לאומי רכש מחברת טלדור מערכת Siebel eFinance, לשם ביסוס ה- Contact Center החדש שמקים הבנק בראשון לציון.
היקף ההשקעה להקמת כלל המערכת נאמד בכ-30 מיליון ש"ח. באמצעות המערכת יוכל הבנק לבצע עיסקות ומתן שרות, תוך איחוד מוקד בנקאות ישירה, מוקד לאומי טרייד, מוקד לאומיפון ומוקד בורסה פון.
לדברי יונה ירום, מנהל ה-Contact Center, הקמת המערכת הינה שלב מרכזי בהקמת מערכות שרות משוכללות לטובת לקוחות לאומי, מערכות שתאפשרנה שרות ברמה גבוה המותאמת אישית ללקוח.
מערכת Siebel eFinance מהווה פיתרון ייעודי לעולם הבנקאות והביטוח. היא מותקנת בעשרות ארגונים ומוסדות פיננסיים ברחבי העולם כגון: Citigroup, Charls Schwab, Chase, Deutsche Bank ועוד. בישראל, נבחרה מערכת זו על-ידי אחת מחברות ההשקעות הגדולות וכן על-ידי בנק משכנתאות מוביל.
מערכת Siebel הינה מערכת CRM המובילה בעולם, עם נתח שוק עולמי של למעלה מ-%50. בישראל מותקנת מערכת Siebel אצל למעלה מ-20 ארגונים ובהם שרותי בריאות כללית, Go Next, דובק, כ.א.ל, Precise ועוד.
הפרויקט בלאומי יתבצע בהובלת י.ב.מ ובשיתוף עם יועצי טלדור מערכות.
חברת טלדור מערכות שבראשה עומדת ציפי קורן, הינה אחת מן החברות הנמנות על קבוצת טלדור ומונה כ-700 עובדים. טלדור מערכות מספקת פתרונות כוללים בתחומי המחשוב והטכנולוגיה תוך שילוב מערכי תפעול מורכבים.