X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שחקני גליל יעלו עם כיתוב RK על החולצות. שידור ישיר ב-5+ LIVE
▪  ▪  ▪
רענן כץ. חשבתם שנגמר?

רענן כץ נגד מכבי ת"א, חשבתם שזה נגמר? מתברר שלא. שחקני גליל/עלבוע יעלו הערב (רביעי, 20:50, שידור ישיר ב-5+ LIVE) לחצי גמר גביע ווינר מול מכבי ת"א עם הכיתוב RK על החולצות, מחווה לבעלים לשעבר של מכבי ת"א.

  • ראשון, שידור ישיר ב-5+LIVE: מכבי ת"א - פאנליניוס

חיים אוחיון, הבעלים של גליל/גלבוע, נחשב לחבר קרוב של רענן כץ, והוא זה שיזם את המחווה המוזרה משהו, לכבוד כץ שאולץ למכור הקיץ את אחזקותיו במכבי ת"א.

יום לאחר הניצחון על עירוני אשקלון בגביע ווינר בהופעתה הרשמית הראשונה של מכבי ת"א בזירה המקומית, ולקראת המפגש בחצי גמר המפעל מול גליל/גלבוע, התראיין שמעון מזרחי לתכנית הספורט של רדיו ת"א ב-102FM, ודיבר על סגל הצהובים ועל ההכנות לעוד עונה.

"אני חושב שההכנה שלנו עד כה מצוינת", אמר מזרחי. "יש לנו ביום ראשון משחק אימון נוסף מול פאנליניוס מיוון, ובחמישי הבא אנחנו מתחילים את העונה האירופית מול לובליאנה, כשכל ראשי היורוליג יגיעו לפה לכבד אותנו. אנחנו מרוצים מהסגל הישראלי שלנו. רביב לימונד כבר הראה התקדמות במשחקי הנבחרת, גם גיא פניני ויניב גרין בכושר טוב".

על המשחק הקודם אמר היו"ר: "פתחנו את המשחק מול אשקלון בתנופה ואז הורדנו רגל מהדוושה. הפחתנו את הלחץ, אבל את הרבע השלישי והרביעי שיחקנו שוטף ואני מקווה שאותם שחקנים שלא קלעו יקבלו יותר ביטחון".

מזרחי המשיך את הקו של גרשון שטען אתמול שקיימת מגמה של אובר פרגון במכבי. "כל אחד מחפש עמדה יותר טובה לזרוק אצלנו, אבל מי שיש לו מצב קליעה צריך לנצל אותו ולא למסור", אמר. "לוישנייבסקי יש יד טובה מבחוץ, הוא צריך יותר לקלוע, גם מקל. אנדרסון תמיד לוקח על עצמו אחריות וקולע גם ממצבים שחושבים שהם בלתי אפשריים. מה שמאפיין את השחקנים זה המרקם האנושי והקבוצתי".

לסיום דיבר מזרחי על הישראלי הבכיר של מכבי בשנים האחרונות, שהעונה לא יהיה חלק ממנה - טל בורשטיין. "טל שירת את מכבי ואנחנו שירתנו אותו 9 שנים", אמר. "הוא תרם המון, אך סבל מפציעה מצערת ושתי עונות היה מבוזבז. הענקנו לו את כל הטיפול הרפואי ושכרו שולם במלואו. כשהחוזה שלו הסתיים והייתה הידברות מולו, לא הצלחנו להגיע לעמק השווה. טל היה רצוי, אך לא בדרישות שהעמיד. אני חושב שההצעה שניתנה לו היתה צריכה לספק אותו. לי אישית, ולכל ההנהלה, חבל שהוא לא פה".

תכנית הספורט משודרת גם ברדיו דרום ורדיו קול הים האדום

"המאצ'-אפ מול גליל שונה מבשנה שעברה, יש אצלנו הרבה שחקנים חדשים. אמור להיות מאצ'-אפ טוב, אני אוהב את איך שגליל משחקת", אמר דורון פרקינס לקראת המפגש בחצי גמר גביע ווינר. "היא מהווים איום, אבל המשחק יוכרע על ידי מי שיצליח לבלום יותר את יריבו. הישראלים שלנו טובים כמו כל ישראלי אחר בליגה, אז החוק הרוסי לא ממש משנה. צריך פשוט לשחק כדורסל".

"אנחנו עדיין מנסים למצוא את הקצב שלנו כקבוצה, ללמוד את התרגילים ואת ההרכבים שפועלים", סיפר צ'אק איידסון. "בהחלט יהיו פעמים שזה לא יעבוד ויהיו פעמים שכן. בינתיים, זה נראה טוב לקדם-עונה. לפעמים יש מקרים שאנחנו לא משחקים קשוח בהגנה, כי בעיקר יש לנו הרבה שחקני התקפה מוכשרים. אם נצליח להביא את כולם ליישור קו, זה יהיה מצוין עבור הקבוצה".

הפורווד האתלטי של מכבי, סטפון לאזמה התייחס לסגל הרחב, ואמר: "התחרותיות אצלנו בסגל די טובה. יש הרבה שחקנים כשרונייים, ישראלים או זרים, יש פה הרבה שחקנים טובים".

אולם מלחה יהיה מלא לחלוטין בערב חצאי הגמר, לאחר שכל הכרטיסים אזלו עד ערב יום שלישי, והקופות לא אמורות להיפתח. במשחק המוקדם יתמודדו הפועל ירושלים ומכבי חיפה במפגש שישחזר את חצי גמר הפיינל פור האחרון, בסיומו ניצחו הירוקים.

בצהריים תקיים מנהלת הליגה כנס מיוחד במלון בירושלים עבור משקיפי ליגת העל. המשקיפים יקבלו תדרוך מיו"ר איגוד השופטים ראובן וירובניק וגם יו"ר המנהלת אבנר קופל יישא דברים באירוע, שנערך בשיתוף איגוד הכדורסל.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/142747.jpg

תאריך:  06/10/2009   |   עודכן:  06/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
רב הכותל קרא לבני כל הדתות למצוא דרך להשיב את השפיות לירושלים "שכולם יגיעו למקומות הקדושים בלי עוינות"
עופר וולפסון
בימים אלו עורכת ועדת הסחר הפדרלית בארה"ב עידכון - הראשון מזה 30 שנה - לחוקיה הנוגעים לחסויות וסקירות מוצרים    קבעה כי על ידוענים ובלוגרים לחשוף טיב יחסיהם עם המפרסם בעת המלצה על מוצר
איציק וולף
יו"ר הפרלמנט האיטלקי נעתר לבקשת יו"ר הכנסת לסייע בבידוד עמיתם האירני לאריג'ני בוועידת האיגוד הבין-פרלמנטרי
מאיה שני
אישה לבנונית נעצרה לאחר שניסתה ליצור קשר עם המודיעין הישראלי ולמסור מידע על אודות רון ארד
איציק וולף
ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית נפגש בירושלים עם תומכים מהפלג החרדי הקיצוני    קראו: "ציונים אינם יהודים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il