X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גולש הסלאלום לקח גם את התחרות בטורקיה. ארנון דגן סיים במקום 16
▪  ▪  ▪
אלבואו מנצח (צילום: PWA)

אבל, בניגוד לישראלי הממוצע הגולשים והגולשות של הסבב לא באו לרבוץ ליד הבריכה, לאכול בבופה "הכול כלול" או להמר בקזינו, אלא להתחרות באחת התחרויות החשובות של סבב הסלאלום לשנה הנוכחית.

רוצים עוד גלישה? אולי אתם בענין של קייטסרף? היכנסו לאיזור המיוחד שלנו

החשיבות העיקרית של התחרות לא הייתה בקביעה סופית של אלוף ואלופת העולם- זה יקרה באופן רשמי בעוד כחודש בסילט שבגרמניה (על אף שכבר ברור למדי שאלבואו וואלרי ג'יבאדו יזכו בתואר) אלא יותר במאבק המרתק על מקומות 2 ו-3 על הפודיום. כזכור, עם הכניסה לתחרות זו היו צמודים במקום השני פיניאן מיינארד ורוס וויליאמס, שמעט מאחוריהם נמצא קווין פריצ'ארד. השלישייה הזו (שאיבדה סיכוי ממשי להדביק את אלבואו בפיסגה) תילחם עד המקצה האחרון של השנה על מקומות 2-4 והתחרות הזו תוכל כבר לנבא את המיקום הסופי.

מתחרה נוסף שישמח לשפר את הדירוג שלו בסבב הוא ארנון דגן שלנו שהגיע לתחרות ישירות מפולין, שם זכה במקום השני באליפות העולם לפורמולה.
התחרות נפתחה ברוחות בינוניות שנותנות עדיפות לגולשים מהירים וטקטיים ופחות לגולשים הגדולים, ואכן רוס וויליאמס סיים את הסיבוב הראשון במקום הראשון שאחריו ג'וש אנגולו ואלבואו.

ג'וש אנגולו הוא ללא ספק הסיפור המעניין של עולם הסלאלום השנה- גולש ה-WAVE הרדיקאלי(שנמצא כרגע בראש הסבב) מראה שהוא יודע לגלוש מהיר וטקטי ומשיג תוצאות טובות מאוד (ועל הדרך גם מקדם את גלשני הסלאלום של חברת הגלשנים שלו- ANGULU BOARDS). נראה שאנגולו יודע שיש לו עוד שנים ספורות להיות בטופ של גלישת ה-WAVE והוא בונה לעצמו קריירה חלופית בסלאלום, שם עם הניסיון והציוד המתאים הוא יכול להמשיך להתחרות ברמות הגבוהות ביותר עוד שנים רבות.בסיבוב השני כבר חזר אלבואו לעצמו וניצח את המקצה לפני פריצ'ארד ומיקה בוזיאניס המנוסה. בסיבוב השלישי ניצח האיש הגדול - דנקרבק, לפני אלבואו ואנגולו. את הסיבוב הרביעי ניצח בוזיאניס שאותת בכך על כוונה רצינית לזכות בתחרות לפני אלבואו (שכנראה התאהב במקום השני) ודנקרבק.

בסיבוב החמישי חזר אלבואו למקום הראשון לפני מיינארד וסיריל מוסילמני. כבר בשלב זה, לאחר שחצי מהתחרות עברה, נראה שאלבואו די בטוח במעמדו בפסגה, והוא מצליח להתמודד עם רוחות חלשות יותר שאייפינו את התחרות מכאן ועד סופה. בסיבוב השישי הפתעה- אלבואו ואנגולו פוסלים בזינוק מוקדם ומשאירים את לבוזיאניס, דנקרבק וסטיב אלן האוסטרלי.
בסיבוב השביעי אלבואו התאפס על עצמו וסיים שוב במקום השני אחרי מיינארד ולפני פריצ'ארד. צריך לציין שעקביות היא הגורם החשוב ביותר בתחרויות סלאלום-מכיוון שהניקוד בתחרות הוא שלילי ומצטבר ניתן לזכות במקום הכללי הראשון מבלי לנצח אף מקצה (רק עם צבירה של תוצאות טובות ועקביות על פני כל משך התחרות). ואכן, אלבואו שגם בסיבוב השמיני הגיע רק במקום השלישי כבר חתם למעשה את תוצאת התחרות כולה כשהוא גולש בסיבוב התשיעי והאחרון רק למען התחרותיות (סיבוב שנזנח לבסוף בשל העדר רוח).

אלבואו (שכאמור יכל להסתפק בתוצאה בינונית בתחרות זו) מסיים גם אותה במקום הראשון וחותם את סיפור האליפות בצורה סופית- עם נתון מדהים של נצחונות ב-5 מתוך 6 התחרויות שנערכו השנה! אחריו בתחרות מסיימים פיניאן מיינארד וביורן דנקרבק, ומשלימים שלישייה של גולשים גדולים שמצליחים לנצח גם ברוחות החלשות יחסית של טורקיה- עדות ליכולת הטקטית המעולה שלהם ולמהירות של הציוד המודרני ברוחות חלשות.

לאחר התחרות הזו קורה מקרה מעניין- מיינארד שהיה צמוד לרוס וויליאמס במקום השני פתח פער ונראה שאם לא יהיו תקלות מפתיעות המקום השני מובטח לו. וויליאמס סיים את התחרות במקום ה-11 המאכזב והתדרדר למקום השישי בדירוג הכללי, כשהוא  עם קווין פריצ'ארד ומיקה בוזיאניס שצמודים כרגע במקום השלישי עם ניקוד זהה (ודנקרבק לא רחוק מאחוריהם)- כך שלפחות במאבק על המקום השלישי הכל פתוח.    http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/137527.jpg

בתחרות הנשים ג'יבאדו עשתה זאת שוב, בקלילות רבה, אולם במקום השני הפתעה- שרה-קיטה אופרינגה, אלופת העולם בפריסטייל החליטה שהיא צריכה אתגר נוסף והיא מסיימת בתוצאה מעולה בתחרות הראשונה שלה בסבב! שרה-קיטה עם מקבץ תוצאות מצויין קינחה את התחרות עם ניצחון בסיבוב האחרון והמון סטייל. מכיוון שאופרינגה לא התחרתה בתחרויות הקודמות בסבב הסיכוי שלה להתברג לשלישייה המובילה בסבב קלושה, אולם אם בשנה הבאה היא תתחרה בסבב כולו היא צפויה לאיים אל ההגמוניה של הגולשות הוותיקות מאוד ג'יבאדו ויאגי (שתיהן בנות 37, בעוד שרה-קיטה רק בת 18).
שלישית סיימה שרה הרברט האוסטרלית.

ארנון דגן מסיים במקום ה-16, שהוא גם מיקומו הכללי בסבב.

גברים:
1. אלבואו
2. מיינארד
3. דנקרבק

נשים
1. ג'יבאדו
2. אופרינגה
3. הרברט
 

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/137526.jpg

תאריך:  19/08/2009   |   עודכן:  19/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
בכרוזים נאמר כי הצבת המועמדות של השופט ספי אלון משרתת את השמאל והופכת את ביהמ"ש העליון לסניף של מרצ
מערכת אתר ספורט 5
הג'מייקני קבע 20.08 בחצי הליכה. וורינר ומריט קבעו קרב בגמר 400
מערכת אתר ספורט 5
החמצות ענק לצהובים בגביע הטוטו בדוחא. נמני: "כשיהיה אישור, נתחזק"
איציק וולף
נשיא סוריה הגיע לביקור קצר בטהרן ונועד עם נשיא אירן    "המערב חושש מהצלחת סוריה ואירן ולכן מתערב בעניינים הפנימיים"
אריק פאנר, ניו יורק טיימס
לאחר שהצטייר כתמהוני כשסירב לאפשר גישה חינם, מראה "פייננשל טיימס" כי תוכן עיתונאי משובח בתשלום יכול להוות בסיס לאתר רווחי    עיתונים אחרים רוצים ללכת בעקבותיו אך חוששים כי קהל הקוראים יהיה פחות סובלני לפרסום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il