X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קבוצת בזק מחויבת בהפרדה מבנית מול החברות שבבעלותה כדי למנוע ניצול כוחה המונופוליסטי שיווק קווים מוזלים נעשה בניגוד לאישור משרד התקשורת
▪  ▪  ▪

חברת הלוויין yes מוכרת קווי טלפון של החברה-האם בזק כחלק מחבילת שירות של טלוויזיה ואינטרנט - בניגוד לחובת ההפרדה המבנית שחלה על קבוצת בזק ותוך התניה אסורה של שירות בשירות. לידי TheMarker הגיעו הקלטות של נציגי שירות ב-yes, ובהן נשמעות ההצעות השיווקיות תוך קביעה כי "yes כחברה בת של בזק רשאית למכור קווי טלפון של בזק".
מ-yes נמסר בתגובה: "התקנה של קו טלפון מיועדת ללקוחות המעוניינים להצטרף למבצעים המשלבים אינטרנט, ואין בביתם קו טלפון". אלא שבהקלטות השיחות שהגיעו ל-TheMarker לא מתנים אנשי yes את קו הטלפון בחיבור לאינטרנט, והלקוחות אפילו לא נשאלים בעניין זה.
מבזק נמסר: "yes פועלת כדילר ומשווקת שירותי אינטרנט וקווים של בזק במתכונת דומה לדילרים אחרים בענף". ממשרד התקשורת לא נמסרה תגובה.
yes, שהחלה אתמול במבצע, מציעה התקנה של קו טלפון בעלות של 4.90 שקלים בחודש על פני 12 חודשים, מחיר הנמוך פי-חמישה ממחיר המחירון להתקנת קו טלפון בבזק - כ-280 שקל; גם זאת בניגוד לאישור משרד התקשורת שמפקח על תעריפי בזק - החברה אינה רשאית להציע הנחות או מבצעים על התעריפים שנקבעו בתקנות. הצעה של התקנת הטלפון במחירים נמוכים היא הפרה של הוראות הרישיון.
במסמך המדיניות של משרד התקשורת מאפריל 2004, שעליו חתום שר התקשורת דאז, אהוד אולמרט, נקבע כי בזק תוכל להגיש בקשה להצעת חבילות שירותים מלאות רק כשתאבד 15% מנתח השוק במונחי הכנסות או אם yes תרד לרמה של 29% מנתח השוק במונחי מנויים. בזק מחזיקה כיום יותר מ-95% מנתח ההכנסות בשוק הטלפוניה הפנים-ארצית, ו-yes מחזיקה בנתח שוק של כ-36% משוק הטלוויזיה הרב-ערוצית. חוקי ההפרדה המבנית נקבעו כדי למנוע מבזק לנצל לרעה את כוחה המונופוליסטי במתן הנחות אגרסיוויות וסבסוד צולב, ולשבש בכך את התפתחות התחרות בענף.
לנוכח המידע, פנה אתמול מנכ"ל חברות הכבלים, דוד קמיניץ, במכתב לשר התקשורת, ובו נאמר: "יש לראות בחומרה יתרה את ניסיונה של בזק לעקוף את מגבלות ההפרדה המבנית והפיקוח על תעריפים".

תאריך:  26/07/2006   |   עודכן:  26/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
דורש חקירה מיידית    בצה"ל אומרים כי מדובר בניסיון לתקוף עמדת חיזבאללה וכי התקרית תיחקר ביסודיות
ענבל אביב, עומר שיקלר
בערב: היתקלות נוספת במרון א-ראס ושלושה חיילים נפגעו    עשרות מחבלים חוסלו בבינת ג'בל    עשרות מאנשי חיזבאללה עדיין מבוצרים באזור בתוך מסגדים
יפעת גדות
תוספות מזון המכילות תמצית מיץ ענבים אדום מפעילות חומרים נוגדי חמצון ונוגדי דלקת, הן בקרב אנשים בריאים והן בקרב חולים    עשויות לשמש למניעה של מחלות לב וכלי דם
יפעת גדות
נשים רבות אינן מדווחות על מקרים של סרטן שד המופיעים בצד המשפחתי של האב    אינן מודעות לכך שההסטוריה המשפחתית של האב רלוונטית גם היא
יפעת גדות
דוד בן-גוריון: "אין איש יחיד קובע גורל מדינה ועם, אין אדם שאי אפשר בלעדיו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il