X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
0:1 לשדים מול הסיטי (סקולס, 93). טוטנהאם - צ'לסי 1:2. טרי הורחק
▪  ▪  ▪
דפו כובש את הראשון לרשת של צ'לסי (GETTYIMAGES)

בערך ב-16:25 שעוננו היה קשה למצוא ולו אדם אחד שהיה שם את הכסף שלו על אליפות של השדים האדומים העונה. כעת (21:45 בשעת כתיבת שורות אלה) הוא אולי היה שוקל זאת שוב. שלושה משחקים לסיום העונה, יונייטד צימקה הערב (שבת) את הפער בצמרת לנקודה אחת בלבד, ועוד איך צימקה.

החבורה של פרגוסון השיגה 0:1 יוקרתי, משמעותי וסופר דרמטי בדרבי מול הסיטי, כשפול סקולס קשישא, שרק אמש חתם על הארכת חוזה במועדון, נגח את שער הניצחון בדקה ה-93 (הניצחון השלישי העונה של יונייטד על היריבה העירונית בזמן פציעות). כמה שעות לאחר מכן נקבע סופית שהמירוץ פתוח לחלוטין כאשר צ'לסי נוצחה 2:1 על ידי טוטנהאם, וגם איבדה את ג'ון טרי שהורחק.

מה נשאר להן?
יונייטד:
טוטנהאם (בית), סנדרלנד (חוץ), סטוק סיטי (בית).
צ'לסי: סטוק סיטי (בית), ליברפול (חוץ), וויגאן אתלטיק (בית).

"הגיע לנו לנצח ללא ספק, אבל לא ראיתי את הגול שלנו מגיע", סיכם אלכס פרגוסון עוד דרמה בין היריבות. "ביקשתי מסקולס לעלות למעלה וזה השתלם. הוא איש המשחק, הוא פשוט מדהים ויש לו יכולות שאין להרבה אחרים".

מן העבר השני, רוברטו מאנצ'יני, הוסיף: "אני כועס ומאוכזב. שיחקנו טוב, לא הגיע לנו להפסיד וליונייטד היה מזל, אבל זה לא משנה לנו כי נותרו 4 משחקים ונעשה בהם הכל כדי לסיים עם כרטיס לאלופות. אסור לשכוח שאנו עוד מארחים את ווסטהאם".

סיטי-יונייטד 1:0
האדומים פתחו טוב יותר ולחצו מעט את הסיטי אחורנית. הבעיטה הראשונה לעבר השער יצאה מרגלו של דארן פלטשר, שירה כדור שקפץ פעם אחת על הקרקע אך זה חמק סנטימטרים מקורת שערו של שיי גיבן. בצד השני ניסה קרלוס טבס לכבוש מצצב טוב אך כשל. עד המחצית הספיק עוד וויין רוני להחמיץ פעמיים, ושתי הקבוצות ירדו להפסקה ב-0:0 מאכזב.

התכולים של מנצ'יני פתחו טוב את המחצית השנייה ולחצו המטרה להשיג יתרון. בדקה ה-56 טבס הוליך התקפה מתפרצת, העביר לבלאמי שהיה ברחבה, אך הוולשי נהג באנוכיות ובמקום למסור בעט ברשלנות החוצה. כשהיה נראה כבר שאנחנו בדרך ל-0:0 מאכזב, יונייטד נזכרה שהאליפות הולכת לאיבוד. בדקה ה-93 התקפה מצד שמאל מצאה את פטריס אברה, המגן הגביה לרחבה ופול סקולס הבלתי נגמר נגח פנימה, והשאיר את אוהדי סיטי המומים. 0:1 ענק בסיום.

טוטנהאם - צ'לסי 0:2
התרנגולים פתחו את המשחק ללא רגשי נחיתות. בדקה ה-11 הזדמנות כפולה של מודריץ' לא מצאה את הרשת של צ'ך, אך בדקה ה-1, אחרי לחץ של המארחת, נשרק לזכותה פנדל בעקבות נגיעת יד מאוד מפוקפקת של ג'ון טרי ברחבה. ג'רמיין דפו תירגם את הבעיטה מהנקודה ליתרון 0:1. בדקה ה-25 פבליוצ'נקו כמעט הפתיע את צ'ך עם טיל מרחוק, אבל הצ'כי הדף. בדקה ה-44 גארת' בייל חתך למרכז ובעט מקצה הרחבה פנימה. 0:2 (!).

הייתם מצפים שצ'לסי תחזור לעניינים מהר לא? אז זהו שלא. בדקה ה-50 דפו החטיא ממצב של אחד על אחד עם צ'ך. בדקה ה-67 עוד מכה לכחולים שרק שעות קודם לכן נראו כאלופים בטוחים. טרי ספג צהוב שני והורחק. בדקה ה-83 הגיעה גם החמצה של דידייה דרוגבה, ושתי דקות לאחר מכן של אנלקה, שהבהירו שהערב הזה הולך להישאר של טוטנהאם. בדקה ה-88 גם פבליוצ'נקו החמיץ מחמישה מטרים, כשפרנק למפארד הספיק רק לצמק ל-2:1 בתוספת הזמן כשדחק מקרוב.

במשחקים נוספים: בלקבורן - אברטון 3:2 (סטפן נ'זונזי 69, ג'ייסון רוברטס 81/ מיקל ארטטה 4, איגביני יעקובו 79, טים קאהיל 90), סטוק - בולטון 2:1 (דייב קיטסון 13/ מתיו טיילור 85 ו-88), סנדרלנד - ברנלי 1:2 (פרייז'ר קמפבל 25, דארן בנט 40/ סטיבן תומפסון 82), בירמינגהאם - האל 0:0, פולהאם - וולבס 0:0.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/165393.jpg

תאריך:  17/04/2010   |   עודכן:  17/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל בר-און
שוטר שזומן לזירת אירוע שבמסגרתו נחשד עו"ד חיים שטנגר באיומים כינה אותו באוזני המתלוננים "בריון"    בית המשפט קבע כי הגם שמדובר בלשון הרע, למשטרה עומדת הגנת תום הלב    התביעה נדחתה
ענבל בר-און
קבע כי ההקצאה נעשתה במחטף, וזאת בכדי לסכל את תוצאותיו של הליך משפטי תלוי ועומד, וכי הזכויות בקרקע נתונות לישיבת "פוניבז'"    לישיבת פוניבז' לא נתנה הזדמנות הוגנת להתנגד להקצאה
תלם יהב
מנהיג לוב מביע תמיכה במאמציו של אובמה לפרוק את העולם מנשק גרעיני    מגדיר את המדיניות כ"חכמה" ו"נועדה למטרות שלום"
תלם יהב
אירופה תחת העוצר האווירי הגדול ביותר מאז מלחמת העולם השנייה בגלל התפרצות הר געש באירופה    סוויסאייר, ארקיע ואל-על הודיעו על הפסקת הטיסות לאזור
תלם יהב
בצל הדיווחים הסותרים על טילי הסקאד שהועברו לחיזבאללה בידי הסורים, מחזיר אובמה את השגריר האמריקני לדמשק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il