X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הבלגי צפוי להגיע בעלות של 420 אלף יורו: "אגיע לסגור פרטים אחרונים"
▪  ▪  ▪
אנתוני ואן דן בורה (GETTYIMAGES. צפו ב-1:5 של הפועל על אשקלון)

אנתוני ואן דן בורה סיכם הערב (ראשון) עקרונית בהפועל תל אביב. המגן הימני הבלגי צפוי לעבור בעסקה שעלותה 420 אלף יורו, כאשר גנואה האיטלקית, לה שייך כרטיסו, תשלים כ-80 אלף יורו לשכרו.

בשיחה מצרפת אמר השחקן לאתר ערוץ הספורט: "אני אמור להגיע מחר לישראל, נשב לסגור את הפרטים האחרונים. הסוכן שלי דיבר איתי ואני יודע שמדובר בקבוצה חזקה. אני גם מכיר את ההגרלה שלהם בצ'מפיונס. אם הדברים ייחתמו, כמובן שהמטרה תהיה לקחת שוב את האליפות ולעלות שלב באלופות". בהפועל ציינו כי ואנדנבורה אינו אקסקלוסיבי לעמדת המגן הימני ויכול לשחק גם כקשר בצד ימין ואף כקשר במרכז השדה. יכולתו הטובה של עמרי קנדה בתקופה האחרונה עשויה להשאיר אותו בהרכב ובמקרה הזה הבלגי ימלא פונקציה אחרת.

גם סלים טועמה צפוי לחתום, כאשר הרצון של האדומים הוא להנחית גם חלוץ. בעקבות הסחבת עם טוטו תמוז עימו תיערך פגישה נוספת היום (ראשון), מוני הראל פנה רשמית לעמוס לוזון וביקש לרכוש מיידית את עומר דמארי. לוזון הציב תג מחיר גבוה שכעת האדומים לא יכולים לעמוד בו, אך ייתכן שהתפתחויות נוספות יהיו בהמשך.

ובעניין בלומפילד
ביום שני אמורה להגיע למשרדי הפועל הרשימה המדוברת שתפרט את שלל הליקויים שמונעים מהקבוצה לארח את משחקי שלב הבתים בבלומפילד. עוד לפני כן, נערך סיור עם מארגני אירועים שאמורים לפקח על ביצוע התיקונים ובתומו הובעה אופטימיות גדולה מצד ראשי המועדון. "אם הרשימה הקודמת שניתנה לנו לפני מספר שבועות מעידה על הרשימה הבאה, אז המשחקים יהיו בבלומפילד", אמר גורם בקבוצה, שהוסיף: "כל משחק יעלה לנו מיליון ש"ח שכוללים מאבטחים, תיקון ליקויים וכו'. אבל העיקר שנשחק בבית שלנו".

והיה גם משחק
בהפועל ת"א מרוצים אמנם מה-1:5 על אשקלון אתמול במחזור השני במשחק שהתקיים ללא קהל, אך בקבוצה מביעים שביעות רצון בעיקר מ-20 הדקות הראשונות בהן כבשה הקבוצה שלושה שערים והציגה יכולת מצוינת.

"ב-20 הדקות הראשונות מול אשקלון נראינו כמו קבוצה אלופה", אמר דגלאס דה סילבה על החמישייה שכבשה הקבוצה לרשת העולה החדשה אתמול, "אחרי הפתיחה הרצחנית שלנו הייתה נפילת מתח וזה טבעי, זה חלק מהכדורגל ואין מה לעשות. העברנו את הזמן אחרי שעלינו ליתרון כזה מבטיח. התוצאה הגבוהה היא בזכותנו ולא בגלל אשקלון. היינו ביכולת מדהימה בהתחלת המשחק גם כי ידענו שמכבי חיפה ניצחה, זה הוסיף למוטיבציה שלנו לנצח".

"ליגה זה ליגה וצ'מפיונס זה צ'מפיונס", הוסיף הברזילאי, "במחצית הראשונה נראינו כמו הפועל ת"א של העונה שעברה אבל במחצית השנייה לא כל כך. צריך מהר לחזור לקרקע, לעשות את ההפרדה בראש כדי שלא ליצור בלאגן".

על הגרלת האלופות אמר דה סילבה: "זה לא מה שציפינו אמנם אבל היא הגרלה חזקה ועלינו להתמודד איתה. זה בית קשה מאוד ויש שם יריבות חזקות. לא יהיה לנו קל. נצטרך להתכונן היטב ולהגיע מפוקסים למשחקים האלו. אני מאמין שהמאמן אלי גוטמן יידע להכין אותנו בצורה הטובה ביותר למשחקים האלו".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/0/184100.jpg

תאריך:  29/08/2010   |   עודכן:  29/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
גילה אלמגור: שחקנים יוצרים הם לא רובוטים וצריך להעריך את זה    חנה מרון: זכותם של שחקנים לסרב להופיע בשטחים הכבושים    השחקן עודד תאומי הביע התנגדות לחרם השחקנים
יפעת גדות
חוקרים חיפשו אחר תסמינים שהצביעו על סיכוי של אחד ל-20, או סיכוי גבוה יותר, לסרטן    כל חשד לסרטן מרמז על כך שיש לשלוח את המטופל מהר יותר לבדיקות כדי לתפוס את המחלה בשלב המוקדם
יפעת גדות
מחקר חדש מראה כי ההתעמלות משקמת את הרגישות של תאי העצב במוח הקשורים לשליטה בשובע, וכך תורמת להפחתה בצריכת המזון ולירידה במשקל כתוצאה מכך
אבי בר אלי
בפגישה שקיים ראש הממשלה עם עמיתו היווני לפני שבועיים העלה נתניהו אפשרות לייצא גז ע"י צינור תת-ימי    משרד התשתיות: לשמור הגז לצרכים אסטרטגיים
איציק וולף
מנהיגה הרוחני של שס, הרב עובדיה יוסף, שיגר צרור קללות על ראשם של יו"ר הרשות הפלשתינית ושל עמו    "רשעים צוררי ישראל, יכה בהם הקדוש ברוך הוא מכת דבר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il