X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גורם במועדון על הסיכום עם המאמן: "הוא רעב להצליח כאן וידחוף אותנו"
▪  ▪  ▪
יגיע לב"ש? טועמה. צפו ב-4:1 של ב"ש לפ"ת

"ניר קלינגר הוא האיש הנכון בזמן נכון". את ההכרזה הזאת נתנו היום (שלישי) אוהדי הפועל ב"ש לאחר הפרסום הראשון אמש באתר ערוץ הספורט כי מאמן ניאה סלאמינה הקפריסאית סיכם את תנאיו במועדון לעונה הבאה.

המאמן הטרי לא מבזבז זמן וכבר החל לתכנן את העונה הקרובה. קלינגר פנה לסלים טועמה, קשרה של לאריסה, שעשוי להצטרף לקבוצה מבירת הנגב. לשחקן יש חוזה לשנתיים נוספות בקבוצה היוונית, אך אם יוצע לו חוזה ארוך טווח ושכרו לא ייפגע, הוא יגיע.

השחקן לא הכחיש את הדברים, אבל ייתכן שלאריסה תבקש פיצוי על שחרורו. בעונה שעברה שיחק ארז מסיקה בעמדת הקשר השמאלי, ומאז שפרש נותרה ב"ש בלי שחקן אגף קלאסי בצד שמאל.

"ניר הוא מאמן שרעב להצלחות בליגה הישראלית לאחר 4 שנים בקפריסין", אמר גורם בב"ש לאתר ערוץ הספורט, "טוב שהוא מגיע למועדון לאחר עונת התבשלות שלנו בליגת העל וכשאלונה ברקת מכריזה בפומבי שהיא רוצה להגיע לפלייאוף העליון בעונה הבאה", אמר גורם בקבוצה.

בב"ש לא הסתירו לאחרונה כי אחד השיקולים המרכזיים בבחירת מאמן לעונה הבאה הוא הצורה בה הסתדר עם אוהדי הקבוצות אותן אימן, ועמידה מול לחצי הקהל. בקבוצה זוכרים היטב את היחסים הלא טובים ששררו בין האוהדים לגיא עזורי, שאף גלשו לפסים אלימים – דבר שהוביל להודעתה הראשונית של ברקת על עזיבתה בעונה הבאה בטרם חזרה בה ולניסוח ה"קוד האתי" שנחתם שלשום מול האוהדים.

שחקן בקבוצה אמר לאתר ערוץ הספורט על הסיכום עם קלינגר: "מדובר במאמן קשוח, אבל אחד שיודע לדבר עם השחקנים ולדחוף אותם אל ההצלחה. תראו מה קרה עם ברוך דגו במכבי ת"א בעונה המפורסמת ההיא".

"סוף סוף קיבלנו מאמן עם רזומה שיש לו גם אליפות ביד. אין שום סיבה שהוא לא יצליח כאן. קלינגר יקבל כל מה שירצה מאלונה", אמר אחד מאוהדי ב"ש, "נראה פה קבוצה לוחמת שמשחקת בשביל הסמל ומאמן שיידע להסתדר עם האוהדים".
 
לגבי סגל הקבוצה בעונה הבאה, ההערכה היא כי בעמדת השוער קלינגר ישאיר את טברטקו קאלה עונה נוספת .קלינגר יצטרך גם לקבל החלטה בסוגיית דוד רביבו, לו חוזה לעונה נוספת במועדון. הקשר כבר החל במגעים עם מספר קבוצות, ביניהן בני יהודה, אחרי עונה לא טובה.

ראשי המועדון יחלו בשיחות עם מספר שחקנים בסגל הקיים לגבי המשך הדרך המשותפת. כבר היום שוחררו מהקבוצה דנילו מוריירה וגיל בלומשטיין, אותו הביא גיא עזורי באמצע העונה. בימים הקרובים יזומנו שחקנים נוספים לשיחות אישיות, כאשר לא ברור מי יהיו הבאים בתור לעזוב.

לגבי וויליאם סוארז הדעות חלוקות וקלינגר יצטרך להחליט לגביו. ברק בדש, לו היתה חצי עונה טובה במועדון עם שבעה כיבושים חוזר אוטומטית לאשדוד, אך לא הסתיר את רצונו להמשיך בקבוצה. כעת הדברים בעיקר תלויים בידיו של ג'קי בן זקן.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/167184.jpg

תאריך:  04/05/2010   |   עודכן:  04/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חוקרים גילו כי אנשים שהשתמשו באספירין במשך שנה או יותר היו בסבירות גבוהה פי חמישה לפתח מחלת קרוהן
אשר שכטר
בכתבת פרופיל ארוכה משרטט המגזין "ניו-יורקר" את מפת הקשרים הפוליטיים של המיליארדר ואיל המדיה הישראלי-אמריקני חיים סבן    המגזין עוקב אחר חיבתו למפורסמים, יחסיו הבעייתיים עם שותפיו לשעבר ותמיכתו בישראל שמניעה אותו לנסות לרכוש את העיתון "לוס אנג'לס טיימס"    סבן עצמו ניסה לצנזר חלק מהפרטים המביכים בכתבה
יפעת גדות
הפעם הראשונה בה הפנטגון חושף בצורה רשמית את הנתונים    חישובי הפנטגון לגבי מאגר הנשק הגרעיני סותרים הערכות של מספר ארגונים הטוענים כי ארה"ב מחזיקה בכ-9,400 נשקים גרעיניים
יפעת גדות
הניסיונות של נשיא ארה"ב להביא להתפייסות עם סוריה אינם מצליחים ואובמה מזהיר כי סוריה "מהווה איום מתמשך לארצות הברית"    האשמה: ממשיכה לתמוך בארגוני טרור ולרדוף אחר נשק להשמדה המונית
עידן יוסף
המינהל האזרחי שלח מסרי הרגעה לראשי הכפר לובן א-שרקייה וכוחות הביטחון פתחו בחקירת השריפה    אפשרות כי מדובר בקצר חשמלי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il