X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בניון לרדיו ת"א: "הביקורת? גם את שחר פאר כולם שחטו לפני שנתיים"
▪  ▪  ▪
"אנחנו לא מספיק טובים". בניון (צפו בדיווח מיוון)

יוסי בניון קיווה, מדינה שלמה האמינה, אבל תוצאות הבדיקה הראו אחרת. קפטן הנבחרת יעבור ניתוח וייעדר חצי שנה מהמגרשים, את מדי צ'לסי הוא ילבש רק לקראת סיום העונה והנבחרת תיאלץ להסתדר בלי הקפטן שלה, הכוכב שלה.

"פרננדס והתקשורת? עניין מיותר", פתח בניון בנושא הבוער, בטח על רקע המתקפה של המאמן על העיתונאים אמש. "אם זה היה קורה בסוף הקמפיין אז בסדר, אבל לא יכולה להיות רמה כזו של ביקורת לאורך כל המוקדמות, ואחרי כל משחק. חושבים שנדרוס כל קבוצה, לא משנה אם זו קרואטיה, יוון או אנגליה. אנחנו לא מספיק טובים בשביל זה".

"מביאים בן אדם שעשה המון בכדורגל ואחרי שניים -שלושה משחקים רוצים שהוא יילך הביתה", הוסיף. "אמרו את אותו הדבר על דרור קשטן ואברהם גרנט. הבעיה של הנבחרת היא השחקנים, אנחנו טובים אבל לא ברמה של קרואטיה, אנגליה ואיטליה. במדינה שלנו חושבים שכן. שחר פאר מקום 13 בעולם ולפני שנתיים כולם פה פירקו אותה, זה בושה".

כשנשאל על העובדה שכולם מפילים את האחריות עליו, ענה הקפטן: "אחרי כל משחק השאלה הראשונה היא על זה שיוסי היה חסר. עוד לפני קרואטיה התעסקו במי יכנס לנעליים ומי יהיה מנהיג. אי אפשר להפיל את האחריות על שחקן אחד, אני הצלחתי להתמודד עם הלחץ, אבל לא כולם יכולים. נגד קרואטיה כולם הפילו את האחריות על ורמוט, אבל הנבחרת תצליח רק אם יהיו חמישה שישה שחקנים כמו גילי ורמוט. יש לנו הרבה מאוד שחקנים מוצלחים ומוכשרים אבל הם צעירים. יש לנו את רפאלוב שכטר, שחקנים כמו עטר ובוזגלו".

כל השחקנים מעריכים את פרננדס", המשיך בניון לגבות את המאמן, "האימונים בקצב וברמה גבוהה. תמיד יהיו שניים-שלושה שחקנים שלא יהיו מרוצים. עברתי הרבה מאמנים גדולים בקריירה, אבל אין ספק שהוא ברמה שלהם. תמיד הייתה ביקורת, אבל הפעם בתקשורת מרשים לעצמם יותר מדי. אולי בגלל שהוא זר, אולי בגלל שהם לא רגילים לצורה שבה הוא עונה. הם יורדים לרמות שלא ראיתי הרבה זמן. לא יקרה כלום אם יתחילו לפרגן. למה לא ללכת עם הנבחרת עד הסוף ולגרום לקהל לאהוב כמו שפעם היה?".

אז מה יהיה עם הפציעה? "עדיין לא עוברת המחשבה שנגמר הסיפור שלי בנבחרת. מקווה שאחזור כמה שיותר מהר והרבה יותר טוב", אמר בניון, "זה לא נעים לשמוע שתיעדר, במיוחד שאתה לא מצפה לזה. פה עשיתי בדיקות, אמרו לי שבועיים שלושה ועוד הייתי מאוכזב. הגעתי לארץ במטרה לשחק ופתאום אמרו לי 'זה לא מה שחשבת'. בהתחלה זאת מכה, אבל זהו".

"אני לא מבין למה משייכים את עניין המכשפה, היא עזרה מול ניוקאסל. הלכתי אליה רק בשביל לחזור יותר מהר, בשביל לשחק בנבחרת. באנגליה אמרו לי שהכל בסדר, אבל אף אחד לא שם לב שגם גיד האכילס נפגע. השבוע אפגוש את אנצ'לוטי, ביום ראשון אני נוסע לשבדיה ומתחיל את השיקום משם. אני כבר בן 30 והייתה לי קריירה בלי פציעות. אם אפשר להגיד על זה משהו חיובי, אז יהיה לי עכשיו זמן לדאוג לדברים שלא יצא לי לעשות במהלך הקריירה".

באדיבות קל נופש - חברת התיירות הותיקה בישראל

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/190512.jpg

תאריך:  12/10/2010   |   עודכן:  12/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה חסון
בעקבות סכסוך על תשלום השכירות אימון: הבוגרת ניצחה 1:3 את הנוער
עופר וולפסון
בראיון שקיים עם הנספח המסחרי של התמ"ת בארה"ב, אמר באפט כי "מוחות עובדים לאורך זמן"    שיבח את חברת ישקר: "אם יש לך עוד חברות כמו 'ישקר', יש לי מספר טלפון חינמי שתוכל התקשר אליו"
איציק וולף
ראש הממשלה לשעבר טען כי מדיניות החוץ של ישראל וההתגרות שלה בידידותיה ובראשן בארצות הברית תוביל לנזק כלכלי שאי-אפשר יהיה להימלט ממנו    "אתם באמת מעלים בדעתכם שאפשר לריב עם כל העולם ומצד שני ליהנות מהפירות ממדינות שונות?"
מערכת אתר ערוץ הספורט
הפועל ירושלים פותחת עונה. המאמן: יש לנו ציפיות, חולמים על כל התארים"
עופר וולפסון
הסכסוך עליו הכריזה הסתדרות המורים מקורו בהבעת הזדהות בדרישת הסתדרות הכללית, על רקע המו"מ המתנהל בימים אלה בין מול האוצר, בסוגיית עדכון השכר במגזר הציבורי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il