X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בלגיה: יזנק ראשון בפעם החמישית לעונה (14:50, ישיר ב-5LIVE+)
▪  ▪  ▪
האם הוא יחגוג גם מחר? מארק וובר

מארק וובר ממשיך להיות הנהג הטוב בסבב הפורמולה 1 לעונת 2010, לאחר שניצח היום (שבת) במקצה הדירוג לקראת מירוץ בבלגיה שיתקיים מחר (14:50, שידור ישיר ב-5LIVE+). זהו הפול-פוזישן החמישי של האוסטרלי העונה.

הנהג האוסטרלי של רד בול הקדים בפער של פחות מעשירית השנייה את לואיס המילטון ממקלארן, שדורג שני. ההפתעה של המקצה הגיעה מכיוונו של רוברט קוביצה, נהג רנו שהגיע עם הזמן השלישי בטיבו. סבסטיאן פטל מרד בול הגיע רביעי, וג'נסן באטן, אלוף העונה שעברה, סגר את החמישייה הראשונה.

בין המאכזבים של המקצה ניתן למצוא את פרננדו אלונסו שהגיע למקום ה-10, מיכאל שומאכר, שמחזיק בשיא ניצחונות במסלול בבלגיה (6), דורג שלב אחד אחריו. חברו לקבוצה וללאום ניקו רוזברג יזנק מחר מהמקום ה-12.

לאחר 12 מירוצים, מוביל מארק וובר את הדירוג עם 161 נקודות, רק ארבע נק' לפני לואיס המילטון. פטל שלישי עם 151 נקודות, ג'נסן באטן רביעי עם 147 ופרננדו אלונסו סוגר את החמישייה הצמודה עם 141 נקודות.

תאריך:  28/08/2010   |   עודכן:  28/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומית צור
התוכנית - התושבים יפעילו צימרים בבתים    יונה יהב: "מצאנו שהשכרת דירה ל-6 לילות עבור לינת תיירים באזור הכרמל זולה יותר משכר דירה לחודש שלם"
עדי בן ישראל
כך מזהיר אלברט אדוארדס, אסטרטג השקעות בבנק הצרפתי סוסייטה ז'נרל, שידוע בהשקפותיו הפסימיות    הכלכלן דייוויד רוזנברג: ארה"ב בשפל כלכלי גדול
יואב יצחק
חברות פרטיות אותן העביר ברק לשלוש בנותיו קיבלו לאחר שמונה לשר הביטחון הכנסות ביותר מ-6.5 מיליון ש"ח    ברק משך מהן 3 מיליון ש"ח    החשדות שהועלו כלפיו: קבלת כספים שלא כדין באמצעות החברות וכן עבירות על כללי ועדת אשר    מבקר המדינה השתכנע מדבריו של ברק בשימוע שנערך לו ועתה הוא מייחס לו בעיקר ליקויים טכניים מהותיים    עם זאת, הבדיקה נמשכת; המבקר פנה אל ברק בדרישה שישיב לשאלות מהותיות נוספות על אודות פעילות החברות
עופר וולפסון
לשכת המסחר של עמותת העצמאים באילת פנתה לפקידים בכירים במחוז הדרום בבקשה כי יימנעו מלאשר את בנייתם של שטחי מסחר נוספים באילת    שטחי המסחר צפויים לגדול בעוד 100,000 מ"ר    "המרכזים הקיימים ריקים, ובעליהם והסוחרים עומדים על סף פשיטת רגל"
עופר וולפסון
על-רקע פתיחתו הקרובה של היכל התרבות באריאל, שיגרו 36 שחקנים ואנשי תיאטרון מובילים מכתב להנהלות התיאטראות הגדולים בארץ וציינו כי יסרבו להופיע בהצגות מעבר לקו הירוק    "מבקשים להביע שאט נפש מהכוונה של הנהלות התיאטרונים להופיע באולם החדש"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il