X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן הפועל ת"א מנסה לעכל את השבדים. מורי: "עדיף את קישינב"
▪  ▪  ▪
גוטמן, יש זמן להתכונן

"מדובר בהגרלה לא קלה, הקשה ביותר מבין האפשרויות שעמדו בפנינו", אמר אלי גוטמן לאחר הגרלת סיבוב 3 במוקדמות הליגה האירופית, שזימנה לו ולשחקניו מפגש מול גטבורג השבדית. "יש לנו זמן להתחיל להתכונן כראוי למשחק ולייצג את המועדון בכבוד במפעל האירופי כפי שעשינו עד כה".

בשבוע המשחקים הראשון רק בני יהודה צפויה לשחק בארץ, כך שלא תהיה בעיית אירוח אך בגומלין גם נתניה (אם תעלה) וגם הפועל ת"א יידרשו לשירותיו של אצטדיון בלומפילד. הפתרון המסתמן הוא שנתניה תשחק ביום שלישי בעוד שהפועל תשחק בחמישי.

בני יהודה, שצפויה לחלוף על פני דינבורג הלטבית (0:4), תתמודד בשלב הבא מול זימברו קישינב ממולדובה או פאסוס דה פריירה מפורטוגל. "אני רק שמעתי את השם של הפורטוגלים, לא מכיר אותם", הודה דין מורי. "אין לנו ברירה, אלא לשבת ולחכות. אני בטוח שבינתיים נראה קלטות של שתי הקבוצות".

"זה נשמע הזוי להגיד את זה, אבל יש לנו משחק בלטביה ואנחנו צריכים להתרכז בו", הוסיף מורי. "ברור שכדי להתקדם כדאי לנו לקבל את קישינב. שיחקתי שם בנבחרת הצעירה וניצחנו 1:4, אבל מול קבוצה מקצוענית זה יהיה יותר קשה. לגבי הפורטוגלים, אנחנו יודעים שהכדורגל שלהם יותר פיזי".

גיא לוזון אמר: "יחסית לכל הקבוצות שהיינו יכולים לקבל, זו הגרלה סבירה. זימברו תמיד היתה קבוצה עם המון עוצמה. נלמד את מי שתעבור, בינתיים אני לא מכיר את הקבוצות אבל מה שבטוח הוא ששתיהן שמחו לקבל אותנו. נעשה את המקסימום כדי לעלות. בשתי המדינות הללו עדיין לא ביקרתי אז בכל מקרה תהיה חוויה".

משה דמאיו הוסיף כמה פרטים: "יחסית לבית שנפלנו אליו, אנו צריכים להגיד תודה אבל אני לא מזלזל. אלו שתי קבוצות קשות. הפורטוגלים הגיעו למפעל מהגביע, מהמקום העשירי בליגה אבל הם מארחים באצטדיון של גימאריש, שמכיל 30 אלף צופים כך שיהיה משחק קשה".

אביב חדד הוסיף: "נראה כאילו אנחנו בשלב הבא, ראינו כמה נבחרת מולדובה עשתה חיים קשים לישראל ופורטוגל היא מעצמת כדורגל. האמנו בעצמנו לאורך כל הדרך ונעשה את זה מול כל יריבה שתבוא".

לירוי צעירי סיכם: "בשלב הזה כל קבוצה חזקה. יצא לי לפגוש את הנערים של פורטוגל, הם מאוד טכניים ואני מאמין שנגדם יהיה קצת יותר קשה. כל מה שמשנה הוא שנהנה מהכדורגל. אני בטוח שבכל מקרה, אם נמשיך למלא את ההוראות של גיא, יהיה בסדר".

תאריך:  17/07/2009   |   עודכן:  17/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
תשלם 41% יותר מהצעתה הקודמת אשתקד    המגרש, בבעלות חפציבה חופים, מיועד לבניית 161 דירות    תבוטל עסקה קודמת למכירת המגרש לראובן אלון ב-16.6 מיליון שקל, משום שלא השיג ליווי בנקאי
ניצן פלד
היריבה של חיפה מעולם לא עברה סיבוב באירופה. הכוכב: אוסטפנקו
עופר וולפסון
התנודתיות הגדולה בשווקים מאז החל המשבר הביאה את סוחרי היום - שלא נראו מאז התפוצצות בועת הדוט.קום - בחזרה לשווקים
איציק וולף
יו"ר הכנסת מוטרד מן העימותים המחריפים בבירה    "אי-אפשר להתעלם מהעימותים ההולכים ומחריפים בירושלים, והדבר מחייב דיון ציבורי דחוף"
גיא חג'ג'
עשרות אלפי אנשים הגיעו אמש לפארק הירקון, לצפות ב"לה סקאלה בפארק", והתנהגו למופת. הרקוויאם של ורדי נשמע מצוין באוויר הפתוח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il