X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שחקן חיפה בלט ב-0:2 על מכבי ת"א, הצרפתי התלהב. יצטרף למסע לדרום אמריקה
▪  ▪  ▪
עותמאן לוחץ על שכטר (ניר בוקנסבאום). צפו ב-0:2 של חיפה על מכבי

לואיס פרננדס, מאמנה החדש של נבחרת ישראל, התרשם לטובה מעלי עותמאן, שהצטיין בנצחונה של מכבי חיפה על מכבי ת"א 0:2 אתמול בבלומפילד. עותמאן צפוי לקבל זימון לסגל לקראת מסע המשחקים לדרום אמריקה בסוף החודש.

"לא אמרו לי שפרננדס מעוניין בי, ואם אזומן זאת תהיה הפעם הראשונה שלי בנבחרת", אמר המגן בראיון לתכנית הספורט של רדיו ת"א. "אני בטוח שהתקדמתי מאז שהגעתי לחיפה כי אני ליד השחקנים הכי טובים בארץ, ואלישע נותן לי ביטחון. לנו היה ברור שהוא ימשיך במועדון".

עותמאן התייחס גם למשחק אמש ולטענות לחוסר התאמצות של מכבי ת"א ואמר: "אני חושב שלקחנו את המשחק בצורה הכי טובה ולא מכבי נתנה לנו אותו. לקחנו את זה בשיניים. כשאנחנו מנצחים פתאום בהפועל מתחילים לדבר? אם מקזזים נקודות שיקזזו גם שערים. זה לא צריך להיות מוכרע בסוף על יחס גולים".

ובחזרה לפרננדס. המאמן ייפגש היום עם מנהל הנבחרת, ישראל שטוצ'ינסקי ואנשי ההתאחדות לכדורגל, כדי לבחון אפשרות לקיים ימי אימון מרוכזים עם סיום הליגה על מנת לשמור על כושרם של השחקנים היוצאים לפגרה וכדי שלא ייפצעו.

הנבחרת תוכל בימים הראשונים לאחר סיום העונה להתאמן באצטדיון, אולם שבוע לאחר סיום הליגה מתוכנן אירוע אחר במגרש והנבחרת תיאלץ לקיים את אימוניה במיקום אחר.

כבר במעמד החתימה על חוזהו הבהיר פרננדס כי הוא אינו מתכוון לפגוע בסיכויי הנבחרת הצעירה לעלות לאליפות אירופה, ולכן יישב עם מאמנה, מוטי איווניר, לפני שיזמן שחקנים מהצעירה למסע לדרום אמריקה.

גורם בהתאחדות אמר היום לאתר ערוץ הספורט: "לואיס לא חייב לעשות את זה. הנבחרת הבוגרת היא מעל לנבחרת הצעירה, אך הוא בהחלט מבין את המצב וזה דבר חיובי". אגב, על אף נסיונות השכנוע, פרננדס שוב הצהיר היום כי הוא אינו מעוניין באיווניר לתפקיד מקצועי.

תאריך:  04/05/2010   |   עודכן:  04/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
ויצמן שירי, מבעליה של חברת הנדל"ן הכושלת תשואה 10, מונה ליו"ר קרן ברל    אהוד ברק הדיח את כל 11 הדירקטורים, בהם בתו של נשיא המדינה    שירי יפעל להשבחת קרקעות של הקרן    הקרן סירבה להעניק 120 אלף שקל לעמותה של סאלח טריף    חברת הנדל"ן של שירי הפסידה 33 מיליון שקל, אינה יכולה לפרוע חובותיה ונמצאת בסכנת פירוק    יו"ר אומ"ץ: להקפיא את המינוי
עופר וולפסון
המפקד שנערך בשנת 2008 מגלה כי נכון לסוף שנה זו בישראל היו כ-7.4 מיליון תושבים    מעל ל-70% מחזיקים בביתם מחשב ולכל משפחה יש לפחות שני מכשירים סלולריים    בירושלים הכי הרבה ילדים, ובתל אביב הכי הרבה אקדמאים ועובדים
מערכת PCאון
ועדת הכספים של הכנסת אישרה השבוע תקנות חדשות שמוזילות משמעותית את אגרות הרישוי למזמינים דרך האינטרנט והטלפון החל מחודש אוגוסט    כמה תעלה הזמנת רישיון חדש דרך האינטרנט?
מאיה חסון
מחירו: 2.5 מיליון ד'. גורם בבית"ר: "אין עדיפות לאיש". חיפה בתמונה
עופר וולפסון
כך עולה מפגישה שערך עימו שר האוצר היום בהונג קונג    אמר כי הוא מתעניין במיוחד בתחומי טכנולוגיות מים ושאיבת חולות זפת, בדרכים הידידותיות לסביבה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il