X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פארגו (25 נק') וחבריו לא השאירו סיכוי לאורחים (תקציר מיד באתר)
▪  ▪  ▪
יזרעאלי וגליל, שמרו על המאזן. צפו בתקציר

גלבוע/גליל דרסה 66:101 את מכבי חיפה במסגרת המחזור השלישי של ליגת ווינר בכדורסל ושמרה על מאזן מושלם עד כה העונה. חניכיו של עודד קטש עשו מאמץ הגנתי אדיר ועם אחוזי קליעה גבוהים מבחוץ לא הותירו לסגנית האלופה סיכוי.

כמו בניצחון ההירואי במלחה, גם הפעם היה ג'רמי פארגו כוכב הערב, כשלצדו סיפקו את הסחורה סוואן, רנדל ויזרעאלי. חיפה? מלבד קוז'יקרו וכמה דקות מחג'ג' וג'פרסון, לא היה לה מה להציע בגן נר.

"אין לי הסבר לאיך שאנחנו נראים. חוץ מעידו בחצי הראשון, אף שחקן לא הגיע", אמר בסיום מאמן חיפה אבי אשכנזי. "יש פער גדול בין האימונים למשחקים. בתקופה האחרונה מתאמנים טוב. היו לנו גם בשנה שעברה רגעים כאלה. נצטרך לתקן את הליקויים ולהרים את הראש של השחקנים. הקהל תומך, הנקודה היא איך אנחנו מביאים את היכולות שלנו לידי ביטוי. יש לנו עוד הרבה עבודה".

מהלך המשחק
יבזורי, פארגו, סוואן, כדיר ורנדל פתחו בחמישיה של קטש, בעוד שאשכנזי עלה עם חג'ג', סטרונג, מזרחי, ג'פרסון וריץ'. המקומיים רצו מהר ל-2:6 וגם מתפרצת מסחררת של חג'ג' וקוז'יקרו לא עצרה להם את המומנטום. הירוקים לא הצליחו להתמודד מול השליטה של רנדל בצבע ובמצב 15:6 הזעיק המאמן האורח פסק זמן ראשון, שלאחריו החליף בן דוד את חג'ג' בעמדת הרכז. שלשות של פארגו וסוואן הגדילו את הפער וקוז'יקרו צימק ל-23:12 בסיום הרבע הראשון.

במצב 16:27 לגליל, הכניס אשכנזי את ריצ'ארד רובי לדקות ראשונות במדים הירוקים. הסווינגמן הצעיר מיד חדר לצבע והוציא עבירה, שאיפשרה לו להגיע לקו. החלודה עדיין לא הוסרה, הוא החמיץ 2 מהקו. בהתקפה הבאה הוא סיפק אסיסט מצוין לג'פרסון וחיפה חזרה לפער חד-ספרתי. ב-27:21 החליט קטש לעצור את המפולת וביקש פסק זמן. דיון דואל נעץ שתי שלשות על הראש של האורחים ובראיין רנדל הקפיץ את ההפרש ל-23:37. פארגו עלה מהספסל, לחץ על הדוושה ובהפסקה 30:44 לגליל.

גלבוע/גליל פתחה את המחצית השניה בסערה ורצה 0:8, לפני שג'פרסון הזכיר שיש עוד קבוצה על המגרש בגן נר. מנגד, דאנק אדיר של פארגו הבהיר שאולי בכל זאת הגיע רק צד אחד למפגש. גליל שמרה על הפער עם הגנה מצוינת, על אף עליית מדרגה של חיפה בכל הנוגע לאגרסיביות. שלשה של גוני יזרעאלי הציבה את המקומיים ב-47:75 עם סיום הרבע השלישי.

אחוזי הקליעה של המקומיים מחוץ לקשת לא ירדו עם הזמן ושלשה גדולה של פארגו קבעה 55:85. ליאור שגב עלה בצד של המארחים ולא הניח לאנרגיות לדעוך, בעוד שרק קוז'יקרו עוד ניסה להשיב מלחמה. שוטבין סיפק דאנק וסוואן הוסיף שלשה, לפני שחג'ג' הגיב בשתי שלשות (63:96), מוסקוביץ' נפל והאווירה התחממה. ג'רמי טיילר הצעיר עדיין לא נכנס לעניינים בחיפה, ג'רמי פארגו כבר דאג לסחוב את האדומים לניצחון 66:101 בבית.

הרבו לקלוע לגליל: פארגו 25 נקודות (6 מ-10 מהשלוש ב-26 דקות), סוואן 17, רנדל 13 ויזרעאלי 11. לחיפה: קוז'יקרו 17 ו-9 ריב', ריץ' 12, ג'פרסון 11 ו-8 ריב'.

תאריך:  07/11/2009   |   עודכן:  07/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נמרוד הלפרן
הזינוק ברווחי החברה שבשליטת וורן באפט הודות לעליות בשוקי המניות ועונת סופות הוריקן שקטה    רווחי חטיבת הייצור הכוללת את ישקר נפלו ב-39%
ספי קיני
מספר המובטלים בארה"ב עלה ב-558 אלף איש ל-15.7 מיליון איש    שיעור האבטלה טיפס ל-10.2%
נמרוד הלפרן
הנפט נפל בקרוב ל-3% ונסגר ב-77.4 דולר לחבית    הזהב קפץ השבוע ב-5.3% - העלייה החדה ביותר מאז אפריל
ספי קיני
הנהגת אירן ממשיכה להטעות ולנקוט סחבת מכוונת    טוענת עתה: האופציה להוצאת אורניום מאירן, יורדת מהפרק
ספי קיני
ראש הלשכה המדינית של חמאס מנסה לחדש שיחות הפיוס עם פתח    "להשעות או להקפיא את התהליך הפוליטי ולפעול למען המטרות הלאומיות האמיתיות שלנו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il