, אמר ראש הממשלה. הוא ציין, כי הפעולה תמשך כל עוד החיזבאללה והחמאס ימשיכו לתקוף את ישראל. "נמשיך בכך עד שהחיזבאללה והחמאס יבצעו את אותם דברים בסיסיים והגונים הנדרשים מהם בידיי כל בן תרבות".
אנחנו עומדים ברגע אמת לאומי
ביחס למבצעי ישראל בדרום ובצפון אמר: "שתי הפעולות הן הגנה עצמית. אנחנו עומדים ברגע אמת לאומי. האם נסכים לחיות תחת איום ציר הרשע או שנגלה אורח רוח וסבלנות. התשובה ידוע לכל ישראלי וישראלית והיא מהדהדת בכל האיזור כולו".
"נתקוף כל טרוריסט שמאיים לפגוע בביטחון ישראל, נפגע בכל תשתית טרור", אמר והדגיש: "ישראל לא תסכים לחיות באיום הרקטות והטילים. ישראל לא תהיה בת-ערובה של ארגוני טרור או מדינה ריבונית". הוא הוסיף: "אנחנו זכאים לחרותינו ובעת הכרח אנחנו יודעים להילחם עליה".
"עוצמתה של ישראל נשענת על צה"ל. מיטב המשאבים הכלכלים והאנושיים הושקעו בה. ברצוני לשלוח את תודתי, את תודת הממשלה ותודת העם בישראל לחיילי צה"ל, שירותי הביטחון, מד"א, כיבוי האש וכל העושים במלאכה".
אולמרט מסר הודעה מיוחדת וזאת לפי דרישת 40 חברי כנסת. הוא נדרש לדווח על יעדי הלחימה נגד החיזבאללה, על הסיכונים לעורף ועל המגעים המתנהלים להפסקת אש.

נתניהו: נסראללה הוא אחיו התאום של בן-לאדן

תאריך:  17/07/2006   |   עודכן:  17/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
עומר שיקלר, ענבל אביב
בצהריים חודש הירי לעבר כל יישובי הצפון    בכרמיאל - קטיושה פגעה ישירות בבית ללא נפגעים    הלילה לראשונה קטיושות בעפולה ונצרת עילית
אריאל שמידברג
אלפי תושבים מדרום לבנון נמלטו מבתיהם ומתגוררים בבתי ספר ובפארקים ציבוריים    מדינות המפרץ מארגנות העברת סיוע הומניטארי    אלפים הפגינו נגד ישראל בסוריה
מתי טוכפלד
את הדברים אמר אולמרט בישיבת סיעת קדימה בכנסת    ראש הממשלה הוסיף ואמר כי האירגון ממשיך לקבל סיוע מאסיבי מסוריה ואירן    ח"כ יצחקי עדכן את חברי הסיעה על החלטת הקואליציה לנהוג בשיתוף פעולה מלא בקבלת החלטות עם סיעות האופוזיציה
הדר פרבר
אנאן פנה לישראל לציית לחוק הבינלאומי ולחסוך בחייהם של אזרחים ותשתית    מנהיגי G8 מאשימים את החיזבאללה והחמאס בהסלמת האלימות ומכירים בזכותה של ישראל להגן על עצמה, אם כי הם קוראים גם לישראל להביע איפוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il