X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פיראס מוגרבי כבש ראשון (6), סבע (19, 34) וימפולסקי (55) השלימו
▪  ▪  ▪
אחמד סבע חוגג (ניר בוקסנבאום)

מכבי נתניה הופכת במהירות להצגה הכי טובה באזור מישור החוף, אם לא בארץ הקודש כולה. הערב (שבת) הקרקס הנודד של ראובן עטר הגיע לאשקלון ויצא משם כעבור שעתיים עם לא פחות מ-0:4 מרשים על הקבוצה של גיא עזורי. פיראס מוגרבי עשה את הסיפתח כבר אחרי שש דקות ולאחר מכן הגיעו שניים של אחמד סבע עוד לפני ההפסקה (19, 34) ואחד של דלה ימפולסקי אחריה (55). הניצחון החלק הזה - לא הראשון של נתניה העונה - הדביק אותה לצמרת הגבוהה לצד התל אביביות, חיפה וק"ש ובקצב הזה, היא גם תישאר שם. מאידך, להפועל אשקלון יש עשר נקודות אבל עם יכולת כזאת, התחתית יכולה להתקרב מהר מאוד.

ראובן עטר אמר בסיום: "אני מרוצה מהמחויבות של השחקנים ומהדרך בה הושגה התוצאה. השערים הובקעו דרך משחק מסירות על הארץ ומהלכי כדורגל נאים. עכשיו התפקיד שלי הוא להוריד את השחקנים חזרה לקרקע. אני לא רוצה לדבר על מיקום בשלב הזה אלא להשיג נקודות דרך כדורגל יפה". בסיום הקהל של אשקלון קרא קריאות עידוד לראובן עטר ולקובי דג'אני ששיחק בעונה שעברה בקבוצה.

בצד השני, גיא עזורי אמר: "יש ימים כאלה. לא הגענו למשחק וקיבלנו סטירה. התפקיד שלי הוא להרים את החבר'ה ולהוציא אותם לדרך חדשה. מגיע קרדיט לנתניה, זו קבוצה מצוינת שגרמה לנו להיראות רע. על כל טעות שלנו שילמנו בשער". בירידה למחצית שרק הקהל של אשקלון בוז לעזורי ולשחקניו. המאמן התייחס: "אני הרבה שנים בעסק. לפני שבוע עודדו אותנו, היום שרקו לנו בוז".

מהלך המשחק
לואיס פרננדס התמקם ביציע הכבוד וראה את פיראס מוגרבי מעלה את האורחים מנתניה ליתרון ראשון כבר בדקה השישית. אחמד סבע היה הראשון לנסות עם בעיטה מתוך הרחבה אבל הכדור פגע באלול והגיע למוגרבי, שדחק מקרוב - 0:1 למכבי נתניה.

בדקה ה-19 היתרון הוכפל. הפעם אחמד סבע לא נתן לשום דבר להפריע לו ואחרי שנשלח לרחבה גלגל בקלות מול אהורלו לרשת - 0:2 למכבי נתניה. בדקה ה-34 הגיע השלישי. הפעם היה זה ניר נחום שיישר כדור רוחב מצוין ואחמד סבע סגר צמד בכיף - 0:3 למכבי נתניה. בדקה ה-55 גם דלה ימפולסקי הצטרף לחגיגה. פיראס מוגרבי הוליך התקפה מתפרצת מהזן הקטלני והכניס כדור רוחב טוב. כל מה שנשאר לימפולסקי זה להרשית מחמישה מטרים - 0:4 למכבי נתניה.

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, קובי מוסא (שניר גואטה 46), יניב אלול, דרקו לובריץ', אדיר טובול (מאג'ד יונס 18), אמייה טגה, זוראב מנטשאשווילי, רביד גזל, ערן לוי (שי פטלק 65), עוסמאן בשירו, אריק גאו.
מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, ליאוניד קרופניק, מריאנו קפוראלה (עדי נמני 77), טל מעבי, קובי דג'אני, ניר נחום (מאור אסור 71), חן עזרא, דלה ימפולסקי, פיראס מוגרבי, אחמד סבע (חסיב אבו רוקון 68).
שפט: רועי ריינשרייבר.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/193665.jpg

תאריך:  30/10/2010   |   עודכן:  30/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
פרקליט המדינה החליט לסגור את תיק החקירה נגד החברות בקבוצה    תאגידי פסגות יביאו לסיום כהונתם של המנהלים ובעלי התפקידים שהיו מעורבים
עידן יוסף
במסגרת תוכנית הממשלה לשיקום העיר מדובר על בניית מאות יחידות דיור שיביאו אוכלוסיה צעירה ואיכותית (אנשי כוחות הביטחון וסטודנטים) תחת כ-1,600 יחידות דיור המשמשות כיום מגורים לעבריינים, לפולשים ולמסתננים
עמר בנוביץ
מאמן י-ם לפני נוקיה (ראשון, 21:00, באתר): "צריך מזל מול סופו"
יואב יצחק
בדיונים שהתקיימו בהשתתפותו התבטא היועמ"ש יהודה וינשטיין כי אין מנוס מהגשת כתב אישום נגד ליברמן    החשדות: קבלת כספים במרמה ממרטין שלאף וממיכאל צ'רנוי
עופר וולפסון
הרשויות בארה"ב, בבריטניה ומספר מדינות מזרח-תיכוניות העלו את רמת את הכוננות לאחר שחבילות המכילות חומרים חשודים התגלו במטוסי מטען שעשו דרכם לארה"ב    מטוסי קרב אמריקנים ליוו מטוס נוסעים שעשה דרכו למדינה מאיחוד האמירויות    לפחות אחת החבילות יועדה לבית כנסת בשיקגו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il