X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפועל ת"א התלוננה על העומס והצהובים אמרו תודה על ההרכב האלמוני עם 0:1
▪  ▪  ▪
טופוזאקוב. ההרכב הראשון נח, ההרכב השני הפסיד (ניר בוקסנבאום)

ראשי הפועל ת"א התלוננו במהלך השבועות האחרונים על לוח הזמנים הצפוף שהציב בפניה שני משחקים קשים תוך יומיים. ההחלטה התקבלה - גביע הטוטו בעדיפות נמוכה. אלי גוטמן העלה הרכב צעיר, עם שחקנים אלמונים כמו יהודה חוטה, גל שיש, רועי גורדנה וליאור בקשי, וזה עלה לו בהפסד 1:0 למכבי ת"א ובהפסד כספי ניכר. הצהובים בגמר גביע הטוטו, שם יפגשו את אשדוד, שהביסה את סכנין 0:4.

זה לא שמכבי ת"א הפגינה משחק טוב, מיוחד, שונה ממה שהיא הפגינה עד כה העונה. אבל שער אחד של עמנואל מאיוקה הנמרץ, שהשתלט על כדור תועה ברחבה בדקה ה-14, הספיק כדי לרשום ניצחון שני רצוף, ובטח להרגיע לא מעט את אבי נמני ואת המערכת הלחוצה שלו. הרגיע? בסיום המשחק החליטו במכבי ת"א לא לשלוח את המנג'ר ואת שחקניהם לעמדת הראיונות.

עדן בן בסט רשם הופעת בכורה אצל גוטמן מאז שהגיע מקרית שמונה, בעוד חיים מגרלשווילי עלה ל-9 דקות אצל נמני. סמסון גודווין הנבחן נכנס למספר שניות מועט. בסיום המשחק מספר אוהדים של הפועל ת"א קיללו את בן בסט ואת אלין טופוזאקוב, שניסה להחזיר אך נבלם בידי חבריו.

מהלך המשחק
לא קצב מהיר מדי, או משחק טוב מדי בדקות הראשונות. הצהובים לקחו את הפיקוד, החזיקו מעט יותר בכדור במרכז השדה וניסו להשתמש במהירות של מתן לוטטי ועמנואל מאיוקה כדי להפתיע את ההגנה הצעירה של האדומים.

כבר בדקה ה-14 זה עבד. כדור רוחב חתך את הגנת האדומים, מתן לוטטי ניסה להגיע מול יניב מזרחי וגל שיש ורק הצליח להחליק את הכדור מעט אחורה, מאיוקה היה הראשון להגיע ומחמישה מטרים לתת פס לרשת. 0:1 צהוב.

ההזדמנות השנייה הייתה גם לכיוון שערו של מזרחי, הפעם דור מלול בישל יפה למאיוקה, שהחמיץ. ערן זהבי איים לראשונה על השער של יבריץ', והבעיטה הטובה שלו מ-25 מטרים נעצרה רק במשקוף השער.

המשחק התאזן מעט, וגם נרגע, הזדמנויות גדולות לא נרשמו. החניכים של גוטמן תפסו יוזמה וחיפשו את השוויון, אבל לא הצליחו לפרוץ את העמידה הנכונה של הצהובים. יתרון שער למכבי ת"א בהפסקה.

המחצית השנייה נפתחה בהתקפה אדירה של הפועל ת"א, דאבל פס מרגל לרגל - דימיטאר טלקיסקי הגביה מימין, זהבי הגיע ראשון ובעט לידיים של יבריץ' ולמשקוף, על הריבאונד השתלט מהראן לאלה רק כדי לנגוח משני מטרים מעל לשער.

בדקה ה-59 החליט גוטמן שזה בכל זאת דרבי, וביצע חילוף כפול - גיל ורמוט וביברס נאתכו במקומם של רועי גורדנה ודימיטאר טלקיסקי. כעבור חמש דקות עלה עדן בן בסט להופעת בכורה באדום, במקומו של אביחי ידין. האדומים שלטו במשחק, אבל לא איימו בצורה ממשית על השער.http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/1/113851.jpgאבי נמני הגיב בשני חילופים משלו (בגביע הטוטו מותר ארבעה להזכיר), מאור בוזגלו במקומו של לוטטי, דולי ג'ונסון במקום יוסי שבחון שלא הרשים. אחרי דקה סיים גוטמן את מכסת החילופים שלו כשדאגלס דה סילבה החליף את נאתכו שנפצע.

עד הסיום לא הצליחו האדומים להפגין שום דבר ממשי ליד השער, בעוד מכבי לא התקשתה לשמור על היתרון הזעיר שלה. מלבד מספר אוהדים צהובים שבוודאי יהיו שמחים בניצחון על היריבה המושבעת, מי שהכי צריכה להיות שמחה בערב הזה היא מ.ס אשדוד - לפי המשחק הזה היא הפייבוריטית הברורה בגמר גביע הטוטו. 

הרכב הפועל ת"א: יניב מזרחי, ליאור בקשי, יהודה חוטה, אלין טופוזאקוב, גל שיש, אביחי ידין (עדן בן בסט 64'), רועי גורדנה (גיל ורמוט 59'), דימיטאר טלקיסקי (ביברס נאתכו 59') (דאגלס דה סילבה 73'), בן לוז, מהראן לאלה, ערן זהבי.  

הרכב מכבי ת"א: דרגוסלאב יבריץ', יובל שפונגין, אבי יחיאל, איגור טומאסיץ', אורי שטרית, ליאור ז'אן, משה מישאלוב, דור מלול (חיים מגרלשווילי 84'), יוסי שבחון (דולי ג'ונסון 71'), מתן לוטטי (מאור בוזגלו 70'), עמנואל מאיוקה (סמסון גודווין 93').  

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/0/113870.jpg

תאריך:  28/01/2009   |   עודכן:  28/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
ביהמ"ש אישר תביעה ייצוגית של בליינים נגד מועדון בגלל עישון כפוי    הבעלים: אנחנו נקרוס    השופטת: לא נאפשר לעסקים קטנים לרמוס זכויות לקוחותיהם
רובי שטיינברג
כך עולה מסקר המנכ"לים העולמי של PwC    רק 21% מהמנכ"לים מאמינים בצמיחת החברות שבניהולם בשנת 2009, לעומת 50% אשתקד
רובי שטיינברג
בהתבטאות ראשונה מסיום הלחימה אומר וינוגרד כי השינוי בהתנהלות הצבא מול התקשורת, כמו גם השינוי בגישתה של התקשורת - תרמו להצלחה
איתן אבריאל
מארק צוקרברג ל-TheMarker: מרגע שמערכת ההתאמה לשפות מימין לשמאל תושק, הגרסה העברית תיבנה במהרה על-ידי גולשים מישראל    20% מגולשי ישראל משתמשים בפייסבוק
עידן יוסף
נתוני הצריכה וסגנון החיים של TGI מעידים על שינויים בעמדות הצרכן בעקבות המשבר הכלכלי העולמי – מוציאים פחות ומחפשים את המחיר הזול, אך לא שוכחים לדאוג לסביבה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il