X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הירוקים גברו 0:2 על נתניה (פאנטני, כיאל) והבטיחו את התואר
▪  ▪  ▪
יש אליפות (צילום: ניר בוקסנבאום). צפו בתקציר

מי שחלם בתחילת העונה על אליפות ירוקה - שיעמוד. יעקב שחר ואלישע לוי, אתם יכולים לשבת. ואיפה כל האחרים? כל הדיבורים על החוזק של בית"ר, השיטתיות של גוטמן בהפועל ת"א ופרוייקט המיליונים של שניידר במכבי, כל הספקולציות האלו הלכו הערב (שבת) סופית לעולמן. מכבי חיפה אלופת המדינה 2008/9. בפעם ה-11 בהיסטוריה שלה, בפעם השישית בשנות אלפיים. במילה אחת: אימפריה.

  • שלישי, 19:00, שידור ישיר באתר. גמר הגביע: מכבי חיפה-בית"ר ירושלים

עזבו אתכם מהיכולת, ממאזן הכיבושים הדל ומכל טענה שמנסה לגמד את ההישג. בספרי ההיסטוריה שום דבר לא יירשם, פרט לעובדה שחיפה שוב אלופה. בלי לשפוך מיליונים, בלי סגל מלא בכוכבים, אבל עם הרבה אמונה ונשמה. במשחק האליפות - 0:2 בקופסא על מכבי נתניה - עלו בהרכב הירוק חמישה שחקנים שגדלו בחיפה, אחד שמשחק במועדון מאז 1990 (חרזי) ועוד אחד שנרכש בגיל צעיר מאוד (גולסה). אליפות או לא, מדובר בדוגמא ומופת לאיך שמועדון כדורגל צריך להתנהג.

יעקב שחר ישב ביציע בקופסא והרשה לעצמו לחייך סוף סוף, בייחוד אחרי השערים של טמבינקוסי פאנטני (12) ובירם כיאל (76). ניצחון ביום שלישי, בגמר הגביע מול בית"ר י-ם, והנשיא הכי מצליח בכדורגל הישראלי יוכל גם לצחוק. על גאידמק שחשב שהכסף לבדו קונה תארים. על שניידר שדיבר הרבה ועשה מעט. על מוני הראל ודניאל יאמר, שיש להם עוד הרבה ממה ללמוד. כן, הערב שחר יכול לצחוק על כ-ולם. ובעיקר על כל מי שאי פעם פקפק בו.

מהלך המשחק
המשחק נפתח בצורה לא טובה עבור הירוקים, כשניר דוידוביץ' התנגש עם ברכו בדדי בן דיין ונשכב על הדשא כשהוא נאנק מכאבים. אחרי טיפול של מספר דקות, השוער עמד על רגליו ובספסל נשמו לרווחה. בדקה ה-12 על הספסל הירוק כבר היו יכולים להרשות לעצמם לחייך. טמבינקוסי פאנטני הכניס כדור לליאור רפאלוב, לירן שטראובר הקדים אותו אבל הדף את הכדור בצורה רעה הישר לרגליו של החלוץ הדרום אפריקאי, שגלגל בקלילות לשער הריק. 0:1, שער מספר 11 לפאנטני העונה בליגה.

נתניה ניסתה לחזור לעניינים ולא היתה רחוקה כשבעיטה של אלמוג כהן שפשפה את הרשת החיצונית (27). בצד השני דקל קינן, בבעיטה חדה ומפתיעה, כמעט הפתיע את שטראובר שירד וקלט. בדקה ה-40 דוידוביץ' עצר מצויין נגיחה של ביבאן פרנסמן. כשניסה להוציא מתפרצת הפריע לו קשר נתניה, שחטף מהשוער מרפק. השופט אלי חכמון התחשב בדוידוביץ', שכבר ספג כרטיס צהוב במשחק, ופטר אותו בנזיפה בלבד.

לותר מתיאוס הוציא בהפסקה את זאביק חיימוביץ' הבלם, והכניס במקומו את הקשר התוקף אלברטו זפאטה. ההזדמנות הראשונה בחצי השני היתה של חיפה, כשבירם כיאל בעט מ-25 מ' ומצא את לירן שטראובר עירני ומוכן. בדקה ה-61 נדחף פאנטני ברחבה על ידי פרנסמן, אבל חכמון העדיף להתעלם. חמש דקות חלפו ונגיחה של שכטר בצד השני חלפה סנטימטרים ליד הקורה.

בדקה ה-73 פאנטני היה קרוב לסגור את הסיפור, כשהשתלט מצויין על כדור של גולסה. העצירה על החזה היתה מושלמת, הבעיטה שהלכה החוצה קצת פחות. שלוש דקות חלפו וזה כבר היה ברשת של שטראובר. יניב קטן הרים כדור חופשי משמאל, בירם כיאל התגנב מאחורי ההגנה והפציץ פנימה - 0:2. ההמשך היה לפרוטוקול בלבד - מכבי חיפה אלופת המדינה 2008/9.

מכבי נתניה: לירן שטראובר; קלמי סבן, זאביק חיימוביץ' (אלברטו זפאטה/46), גולן חרמון, דדי בן דיין; ביבאן פרנסמן, אלמוג כהן, רביד גזל (שלו מנשה/68), טל מעבי; דלה ימפולסקי, איתי שכטר (שניר גואטה/80).

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה; ג'ון קולמה, בירם כיאל, אייל גולסה, ליאור רפאלוב (גוסטבו בוקולי/58); יניב קטן (שלומי ארבייטמן/80), טמבינקוסי פאנטני (רוני גפני/82).

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/8/128388.jpg

תאריך:  23/05/2009   |   עודכן:  23/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה שני
נציגים פלשתינים טוענים שתצוגת מגילות ים המלח מפרה את החוק הבינלאומי ודורשים מקנדה לבטל את התערוכה המתוכננת ליוני
מערכת אתר ספורט 5
באיירן ניצחה את שטוטגארט 1:2 ותסתפק בסגנות. גלדבאך שרדה
מאיה שני
פוסטר המפרסם את ישראל הוסר מהרכבת התחתית בלונדון לאחר שהשגרירות הסורית התלוננה שהמפה בפרסומת מציגה את רמת הגולן, את עזה והגדה בתוך שטחי ישראל    הפרסומת המעליבה [צילום: AP]
יואב יצחק
אסד נאם בדמשק בכינוס ארגון מדינות ערב והאיסלאם    טוען: ישראל מהווה מכשול גדול לשלום    מצדיק את ההתנגדות כלפי ישראל
יואב יצחק
ההתחייבות אינה תנאי למשא-ומתן "אלא כהכרח לשלום"    דברי אל מועלם נאמרו בתגובה להצהרת נתניהו: לא ניסוג מהגולן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il