X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אחרי 2 ניצחונות רצוף בורגר וחניכיו התפרקו מול האלופה. ניצחון לנתניה
▪  ▪  ▪
אפילו לא משחק אימון. בלותנטאל ואוחנון (צפו בתקציר המשחק)

אף אחד לא באמת האמין שעירוני רמת גן מסוגלת לדגדג את מכבי ת"א אבל מספר גורמים שהתאגדו יחדיו נתנו תחושת שווא שהדבר אפשרי. יניב בורגר הגיע למשחק עם 100 אחוזי הצלחה כמאמן ראשי (2 ניצחונות), כשבנוסף מאזן הצהובים בפורים ו/או באולם בזיסמן לא ממש מחמיא.

אחרי הרבע הראשון נראה היה הדבר באמת אפשרי, המארחים סיימו את 10 הדקות הראשונות ביתרון אבל אז הם פשוט נעלמו, מכבי השתלטה על הפארקט ופשוט פירקה את רמת גן.

במשחק נוסף שנערך ניצחה ברק נתניה את עירוני אשקלון 78:86.

"זה היה מבוא לסיוט", סיכם פיני גרשון. "הגענו בשלוש ואנחנו יוצאים בשמונה. סיינה? אנחנו לא לוקחים כלום. זה לא דומה, לא בהרכב השחקנים ולא בכלום. אולי פקששנו בשמירה על הגארד שלהם אבל כנראה שגם אני נרדמתי בשמירה".

דורון פרקינס הוביל את מכבי עם 18 נקודות, גיא פניני הוסיף 15, אלן אנדרסון תרם 11 וסטפון לאזמה 10. את קלעי רמת גן הובילו גרי פורבס עם 22 נקודות וגון שארפר שסיים עם 20.

מהלך המשחק
ווטסון פתח עם סל ועבירה, לפני מטווח שלשות שהחל עם אידסון, נמשך אצל יואינג ו-ויזנייבסקי. בתווך פישר פגע פעמיים מתחת לסל וזה 9:10 למכבי. יואינג החזיר את היתרון לר"ג לימונג בשלשה קבע 13:15. חטיפה גדולה של פניני הסתיימה עם סל ועבירה, ומכבי ביתרון 4. קאזו עשה סל ולא ניצל את העבירה, מכבי החטיאה ופורבס הוריד את ר"ג ביתרון 22:24 בסיום הרבע הראשון.

צפו בתחרות קליעות משעשעת בין איציק זוהר ליניב גרין ברוח פורים---->

ר"ג עשתה 5 עבירות תוך דקה וחצי ושלחה את פניני לקו. הוא החטיא את השניה, לקח ריבאונד והחטיא שוב. פתיחה מבולבלת של הרבע השני. לאזמה חסם פעמיים, ויזנייבסקי קלע מהקו וזה 24:25 למכבי. ההמשך היה מזעזע מצד שתי הקבוצות אבל בעיקר מצד המארחת שאיבדה בלי סוף, החטיאה ועשתה דברים מוזרים שלא קשורים לכדורסל. התוצאה? אחרי 6 דקות וחצי ברבע רמת גן לא קלעה נקודה לעומת 13 של הצהובים שהובילו 24:35. עד סיום הרבע ר"ג הצליחה לעלות על הלוח אבל קלעה רק 8 נקודות לעומת 22 של הצהובים שירדו להפסקה ביתרון דו ספרתי, 32:44.

הרבע השני שבר כנראה לחלוטין את רמת גן שהמשיכה בהתפרקות גם ברבע השלישי ואפשרה למכבי לטייל ולחצות גם את רף 20 הנקודות. שארפר התעורר מעט והצליח לסייע לקבוצתו לרדת להפסקה האחרונה בין הרבעים ב-18 הפרש בלבד, 60:78.

הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד כשהדבר המעניין היחידי היה תקלה בשעון ה-24 שניות שעצרה את המשחק למשך דקות ארוכות ומנעה מהצופים ללכת הביתה. על הפארקט הצהובים עלו מהר מאוד ליתרון של למעלה מ-20 נקודות.

ברק נתניה - עירוני אשקלון 78:86
הניצחון של אריק אלפסי וחניכיו הערב חשוב מאוד מכמה בחינות. מבחינת הטבלה נתניה הוכיחה כי היא שייכת באופן חד משמעי לחבורת הצמרת כשנדבקה לגליל גלבוע ולמכבי חיפה (לשלושתן מאזן 5:10) ונראה כי 4 קבוצות יאבקו על 3 מקומות שמעניקות יתרון ביתיות בסיבוב הפלייאוף.

בנוסף, נתניה הוכיחה לכל הליגה, ויכול להיות שבמיוחד לעצמה, שהיא יכולה לנצח גם ביום בו דנילו פינוק המצוין מזעזע עם 7 נק' ב-2 מ-10 מהשדה.

המשחק עצמו היה צמוד לכל אורכו כשהיתרון התחלף מספר רב של פעמים. הרבע הראשון הסתיים ב-20:23 לאשקלון ועד המחצית הפכה נתניה את התוצאה וירדה להפסקה ביתרון 40:42. ברבע השלישי אשקלון שוב עלתה ליתרון אבל הרבע הסתיים ב-55:62 לנתניה (בזכות דקות טובות של וושהאם). הרבע האחרון היה צמוד אבל בשליטת נתניה שלא אפשרה ליריבתה לחזור למשחק.

וושהאם היה נהדר וסיים עם 23 נקודות ו-12 ריבאונדים, מרקו קילינגסוורת' הוסיף 18, ליאור חכמון תרם 12 ורותבארט סיים עם 10. באשקלון בלט עומר סניד גם 20 נק', מורן רוט וג'ימי באקסטר הוסיפו 14 כ"א.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/159836.jpg

תאריך:  28/02/2010   |   עודכן:  28/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
העותרים: שישה ארגוני סביבה וחברה    טוענים: הצעת החוק שהוגשה צפויה להביא לשורה ארוכה של שינויים, חלקם מהפכניים, בהסדרים בחוק התכנון והבנייה הקיים    למרות זאת, לא ניתנה שהות מתאימה לתגובה ולשיפורים
גלית יצחק-אוגנוב
ד"ר דרור דיקר מונה לתפקיד    ד"ר דיקר: "אני, בשיתוף הנהגת האיגוד, אשאף לקדם את מעמדה ואיכותה של הרפואה הפנימית"
TheMarker Online
אליהו: המדינה נמנעת מחובתה למכור המניות כבר 17 שנים    טוען עוד: המדינה מעורבת בניהול הבנק ונתפסת כבעלת השליטה
עופר וולפסון
היקף ההזמנה של החברה עומד על כ-4.2 מיליארד דולר    מחזיקה באופציה לרכישת 50 מטוסי דרימליינר נוספים    עד כה הוזמנו ברחבי העולם 876 מטוסים מהדגם החדש
עופר וולפסון
סיימה את הרבעון עם רווח נקי של כ-4.9 מיליון שקל    את 2009 כולה סיימה עם שיפור של 30% ברווח הנקי לכ-33 מיליון שקל    ב-2010 תאחד את פעילות מפעל צח לתוך מפעל שרפון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il