X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השניים לא באו לבלומפילד מפני שלא נכללו בסגל, עשויים לעמוד לדין
▪  ▪  ▪
אחד כבש בשבת, השני הושעה בראשון. צפו בתקציר מול פ"ת

תמיר כחלון ויניב עזרן לא הורשו להתאמן היום (ראשון) עם מכבי ת"א, ובקבוצה שוקלים להעמיד את השניים בפני ועדת משמעת. הסיבה: הקשר והחלוץ, אשר לא נכללו בסגל למשחק אמש מול הפועל פ"ת (1:2 למכבי), חרגו מהכללים כשלא הגיעו לבלומפילד ולא ישבו ביציע. לעומתם, שרן ייני וניבאלדו דווקא כן היו במגרש.

 

בתוך כך, מכבי ערכה היום אימון אחרון לשחקני הנבחרות, ביניהם גם הזרים - מדוניאנין, פאביצ'ביץ' וראנגלוב שיצאו לנבחרותיהם. במכבי היתה היום שביעות רצון רבה, בייחוד מהמחליפים ובראשם גל אלברמן, שבמכבי לא שוללים את האפשרות שהוא יפתח בדרבי מול הפועל תל אביב בעוד שבועיים.

אלברמן: "בסופו של דבר אם ניצחנו, כנראה שהגיע לנו"
כאמור, שערים של אלירן עטר (83) והאריס מדוניאנין, 4 דקות בתוך תוספת הזמן, העניקו לאבי נמני עוד 3 נקודות חשובות אמש, וקבוצת הגלאקטיקוס שפתחה את העונה בצליעה ולא ממש הרשימה, נמצאת אחרי חמישה מחזורים במקום הראשון בטבלת ליגת העל עם 12 נק'. נצחון של בית"ר ירושלים על מכבי חיפה הערב או תיקו בין הקבוצות יוציא את אבי נמני וחניכיו לפגרה בטופ, רגע לפני הדרבי.

הרבה מחמאות קיבלו המחליפים, דמיטאר ראנגלוב, יובל אבידור וגל אלברמן, שנכנסו במחצית השנייה והביאו לשינוי במומנטום. "אני אף פעם לא מדבר על עצמי. גם אני וגם יתר המחליפים, ניסינו להכניס כוח לקבוצה", סיכם אלברמן, "יש לנו בקבוצה הרבה שחקנים בעלי יכולות שיכולים לעשות שינוי, ועם ניכנס עם מרמור לא נוכל לעזור. כל השחקנים צריכים לעשות את זה".

צפו באלברמן מסכם את ה-1:2 על הפועל פ"ת--->
אין מגיע בכדורגל", הוסיף הקשר שחזר לליגה אחרי ששיחק בבורוסיה מינשנגלדבאך, "בסופו של דבר אם ניצחנו, כנראה שהגיע לנו. מה שקרה מול הפועל פ"ת זה לא בדיוק כמו מה שהיה מול אשדוד. כל משחק הוא בפני עצמו וגם הדרבי שיגיע לאחר הפגרה".

אלברמן התייחס גם לעובדה שקבוצתו הייתה בפיגור בשלהי המשחק מול קבוצת תחתית שעדיין לא ניצחה העונה: "מקצועית, כנראה שהגענו למשחק לא מספיק מוכנים. ברגע שנגיע מוכנים יהיה לנו יותר קל. אם לא נגיע מוכנים יהיה לנו יותר קשה כי כולם באים לקחת מולנו נקודות".

"אני פה כדי לעזור למכבי ת"א ולעשות כל משימה שיטילו עליי", סיכם אלברמן, "כרגע אני יודע שהדבר הכי חשוב הוא שננצח בדרבי. לא חשוב מי ישחק, אם אשחק בדרבי אתן כל מה שאני יכול. לא הייתי פה בשנים קודמות ואין לי מה להגיד בנושא, השחקנים שנמצאים פה היום יתנו הכל בשביל הקבוצה".

תאריך:  03/10/2010   |   עודכן:  03/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
פלשתיני תושב חברון נורה ונהרג לפנות בוקר על-ידי לוחם מג"ב, שתפס אותו במהלך ניסיון להסתנן לשטח ישראל    הפלשתיני ניסה לחטוף את נשקו של הלוחם ובמהלך העימות נורתה ירייה    חקירת המקרה הועברה למחלקה לחקירות שוטרים
עידן יוסף
משטרת וושינגטון פשטה על ביתם של כתבת ידיעות אחרונות ובעלה ומצאה שם שיחי מריחואנה שהגיעו לגובה שני מטרים    השניים נחקרו ושוחררו בערבות
ליאת הלוי
לאחר שנשאו את הפרס בגאון 'מרגל האטום' מרדכי ואנונו, פיליציה לנגר עורכת דין שייצגה פלשתינים המואשמים בעברות ביטחוניות ואורי אבנרי המזוהה עם השמאל הרדיקלי, מקבלת אותו גם עמותת "רופאים לזכויות אדם"
ליאת הלוי
בית ספר ממלכתי בחולון חוגג ראש חודש עברי ביריד שיוקדש לזכרם של יצחק רבין ורחל אמנו    מנהלת תוכנית התחדשות: "כאנשי חינוך וכקהילה, חשוב לנו לשמר את היופי והחלקים המחזקים והמאחדים במסורת"
מערכת אתר ערוץ הספורט
פירלו שלח פצצה מ-35 מטרים והעניק לרוסונרי את המקום ה-1
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il