X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עדן בן בסט כבש בתוספת הזמן בכדור חופשי. רביבו כבש לב"ש, גם בכדור חופשי
▪  ▪  ▪
חוגגים שער שוויון דרמטי. שחקני הפועל חיפה (ניר בוקסנבאום)

למעלה מ-90 דקות במשחק הביתי מול הפועל באר שבע, הפועל חיפה לא בעטה ולו פעם אחת למסגרת השער של אוהד כהן. משחק שלם שעבר בשליטה מוחלטת של האורחים מבירת הנגב שגם הובילו 0:1, עד תוספת הזמן. אז התייצב עדן בן בסט לבעיטה חופשית מ-17 מטרים ובעט מדויק לפינה של אוהד כהן שנשאר חסר אונים. 1:1 דרמטי בסיום.

באר שבע יכולה להרגיש שנשדדה, אבל כשאתה לא מנצל כל כך הרבה הזדמנויות כמו שהיו לחניכיו של ניר קלינגר, ולא משכיל לגמור את המשחק הרבה לפני סיומו למרות שליטה אבסולטית במגרש, כנראה שאתה אשם לא פחות. בעקבות התיקו ירדו שתי הקבוצות מקום אחד בטבלה. באר שבע מדורגת במקום השמיני ואילו הפועל חיפה בתשיעי.

"השגנו היום נקודה שלא הגיעה לנו", הודה ניצן שירזי. "לא תקפנו, לא יזמנו ואני לא יודע למה הלכנו אחורה. כל פעם שאנחנו מגיעים פייבוריטים למשחק, דברים משתבשים לנו ואנחנו לא מצליחים להניע כדור כמו שצריך".

בצד השני, ניר קלינגר היה מאוכזב באופן טבעי: "היינו עדיפים, במחצית הראשונה היו לנו עוד הזדמנויות לכבוש כמו המספרת של עודד גביש. היינו צריכים לגמור את המשחק, אבל לא עשינו זאת, וחבל. במחצית השניה הלכנו אחורה ובסופו של דבר ספגנו. אני מרוצה מהנחישות והלחימה, אבל יש אספקטים במשחק שאנחנו חייבים לשפר". גורמים רבים בהפועל חיפה מתחו ביקורת קשה על קאלה דרשלר והשער שספג. אמיר אבו ניל שלא התלבש למשחק התאכזב מאוד.

מהלך המשחק
אם הדקות הראשונות מעידות על ההמשך הרי שצפוי ערב מהנה עם כדורגל איכותי. המשחק נפתח עם קצב טוב וכבר אחרי 2 דקות גם נרשמה הזדמנות טובה להפועל חיפה. חנן ממן הרים כדור חופשי למרכז הרחבה, גל אראל התרומם מצוין אבל הכדור חלף בסמוך לקורה.

באר שבע לא נבהלה מההזדמנות של חיפה, והחלה לצאת להתקפות משלה. בדקה החמישית דוד רביבו הרים למרכז הרחבה, אבל קאלה הוציא את הכדור מהראש של ואסקונסלוש. עשר דקות חלפו והפעם הפורטוגלי איתר את רביבו על סף הרחבה, הקשר הפציץ מ-16 מטרים אבל שוב קאלה היה במקום.

בדקה ה-26 שוב רביבו מעורב במצב מסוכן. הקשר הנהדר שיגר כדור קרן מדויק לעודד גביש, הבלם בעט מספרת אדירה אבל שוב קאלה הדף. על הריבאונד השתלט מאור מליקסון אבל הבעיטה שלו שפשפה את הקורה מהצד החיצוני.

בדקה ה-33 השליטה של באר שבע במגרש הניבה פרי. וזה היה חתיכת פרי. הקבוצה מברית הנגב זכתה בכדור חופשי מרחק 28 מטרים מהשער של חיפה. רביבו נבחר לבצע אתף הבעיטה ושיגר בומבה היישר לחיבורי השער. הפעם קאלה לא יכול היה להושיע. 0:1 לבאר שבע.

מי שחשב שהשער יעיר את המארחים פשוט לא בכיוון. האדומים מחיפה נעלמו ובאר שבע המשיכה לסכן את השער. בדקה ה-36 עוד כדור חופשי לבאר שבע, הפעם רביבו מרים למרכז הרחבה, וויליאם סווארז התרומם מצוין אבל הכדור חלף בסמוך לקורה.

המחצית השניה נפתחה עם הזדמנות גדולה של הפועל חיפה. טעות חמורה בלם באר שבע, עודד גביש, השאיר את ניקולה גרוביישיץ' לבד מול השער אבל חלוץ הרכש בעט בצורה נוראית ובמקום שהכדור יאיים על הרשת, הוא כמעט ופגע בדגל הקרן.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/0/196150.jpg

חיפה התעוררה מעט אבל לא הצליחה לייצר הזדמנויות נוספות. מהצד השני, באר שבע הסתפקה בכדורים החופשיים של רביבו. בדקה ה-67 אחד כזה כמעט וסידר לה את השני. רביבו הרים, קאלה יצא רע ותפס אוויר, אבל ליאור ז'אן הסתבך עם הכדור ולא הצליח לייצר בעיטה.

עמוק בתוך תוספת הזמן זכתה הפועל חיפה בכדור חופשי מרחק 17 מטרים מהשער. עדן בן בסט ניגש ושלח כדור מדוייק לפינה של אוהד כהן. 1:1 סופר דרמטי.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר; עומר ורד, אושרי רואש, סבטי ליפנייה, אייל טרטצקי; יוסי דורה, רועי שוקרני (עידן ויצמן/63), גל אראל, ניקולה גרובייביץ' (אלון בוזורגי/58); חנן ממן (הישאם כיוואן/53), עדן בן בסט.

הפועל באר שבע: אוהד כהן; אביתר אילוז, עודד גביש, אבי יחיאל, אופיר דודיזאדה; וויליאם סוארס, ליאור ז'אן, דוד רביבו, מאור מליקסון, סיראז' נאסאר (ליאל זגורי/46); ברנרדו ואסקונסלוש.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/1/196151.jpg
תאריך:  13/11/2010   |   עודכן:  13/11/2010
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף אקרמן
משחק נורא בבלומפילד. מתן אוחיון סיפק הצלה מהקו ומנע נצחון מקשטן
מערכת אתר ערוץ הספורט
התקווה האולימפית מחולון הפסידה לריבקין והחליטה לקחת פסק זמן
אלעזר לוין
תמורת המכירות - 150 מיליון שקל    מו"מ למכירת 30 דירות נוספות    העירייה תיעזר במתווכים כדי לאתר שטחים ציבוריים בשכונה
יואב יצחק
התחקיר שכתב העיתונאי רונן ברגמן ופורסם ביום שישי עסק במיוחד בפרשת הרפז פורסם    מידע רגיש הנוגע לגבי אשכנזי, רעייתו רונית ובנו איתי - הוסר מהתחקיר בהוראת ארנון מוזס ושילה דה-בר    המטרה: לגונן על אשכנזי במאבק הכוחות נגד השר אהוד ברק
עופר וולפסון
בחודש הבא תתקיים המכירה הפומבית הגדולה ביותר של פריטים שהיו ברשותם של גדולי תרבות הפופ    המקטורן המפורסם של לנון צפוי לגרוף 200 אלף דולר    הכפפה של ג'קסון - כ-30 אלף דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il