X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רוצ'ט (8) וחמו (84) כבשו. חיים לוי: חייב להתחזק בשני שחקנים לפחות
▪  ▪  ▪
רוצ'ט חוגג על חשבון סכנין

עירוני קרית שמונה חזרה הערב (שבת) לליגת העל אחרי הפסקה של שנה, וסביר להניח שגם היא לא האמינה שזה יהיה כל כך קל. שחקניו של רן בן שמעון אירחו את בני סכנין במסגרת המחזור הראשון, וניצחו 0:2 ללא בעיות מיוחדות. אדריאן רוצ'ט (8, אחרי בישול יפהפה של זוראן בלדובלייב) ואופיר חמו (84) כבשו את השערים עבור העולה החדשה. מן העבר השני, חניכיו של חיים לוי נראו רע מאוד, ואם לא יכולת מצוינת של מאיר כהן הם היו חוזרים הביתה עם עוד 2-3 כדורים ברשת. בשבוע הבא קרית שמונה תצא למשחק לא פשוט באשדוד, בעוד סכנין תארח את מכבי נתניה.

"נתנו תצוגה נפלאה", אמר בסיום רן בן שמעון. "אני גאה בשחקנים שלי ולא מעוניין לדבר על חיזוק. צריך לכבד ולחזק את אלה שנמצאים ונתנו הכל על המגרש. המבחן האמיתי שלנו יהיה במשחק חוץ כי עד היום שיחקנו רק בבית. תנו לי ליהנות יום-יומיים, ורק אחרי זה אחשוב על אשדוד".

חיים לוי סיכם את ההפסד: "שיחקנו רע, זה לא סוד. אני חייב להתחזק בעוד שניים או שלושה שחקנים כדי שנוכל להציג כדורגל טוב יותר. לא חושב שאירועי השבוע האחרון השפיעו עלינו".

מהלך המשחק
קבוצתו של רן בן שמעון פתחה מצוין, ועלתה ליתרון כבר בדקה השמינית. דאבל פאס יפהפה בין אדריאן רוצ'ט לזוראן בלדובלייב השאיר את הראשון לבדו מול מאיר כהן. הקשר לא התבלבל וקבע 0:1 לקרית שמונה. בדקה ה-20 בעיטה חזקה של אבו ריא מחוץ לרחבה נעצרה ללא קושי על ידי גיא חיימוב. כעבור חמש דקות ניצב רוצ'ט פעם נוספת מול כהן, אבל הפעם ידו של השוער האורח היתה על העליונה.

קרית שמונה פתחה טוב גם את המחצית השניה. חילופי מסירות בין שחקני ההתקפה הביאו את הכדור אל עמאשה שבעט טוב למסגרת, אך מאיר כהן הדף טוב לקרן. שחקניו של רן בן שמעון המשיכו לעשות ככל העולה על רוחם. הפעם היה תורו של אלרואי כהן לסכן את השער, אך הכדור שבעט חמק בסמוך לקורה. בדקה ה-65 בעיטה אדירה של רוצ'ט מכ-25 מטרים נהדפה מצוין על ידי מאיר כהן.

שש דקות לפני השריקה האחרונה קרית שמונה כבשה את השני. אלרואי כהן העביר כדור למחליף אופיר חמו ששלח בעיטה אדירה שנעצרה רק ברשת של מאיר כהן - 0:2 לקרית שמונה. עד הסיום לא השתנה דבר, ניצחון קליל לקבוצתו של רן בן שמעון.

קרית שמונה: גיא חיימוב; ברק בכר (בני בן זקן/71), יניב לביא, סאלח חסארמה, אורי שטרית; עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט (אופיר חמו/67), אלרואי כהן, בראיין גרזיצ'יץ'; וויאם עמאשה, זוראן בלדובלייב (ברק בדש/63).

בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סאלח (דריו זהאורה/60), יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו-ריא, חיים בנון, חלאד חלאיילה (עובדה זבידאת/53), נסטיה צ'ה, חאמד גנאיים, אחמד קסום, כריסטיאן דנלאקי.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/182829.jpg

תאריך:  21/08/2010   |   עודכן:  21/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
הישג ענק לאתלט כשעבר 2.19 מטר בניסיון ראשון. מדליה חמישית לישראל
תלם יהב
הספינה "מרים" שהייתה אמורה לצאת מלבנון לכיוון קפריסין מחר, בדרכה לרצועת עזה, הודיעה כי לא תצא לדרכה בגלל סירובה של קפריסין להתיר לה לעגון בשטחה    שר החוץ ליברמן הנחה את המשלחת הישראלית באו"ם להגיש תלונה רשמית נגד המשט
תלם יהב
המדגמים מצביעים על יתרון קל למפלגת הלייבור, בראשותה של ג'וליה ג'ילארד, אולם הכול יכול לקרות בעת שבאוסטרליה סופרים כל קול בבחירות הצמודות ביותר בעשורים האחרונים
תלם יהב
ראש ממשלת טורקיה הגיש תלונה פלילית נגד גנרל, אשר מואשם בין היתר במעורבות בניסיון ההפיכה בטורקיה, על כך ש"העליב עובד ציבור" כאשר אמר לתושב מקומי שארדואן "מכר את המדינה"
תלם יהב
קצין בחיל הים האמריקני ספג השפלה "אנטי הומוסקסואלית" ממפקדיו וכעת מושמעים כנגדו איומים ברשת האינטרנט, כאשר הצבא פתח בחקירה רשמית לבדיקת האירוע    הקצין מעולם לא גילה את נטיותיו המיניות, ומסרב לדון בהן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il