X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סיימה ב-1:1 מאכזב מול פולין בנס ציונה. 0:3 לדנמרק על אזרבייג'אן
▪  ▪  ▪
סוף הסיפור. אוחנה (צפו בתקציר)

זה היה צפוי, אבל הערב (רביעי) זה הפך רשמי: נבחרת הנוער של ישראל לא תהיה באליפות אירופה 2010 בצרפת. החבורה של אלי אוחנה, אחרי הפסדים לאזרבייג'ן (3:0) ודנמרק (1:0), היתה זקוקה לניצחון בהפרש של שני שערים על פולין ועוד ניצחון דני במשחק המקביל. את שלה הנבחרת לא עשתה כשנפרדה ב-1:1 מול הפולנים, אבל כל זה לא באמת שינה אחרי שדנמרק דרסה 0:3 את האזרים (לארס 27 בפנדל ו-37, יורגנסן 79).

"אנחנו מסיימים קמפיין עם טעם חמוץ מאוד", אמר אלי אוחנה בסיום, "יש אכזבה גדולה, ומה שהרג אותנו תרתי משמע זה המשחק הראשון מול אזרבייג'אן. מי שראה אותנו היום ומול דנמרק ראה שאנחנו יודעים לתת פייט גם לנבחרת שעדיפות עלינו. היה משחק שקול, עמדנו בצורה מצויינת ויצרנו מצבים, אבל בשורה התחתונה האכזבה מאוד מאוד גדולה".

"דברים כאלה קורים", הוסיף המאמן, "אמנם לא עברנו גם את השלב הראשון אבל זה לא שישראל עולה בכל שנה לאליפות אירופה. זה קרה, זה קורה וזה יקרה בעתיד, אני רק מקווה שזה לא יקרה לי. יש לנו בגיל הזה שחקנים מצויינים שלא נמצאים כאן, יש את גולסה, גאדיר וגיא אסולין אז אי אפשר לומר שזה דור בעייתי".

"האם אני רוצה להמשיך?", הוא סיכם, "מוקדם ואני לא רוצה לדבר על זה. יש לנו עוד שבועיים את טורניר החורף ואחר כך צריך לבנות נבחרת חדשה לגמרי. המטרה בטורניר הזה היא לא התוצאות אלא לחבר את הנבחרת, כי כבר בנובמבר מתחיל קמפיין חדש. אני לא רוצה להתייחס למי שאמר שהוא פצוע וישחק בשבת בליגה. אמרתי את מה שיש לי להגיד - זאת זכות גדולה מאוד לשחק בנבחרת ישראל. גאדיר החליט שהוא לא רוצה לשחק, אני מכבד את זה, מי שלא רוצה לשחק לא צריך. אם הוא יוזמן שוב? גם ככה הוא סיים את הגיל אז זה לא רלוונטי. אם הייתי יכול להזמין אותו לטורניר החורף? חד משמעית לא הייתי מזמין אותו".

מהלך המשחק
למרות שמדובר היה במשחק על החיים, הפתיחה היתה דווקא של הפולנים שהתשלטו במהירות על כר הדשא בנס ציונה. 25 דקות לקח להם למצוא את הרשת של אריק ינקו, כשתומאס חולוטה היה זה שהתכבד בשער הראשון.

השער עורר במעט את הנבחרת הישראלית, ושלומי לוי כמעט כבש בדקה ה-35 אבל בעט מ-5 מ' סמוך לקורה. 6 דקות מאוחר יותר זה כבר היה ברשת, כשהפעם מ-16 מ' הצליח לוי להכניע את השוער הפולני ולקבוע 1:1.

במחצית כבר שמעו החניכים של אוחנה על התוצאה מהמשחק המקביל (0:2) והחצי השני הפך לפרוטוקול בלבד. ישראל ניסתה להכריע אבל לא ממש הצליחה, כמו בכל הקמפיין, ואחרי שלושה משחקים לדור העתיד של הכדורגל הישראלי אין אפילו ניצחון אחד.

ישראל: אריק ינקו; ניר מנצור, ריף פרץ, סרי פלאח, דור מליחי (בן ביטון/71); משה ברק, ניר ביטון, שלומי לוי (חאתם עבדל חמיד/88), צחי אליחן (סינתיהו סוליליך/60), אדיר ממן; אלון תורג'מן.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/143464.jpg

תאריך:  14/10/2009   |   עודכן:  14/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
המדינה מערערת על החלטת בית המשפט שהאם החשודה בהרעבת בנה תשהה עם ילדיה במעצר בית    בערעור: במקום להרחיק את האם ולהסדיר ביקוריה - מנתקים את ילדיה מסביבתם
דניאל שמיל
74.1% מן המשתתפים בסקר לא יסכימו לעליית ביטוח החובה על מכוניתם כדי לממן את הרוכבים על שניים
עמית בן-ארויה
סוכן רכב נעצר בחשד לקבלת הלוואות בשווי כ-14 מיליון ש"ח באמצעות אנשי קש    חכמון: מישהו עקץ אותי והייתי חייב להשיג את הכספים    עובדי הסניף נבדקים כיצד לא הבחינו בזיופים
עופר וולפסון
כך אומר דב הלפרין, מנכ"ל חברת HMS, המתמחה בין היתר בניהול סיכונים    "חלק משמעותי ממנהלי ההשקעות בשוק ההון טרם הפנימו את העובדה שהוראות הפיקוח חלות עליהם"
מאיה שני
בטעם המסורת ההיספאנית חגגו אמש הנשיא אובמה ורעייתו עם אמנים וזמרים לטיניים בגינת הבית הלבן    הנשיא אובמה לא נשאר חייב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il