X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שחקן מכבי ת"א לפני עכו. ישראלביץ', יבוריאן ושבחון ב-11. קומאץ' יסופסל
▪  ▪  ▪
יש!! אני בהרכב. ישראלביץ'

רצף של שישה משחקים בגביע הטוטו ועוד שלושה בליגה ללא הפסד הגיע לסיומו עבור מכבי ת"א בשבוע שעבר עם ה-3:1 בקרית אליעזר להפועל חיפה. בשבת מחכה לצהובים יריבה נוחה על הנייר, הפועל עכו, ועוד בבלומפילד.

"אמרנו כל השבוע שחיפה היתה תקלה, עכשיו נשאר לנו רק להוכיח את זה", אמר שחקן בקבוצה לקראת המפגש מול היריבה, שחקוקה בספרי ההיסטוריה של מכבי לאחר שניצחה אותה 0:4 בבלומפילד בעונת 05/06 והדיחה אותה מהגביע.

"נראינו זוועה בקרית אליעזר, אבל זו לא מכבי האמיתית", הוסיף אותו שחקן שהבהיר כי אינו לוקח בחשבון מצב בו הצהובים יספגו ראשונים במגרש הביתי מול הקהל התומך: "חשוב שנפתח בלחץ על עכו, וחס וחלילה שלא ניקלע לפיגור".

המנג'ר אבי נמני חרג ממנהגו כשלא ערך כלל תדרוך וידאו לקראת המשחק, ורק ביקש לחזור ולשמור על העקרונות מהמשחקים הקודמים: פתיחת יותר אפשרויות מסירה, ולחץ בשטח המגרש של היריבה, דבר שלא צלח בחיפה.

מבחינת הרכב, נמני תירגל את אותם 11 כמו באימון אתמול. המשמעות העיקרית: גיז'רמו ישראלביץ', איליה יבוריאן ויוסי שבחון, אולי 3 השחקנים היעילים ביותר של מכבי מפתיחת העונה, יפתחו, כמו גם לירן שטראובר שהחלים מפציעה. עמנואל מאיוקה, אנדריי קומאץ' ותמיר כחלון יירדו לספסל. יובל אבידור (מימין) ואיביצ'ה אילייב (מתחת לחלוץ) בקישור.

הרכב משוער: לירן שטראובר; יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', ליאור ז'אן, רוני גפני;  גיז'רמו ישראלביץ', שרן ייני, יוסי שבחון, איביצ'ה אילייב, יובל אבידור; איליה יבוריאן.

בעכו, אחת מ-3 הקבוצות שטרם ניצחו העונה, מקווים מאוד לשוב הביתה לפחות עם נקודה למרות שמדובר במשחק חוץ קשה. החשש במועדון הוא מכדור שלג של תוצאות רעות ומפספוס הרכבת של מאבק ההישארות. בקבוצה מוסיפים לחפש אחר חלוץ זר, כשאם יימצא, יבוא על חשבונו של עבדול ראזק.

ירון הוכנבוים, שמתלבט בין ראזק לבין ליעד אלמליח בהרכב בבלומפילד, אמר לחניכיו: "תפסיקו להיות נאיביים, תהיו רעים יותר. זו ליגת העל והאופי שלכם כפי שהוא עכשיו לא יספיק פה". לשחקני החלק הקדמי הוסיף: "הגיע הזמן שתנצלו הזדמנויות. אם לא תעשו זאת, יעשו זאת אחרים".

הרכב משוער: דודו גורש; עמנואל אמנגואה, גבע ברקאי, רון בן נחום, ליאור ראובן; בן בנימין, ליעד אלמליח (עבדול ראזק) שחר סימן טוב, מבה אדק, רועי דיין, ארדיאן נאוחי.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/142249.jpg

תאריך:  02/10/2009   |   עודכן:  02/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
"שלום, אני גלעד בן נועם ואביבה שליט"    נראה רזה וחלש    מזכיר ביקור שערך יחד עם משפחתו במסעדה בכפר דרוזי
עופר וולפסון
בין אלפי לקוחותיו ההרוסים של ברנרד מיידוף, ישנם בודדים שדווקא נהנו מאוד מהשקעה באמצעותו    נאמן ביהמ"ש להשבת הנכסים לקורבנות דורש ממשקיע של מיידוף בפלורידה להשיב כ-7.2 מיליארד דולר ברווחים
עופר וולפסון
חברת פמזה, אחת מחברות המשקאות וייצור הבירה הגדולות באמריקה הלטינית, שוקלת מיזוג בעסקי הבירה שלה בעסקה ששוויה עשוי להגיע ל-9 מיליארד דולר    שותפות אפשריות: סאב-מילר והייניקן
עופר וולפסון
וועד הועבדים וההנהלה הודיעו רשמית כי העיצומים יסתיימו והעובדים יחלו בפעילות ליישומו של החוק    יו"ר עובדי המדינה: "מאמץ לחתום על הסכם קיבוצי בחול המועד ולהפעילו מייד לאחר החג"
איציק וולף
במשטרה סיפרו: הגבר שירה בגרושתו שירת בתא המעצרים בתחנת חברון    בעבר נשלל ממנו נשקו בשל אלימות במשפחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il