X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הניצחון השני בגובהו בתולדותיה של הקבוצה. מלמיליאן הולך או ממשיך?
▪  ▪  ▪
יבואה וסטיבן כהן. בית"ר חזרה לחיים

לא הרבה אנשים טרחו להגיע הערב (שלישי) לאיצטדיון טדי בשביל לצפות בבית"ר ירושלים מארחת את מ.ס אשדוד במחזור הנעילה של גביע הטוטו. בבירה התעסקו מהשבת האחרונה בשאלה אם זהו משחקו האחרון של אורי מלמיליאן. בתום 90 דקות ומבול שערים על חשבון הרכב אנונימי שהעלה ג'ון גרגורי הסתיים ב-0:8 מוחץ, השני בגודלו בהיסטוריה של הצהובים-שחורים מאז ה-0:9 על בית"ר רמלה בעונת 1992/3 בגביע המדינה.

מהלך המשחק
כבר אחרי שניות פרץ עמית בן שושן לרחבת אשדוד ומ-12 מטרים בעט למרכז השער וראה את דראגן סטוקיץ' עוצר. המארחת עלתה עם תיאבון ובדקה התשיעית מצא עידן טל בכדור רוחב את עמית בן שושן. החלוץ העביר בנגיעה למשה מישאלוב שבא מאחור וקבע 0:1 לבית"ר ירושלים.

בדקה ה-21 החליפו בן שושן וסטיבן כהן מסירות שהסתיימו בבעיטה טובה של האחרון בתוך הרחבה. סטויקיץ' הדף לקרן. בדקה ה-25 ניסה שי חדד את מזלו ובעט מ-30 מטרים מעל השער האשדודי. עברו 70 שניות, עידן טל הרים כדור קרן שהורחק לא טוב ואלי דסה בעט ליד הקורה והחוצה. בדקה ה-33 מצא טל חן עזריאל שחדר לרחבה ובעט לפינה הרחוקה של סטויקיץ', שקלט את הכדור.

בדקה ה-36 הגיע השני. עידן טל העביר כדור רוחב שטוח שהשאיר את שי חדד לבד מול סטויקיץ' ומשם נשאר רק להרים את הרשת, 0:2 לבית"ר ירושלים בהפסקה. יופי של מחצית לחניכיו של מלמיליאן.

משה בן לולו וטל משעלי נכנסו בהפסקה ובדקה ה-50 הראשון השאיר את האחרון מול סטויקיץ', 0:3.  דקה אחת עברה וחן עזריאל נכנס לרחבה והפגיז בעצמו עוד אחד, 0:4, ופתאום אנו רואים חיוכים בטדי. לא נגמר. הגנת אשדוד איבדה עניין במשחק ובדקה ה-63 הגיע שוב משעלי שכבש שער קליל מול סטויקיץ', 0:5. שי חדד קיבל תיאבון להבקיע צמד משלו וכעבור 60 שניות הגיעו מול סטויקיץ' והקפיץ מעל השוער המסכן את ה-0:6. בדקה ה-79 פרץ בן לולו באגף השמאלי והרים כדור מצוין לראובן, שבעט וולה לרשת, 0:7. סטיבן כהן רצה להשתתף בחגיגה ובדקה ה-87, גם בבעיטת וולה, חתם את התוצאה, 0:8 לבית"ר ירושלים בסיום.

הרכבים
בית"ר ירושלים:
אריאל הרוש; אלי דסה (ליאור ראובן/72), תומר בן יוסף, מושיקו מישאלוב (טל משעלי/46), אביתר ברוכיאן; עידן טל, כריסטיאן אלבארס, סטיבן כהן, שי חדד; חן עזריאל (צחי אליחן/61), עמית בן שושן (משה בן לולו/46)
מ.ס אשדוד: דראגן סטויקיץ', עבד חלים, לואי טהא, ישראל ראש (עידן מקדש/46), אורי מגבו, אביב ג'אנו, עדן בטיט, בן בוטבול, עמיר לביא (מור סיאני/53), איציק כהן (שי רביבו/73), נבו מזרחי (טימור אביטן/62)

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/195602.jpg

תאריך:  09/11/2010   |   עודכן:  09/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
בלשכת ראש הממשלה דחו את הביקורת של הנשיא אובמה על אישור בניית יחידות דיור במזרח ירושלים    "שום קשר בין תהליך השלום לבין מדיניות התכנון והבנייה בירושלים"
ראובן לייב
מכון ירושלים קובע כי "האפליה בנשיאת נטל השירות הצבאי הפכה את השירות מגורם מלכד לגורם מפרד ומקור לחיכוך"    קובע כי בעלות חליפית לשכרם של משרתי החובה ניתן להפעיל מודל שירות מקצועי    "הטלת נטל הביטחון על אוכלוסיות מצומצמות יוצר אפליה"
אלעזר לוין
ההטבה תחול רק על אנשי מילואים שיקנו מגרשים לבניית וילות באיזורי עדיפות לאומית
אלעזר לוין
מגדל קונקורד 2, בן 22,900 מ"ר, נמצא בבעלות אפריקה (62%) ומשפחת שפירא (38%)    הבנייה - על-פי פסק הבורר    המתווכים הטובים ביותר יקבלו חופשות בהוואי ובניו-יורק
אלעזר לוין
תבנה 28,000 מ"ר משרדים ומסחר, להגדלת בנייני הנכסים המניבים שלה בעיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il