X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אחרי ההפסד הכואב בדרבי, במכבי ת"א יורים לכל הכיוונים
▪  ▪  ▪
בלבול שוב מסתבך עם השופטים. צפו בתקציר הדרבי

עוזר מאמן מכבי תל אביב, מרקו בלבול, יעמוד ביום רביעי לוועדת משמעת נוספת מאחר שעל פי דו"ח השיפוט של מאיר לוי, הוא העליב את את הקוון עבד אל עוברה בדרבי הגביע כשכינה אותו 'פחדן'. בלבול צפוי לעונש חמור בדמות הרחקה לחודש וחצי מהמגרשים.

הסיבה להחמרה היא שלא רק שהעליב את השופט בסיום המשחק, הוא גם עשה זאת כשהוא מורחק ואסור היה לו כלל להיות על כר הדשא. בכך הפר למעשה, ועל דעת עצמו, את החלטת בית הדין שהרחיקה אותו לפני כשבועיים.

"זהו, נגמרה לנו העונה. גם אם ננצח מעכשיו ועד סוף העונה, רוב הסיכויים שלא נגיע לאירופה", כך אמר הבוקר שחקן במכבי לאחר ההפסד 2:0 בדרבי הגביע. "אנחנו בפברואר, אז אפילו אי אפשר ללכת לים", הוסיף השחקן, "לפחות עכשיו אפשר יהיה לשלב צעירים בלי לחץ. אולי בשנה הבאה נראה את הפירות".

באופן מפתיע, או שלא, במכבי הסכימו היום עם דבריו של מגן הפועל יגאל אנטבי שאמר אתמול כי שחקני מכבי "מגיעים לדרבי עם פיק ברכיים". גורמים בקבוצה טוענים כי "הבעיה היא לא שלשחקנים שלנו יש פיק ברכיים בדרבי, אלא במשחקים גדולים בכלל. לא יכול להיות שבכל משחק גדול הם ישחקו רק במחצית השנייה, אחרי שבמחצית הראשונה הם מציגים כל פעם יכולת מבישה".

אחד השחקנים ששילמו את המחיר על היכולת אתמול היה מאור בוזגלו, שהוחלף בדקה ה-69. "החילוף של אבי היה נכון" אומרים במכבי, "בתקופה האחרונה מאור זה לא זה. אנחנו לא מצפים ממנו שייקח את הקבוצה על הכתפיים אבל דווקא במשחקים כאלה אנחנו רוצים שהוא יהיה מעורב יותר. לפחות שינסה; הוא בקושי רץ על המגרש במשחקים כאלה".

אביו של בוזגלו, יעקב, אמר בתגובה לדברים: "הבן שלי היה אתמול השחקן הכי טוב על המגרש. זו לא הנהלה בכירה, אלא בכי רע. אם יש למישהו ביקורת, שיגיד אותה בשמו בלי להתבייש". מאוחר יותר, הוסיף בוזגלו האב לרדיו ת"א: "אם אני מוצא לנכון לגונן על בני אז למה לא. לא כל הפרשנים מבינים בכדורגל, צריך לזכור שאני מאמן ויש לי תעודה מוינגייט. אני יכול לא להסכים עם אבי נמני בחילוף או בחילופים אבל אני חייב לקבל אותם".

בקבוצה גם שיבחו מספר שחקנים וביניהם שני המגנים, יובל שפונגין ואורי שטרית, איגור טומאסיץ', ולמרות חוסר החדות גם את החלוץ סקוט סילי. מי שלא זכו לשבחים היו קווני המשחק, ובראשם עבד אל עוברה שפסל שער חוקי של ליאור ז'אן. "אם היו טועים נגד הפועל תל אביב בכמות שטועים נגדנו – כל העולם היה זועק", מתעקשים בהנהלת מכבי, "זה אותו קוון שלקח לנו גול חוקי של שבחון נגד מכבי פתח תקווה.

"כמות הטעויות שהשופטים עושים במשחקים שלנו מתחילת העונה לא הגיונית. כמה זמן אפשר להגיד שזה גשם כשברור שיורקים עלייך? זו פשוט רמה ירודה של קוונים. שיעשו בדק בית באיגוד השופטים. קוון הולך להיפגש עם מאמן שקילל אותו? ואחרי זה הם באים בטענות לקבוצות. שיקחו את עצמם בידיים כי בהרמת דגל אחת הם עשו לנו נזק כלכלי וגמרו לנו עונה שלמה"

שחקני מכבי יחזרו להתאמן רק מחר לקראת המפגש מול הפועל פתח תקווה בשבת בליגה. משה מישאלוב צפוי להחליף את אבי יחיאל, שספג כרטיס אדום בסיום המשחק,  בעמדת הבלם הקדמי.

תאריך:  17/02/2009   |   עודכן:  17/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמואל שוסטר
זאת על-רקע הצעת הרכישה ב-8 ד' למניה    ההצעה גבוהה ב-33% מהצעת הרכש שהגיש ישי דווידי לרכישת 10% מהחברה תמורת 6 דולר למניה
גלית יצחק
כך ציינה מנהלת האגף לטיפול במפגר במשרד הרווחה    דורון אלמוג: "אם אפשר להפסיק הריון של ילד מפגר - כדאי לעשות זאת"    ילדים עם צרכים מיוחדים נפגעים יותר מינית    מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי: ילד כרות-רגל שמתפקד, אין לו צורך בקצבה
עופר וולפסון
מדובר בעלייה של 3.8% במספר דורשי העבודה לעומת דצמבר    בלשכות התעסוקה רשומים 218.5 אלף מובטלים מחפשי עבודה
משה ריינפלד
מפקד מחנה ריכוז של משטר האימים הקמבודי מואשם ברצח ובעינויים של כ-15,000 אסירים באחת התקופות האפלות של המאה ה-20
רונית נאור
חגיגה של טבע מתפרץ, אירוח אתני ואותנטי עם מאכלים וטעמים כפריים ביואב יהודה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il