X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הביסה בגמר הנשים את סאפינה 0:6, 3:6 וחזרה למקום הראשון בעולם
▪  ▪  ▪
סרינה (gettyimages). אלופת אוסטרליה בפעם הרביעית

באוגוסט 2003 איבדה סרינה וויליאמס את המקום הראשון בעולם לראשונה בקריירה. היום היא תפסה אותו שוב, בפעם השלישית בקריירה. הטניסאית האמריקאית, המדורגת 2 באליפות אוסטרליה, הציגה משחק מזהיר מול דינארה סאפינה בדרך לנצחון קל 0:6, 3:6 תוך 59 דקות בלבד, וזכיה בתואר גראנד סלאם עשירי בקריירה.

וויליאמס שיחקה בצורה נפלאה ועלתה מפוקסת כל כך, שכבר מהפתיחה נטלה את השליטה במשחק בצורה דומיננטית. לסאפינה פשוט לא היה מענה מול העוצמות והדיוק שהפגינה סרינה. במערכה הראשונה היא קיללה, בשניה הטיחה את המחבט במשטח. זה פשוט לא היה היום שלה. פער האיכות היה גדול מדי. אפילו עצום.

וויליאמס, עבורה זו הזכיה הרביעית במלבורן, חגגה תואר כפול ביומיים אחרי שביום שישי זכתה בטורניר הזוגות. כמו כן שיפרה את מאזנה נגד סאפינה ל-1:6.

"תודה לאלוהים שאיפשר לנו להגיע לכאן", אמרה וויליאמס, "השבוע הראשון בטורניר היה קשה אבל עברנו אותו. סאפינה הציגה משחק טוב, יש לה עתיד מזהיר. אני מאוד נרגשת. אני מרגישה שאני לא רוצה לרדת מהבמה אלא לדבר לנצח. אני אוהבת לשחק כאן, אני לא מקבלת עידוד כזה מהקהל בכל מקום".

"אני רוצה לברך את סרינה. היא שיחקה פשוט טוב מדי", סיכמה סאפינה, "אני מצטערת בשביל הקהל שהתאכזב ממשחק חד צדדי. אני מקווה לחזור בשנה הבאה ולהצליח יותר. אין לי הרבה מה לומר חוץ מזה שאני מקווה לראות אתכם כאן בשנה הבאה".

מהלך המשחק

סרינה, המדורגת 2, פתחה בצורה חזקה את המשחק וכבר במשחקון השני שברה את ההגשות של סאפינה. השבירה השניה פילסה את דרכה ליתרון 0:5 קליל, כשהיא שומטת נקודה בלבד במשחקונים 4 ו-5. גם ההמשך היה כולו של הוויליאמסית, שפעם אחר פעם הריצה את סאפינה בנינוחות מצד לצד. טעות לא מחוייבת של הרוסיה עלתה לה במערכה כולה, 0:6 לאמריקאית.

הקהל הרדום התעורר במשחקון הראשון של המערכה השניה, כשסאפינה שברה סוף סוף את הסרס האימתני של סרינה ועלתה ל-1:0. מהפך? לא ממש. סרינה שברה את יריבתה, שהייתה עצבנית ופשוט נראתה בקריסה מנטלית מוחלטת. אחרי שאיבדה את המשחקון ה-4 ונכנסה לפיגור 3:1 הבינה סאפינה שהמשחק נשמט מבין ידיה.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/114114.jpg

סרינה ניצלה זאת לעוד משחקון כוחני ומצוין בדרך ל-1:4. סאפינה לחמה, ואיכשהו הצליחה להציל מכבודה ולצמק ל-3:5. לא עוד. את המשחקון התשיעי קינחה וויליאמס על האפס, ובסיום 0:6, 3:6. אוסטרליה בידיה. ולנו נותר רק לקוות שגמר הגברים מחר, בין רפאל נדאל לרוג'ר פדרר, יהיה צמוד ומרתק הרבה יותר.

תאריך:  31/01/2009   |   עודכן:  31/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
אשקלון חוזרת לקו האש    הנפילה בשטח פתוח; אין נפגעים ולא נגרם נזק    בצה"ל מבטיחים: נגיב לירי הרקטות    הדרג מדיני ממתין לעיתוי מתאים
נמרוד הלפרן וסוכנויות הידיעות
מנהלי חברות שקיבלו סיוע ממשלתי לא ישתכרו יותר מהנשיא - 400 אלף דולר בשנה
שמואל שוסטר
האם ביצועי השווקים בינואר מרמזים על השנה הקרובה?
רובי שטיינברג
ממשל אובמה מכין מכתב פייסני למנהיגי אירן, אחמדינג'אד ועלי חמינאי    ב-2008 ניהלה ארה"ב מגעים לא רשמיים עם הממשל בטהרן בעניין הגרעין
רובי שטיינברג
צרפת הגישה תלונה רשמית לשגריר, בשל עיכוב בעלי תפקיד נושאי דרכון דיפלומטי במעבר הגבול    ישראל צמצמה לשליש את מספר המשאיות הנושאות סיוע הנכנסות לרצועה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il