X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בטמון עצרו חיילים פעיל תנזים, שנשא עימו חגורת נפץ; בנור א-שמס נעצר מחבל שהתכוון לבצע פיגוע בחג; בחברון הרג צה"ל פעיל חמאס שפתח לעבר חיילים באש
▪  ▪  ▪

צה"ל עצר הלילה (יום ד', 16.4.03) 20 מבוקשים ברחבי הגדה.
במחנה הפליטים נור א-שמס, עצרו כוחות הביטחון מחבל-מתאבד, שהיתה לגביו התראה חמה לביצוע פיגוע. שמו של המחבל: אחמד עבדל רוחמן אחמד-מגביל.
במחסום טמון, צפונית מזרחית לשכם, נעצר מבוקש, פעיל ג'יהאד איסלמי, בשם: מוחמד בשרת, שעמד לבצע פיגוע התאבדות בישראל, ונשא עימו חגורת נפץ שהיתה מורכבת מ-15 מטענים עטופים בעשרות מסמרים.
בדהיישה עצר כוח צה"ל 9 פלשתינים הדרושים לחקירה. באל-איידה הסמוך לבית לחם נעצר פעיל חמאס.
בכפר יאטה דרומית לחברון פתח פעיל חמאס באש לעבר כוח צה"ל שביקש לעצרו. הכוח השיב והרג את המחבל. מצה"ל נמסר, כי בביתו נמצאו רובה קלצ'ניקוב ואקדח.
מטען חבלה התגלה במפעל בין כוכב יאיר לצור יגאל. ליד המטען נתגלה שעון, שעל-פי החשד נועד להפעיל את מטען הנפץ. חבלני המשטרה נטרלו את המטען.
ממערכת הביטחון נמסר, כי בידיה 56 התראות ממוקדות בליל הסדר. ההתראות כוללות פיגועי התאבדות, מכוניות תופת, מטענים, פיגועי חדירה וחטיפת חיילים. לצורך כך, צומצמו חופשות החיילים וצה"ל רענן את ההנחייה בדבר הנסיעה בטרמפים.
צה"ל הטיל סגר על שטחי יהודה ושומרון הבקעה ורצועת עזה. כמו-כן יוטל סגר ימי ברצועת עזה. במהלך הסגר יורשה מעבר במקרים המוניטארים שיאושרו על-ידי מנגנוני הקישור והתיאום.
לקראת החג, עיבתה המשטרה את מערכי האבטחה השונים במרחב התפר, בתיאום ובשיתוף פעולה עם צה"ל, תוך הגברת הפעילות והמבצעים כנגד שוהים בלתי חוקיים, מלינים, מעסיקים ומסיעים.
כוננות שיא הוכרזה באזור השרון ובוואדי-ערה בעקבות מידע על מחבלים העושים את דרכם לישראל. המשטרה הציבה מחסומים בצמתים מרכזיים ובכניסות לערים.
במקביל להיערכות הביטחונית המוגברת, יופעל מערך תנועה מוגבר, יושם דגש על הפיקוח בדרכים, ניידות אגף התנועה יתפרסו בכבישים הראשיים ברחבי הארץ ובאתרי הנופש ויפעלו להכוונה והסדרת התנועה ברחבי הארץ. מרכז השליטה של אגף התנועה יזרים לציבור, באמצעות כלי התקשורת, מידע כללי ועדכני אודות מצב התנועה בצירים הראשיים.
תאריך:  16/04/2003   |   עודכן:  18/04/2003
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
מפקדי הצבא האמריקני: לכידת אל-עבאס מוכיחה שסדאם חבר לארגוני טרור ובתוך כך המתקפה היתה מתחייבת; ברש"פ דורשים את שחרורו; מוסול: חיילים אמריקנים ירו לעבר אזרחים; 15 מפגינים נהרגו מאז אמש
רנית נחום-הלוי
גרשוני סרב להגיע לטקס בשל המצב המדיני והפוליטי; משרד החינוך: הוא לא רוצה להגיע ממניעים פוליטים, מי שלא מכבד את המדינה וסמליה לא ראוי שיכבדו אותו; עו"ד של גרשוני: השרה עשתה ספין תקשורתי
רנית נחום-הלוי
ברצועת עזה יוטל גם סגר ימי; הפלשתינים בעלי היתרים ברצועה לא יוכלו לעבור לישראל ואף לא לעבוד בהתנחלויות; גורמי הביטחון: פעולת החמאס בקרני פוגעת בפלשתינים עצמם
רנית נחום-הלוי
כך אמר מופז בתוכנית "פופוליטיקה"; לעניין הפלשתינים אמר: יש להגיע לתהליך מדיני שיכלול ויתורים נרחבים; לעניין עירק: אין להשוות המערכה בבגדד למתרחש בג'נין; לעניין התוכנית הכלכלית: זוהי תוכנית מתבקשת, אך קשה, שתגדיל את מעגל העוני
רנית נחום-הלוי
מקורביו: הגשת התלונה היא אי השלמה עם בחירתו לרב ראשי; משטרת מחוז ירושלים בודקת את התלונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il