X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
0:2 לבני יהודה על סכנין. צמד לחלוץ. אבו ריא, ראדי ואלי אברבנל הורחקו
▪  ▪  ▪
בני יהודה חוגגת. כבר לא אחרונה

אם שקלתם בשלב כזה או אחר להגיע הערב (שבת) לבלומפילד לטובת המפגש בין בני יהודה לבני סכנין, טוב הייתם עושים אם הייתם מדלגים כליל על המחצית הראשונה ומופיעים ביציע בדקה ה-46. הכתומים גברו על האורחים מסכנין 0:2 בעזרת צמד של אלירן עטר (54, 68) ושני השערים, בתוספת שניים משלושת הכרטיסים האדומים שהיו במשחק, הונפקו במחצית השניה.

הקבוצה של גיא לוזון נמלטה מהמקום האחרון הודות לניצחון השני שלה העונה, למרות שסיימה את המשחק בתשעה שחקנים (סכנין בעשרה). מהראן אבו ריא היה הראשון לצאת למקלחת מוקדמת עוד לפני הירידה להפסקה (דקה 46) ובמחצית השניה מהראן ראדי (63) ואלי אברבנל (78) הצטרפו אליו. סכנין נמלטה מאימת הקו האדום רק הודות להפסדה של הכח ואין ספק שלחמן יצטרך לעבוד קשה בפגרה כדי לשפר את המצב

גיא לוזון סיכם עם חיוך: "הגיע לנו הניצחון גם במשחק הזה. יצרנו הרבה מצבים, כבשנו שני שערים. אני לא בטוח שהאדומים של אברבנל וראדי מוצדקים, אם לא היו מורחקים לנו שחקנים, זה היה נגמר בתוצאה גבוהה יותר, אבל אנחנו לא חזירים ושמחים מאוד על הניצחון. היינו דרוכים מאוד מהדקה הראשונה, דיברנו על אופי במהלך השבוע ואני שמח שהצגנו אותו. זו תחושה נהדרת, לקהל שלנו מגיע יותר". כפיר אדרי הוסיף: "זו הרגשה מצוינת, חיכינו הרבה זמן לניצחון הזה. סופסוף הכדור נכנס לרשת".

בצד השני, מוחמד אבו ריא, שהורחק במחצית הראשונה בכה בחדר ההלבשה לאחר ההרחקה. לחמן לחץ בסיום המשחק את ידי השחקנים ואמר להם כי הוא מרוצה מאוד ממשחקם במחצית הראשונה, והרבה פחות מהשניה.

המאמן אמר בסיום: "אין ספק שבני יהודה היתה טובה יותר. לאבד על שחקן על כלום זה היה מאוד מטופש מבחינתנו. יש לנו שחקנים מנוסים שכבר ידעו קרבות תחתית , יש לנו קבוצה טובה ואני בטוח שב-11 שחקנים לא היינו מפסידים. אנחנו נהיה בסדר".

השוער מאיר כהן הוסיף: "ידענו שיהיה משחק קשה. בני יהודה משחקת טוב לאחרונה. במהלך כל השנים אנחנו לא מצליחים לנצח אותם, אולי זו אמונה תפלה. יהיה מאבק קשה נגד הירידה עד הסוף, כדי לצאת מהמצב נצטרך לעשות רצף של 3-4 ניצחונות ואני מאמין שנעשה את זה. חזי מגן אמר  שהוא לא יסבול משחק אלים של סכנין, אבל הם היו הרבה יותר אלימים מאיתנו".

מהלך המשחק

המחצית הראשונה עברה עם עדיפות מסויימת לקבוצה הביתית, אך ללא יותר מדי מצבים. הדמות הפעילה ביותץר על הדשא היתה אסף קינן, ששלף חמישה צהובים ב-45 הדקות הראשונות לחובתם של: באסם וחאמד גנאים בסכנין ומורי, ראדי וקובאצ'ביץ' בבני יהודה.

בדקה ה-46 עלינו שלב כאשר מוחמד אבו ריא עצר את תמיר כחלון בדרכו לרחבה וראה כרטיס אדום ממש לפני הירידה להפסקה. על פתיחת המחצית השניה גילינו כאשר חאלד חלאיילה הצטרף לרשימת המוצהבים.

בדקה ה-54 הצטרף לשלל הכרטיסים גם שער. פדרו גלבאן מצא את אלירן עטר בכדור אלכסוני מדויק והחלוץ דחק פנימה מקרוב - 0:1 לבני יהודה. דקה לאחר הבקעת השער עטר היה יכול להכפיל את המאזן אבל פספס מקרוב אחרי הכנה של אברבנל.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/106716.jpg

בדקה ה-63 הגיע השוויון, במורחקים. מהראן ראדי תפס את חולצתו של יא יא פטי וראה את הצהוב השני שלו. חמש דקות לאחר מכן זה כבר לא שינה. אלירן עטר קיבל רוחב מגלבאן ממרחק של מטר אחד דחק פנימה בעזרת העקב - 0:2 לבני יהודה.

המשחק הסוער נמשך עם האדום השני לחובת המארחים. בדקה ה-78 אלי אברבנל פגע ללא כדור בחלאיילה והורחק. עד לסיום כולם הצליחו לשמור על הרגליים שלהם ובני יהודה אמרה 'שלום' למקום האחרון.

בני יהודה: דלה איינוגבה, אלי אברבנל (הורחק 78), דין מורי, מילאן מרטינוביץ', כפיר אדרי, הרוויה קובאצ'ביץ', פדרו גלבאן (שי ניסים 74), אסי בלדוט, מהראן ראדי (הורחק 63), אלירן עטר (עוז ראלי 80) ותמיר כחלון (קובי מויאל 61).

בני סכנין: מאיר כהן, עלי עותמאן, טל חן, יא יא פטי, באסם גנאים, מזואה אנסומבו (איימאן בדראנה 90), חאלד חלאיילה, מוחמד אבו ריא (הורחק 46), חמד גנאים (יחיאל צגאי 56), אובודו אוקוצ'ה, אושרי גיטא (מייקון דוס סנטוס 69).

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/106735.jpg

תאריך:  22/11/2008   |   עודכן:  22/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
ענקית המחשבים עומדת בראש מיזם במימון הממשל האמריקני, ובשיתוף 5 אוניברסיטאות, שיפתח מחשב הפועל כמו מוח אמיתי
עידן יוסף
"זו זכות לשהות יום נוסף בארץ-הקודש" אמר הרב קנייבסקי לרב עם דלקת אוזניים שביקש לשוב לחו"ל    כעבור דקות התברר: השביתה בנתב"ג דחתה את הטיסה
אלי סבתי
שערים של טזמטה, מנשה ואומברטו. דיין: "לא הבאנו כלום למשחק הזה"
משה ריינפלד
המשא-ומתן בנושא מתנהל עם הממשל    רויטרס: חששות להתמוטטות ענק הבנקאות האמריקני עקב נפילת מנייתו ביום ו' ב-20%    פיננשל טיימס רומז: תיתכן הדחת המנכ"ל ויקרם פנדיט
משה ריינפלד
ג'וספה קונספסיון מואשם שמכר ציורים מזויפים של אמנים ידועי שם, ובהם מטיס ושאגאל, אך סניגורו טוען שהוא רכש אותם בתום לב מסוחרים אחרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il