X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בוקולי פירגן ליריבה הגדולה. בערך. "האמת שלא ראיתי אותה מול בנפיקה"
▪  ▪  ▪
פירגן להפועל, או משהו בסגנון. בוקולי. צפו בתקציר הדרבי של חיפה

מכבי חיפה יכולה להרגיש את עצמה מבולבלת. מצד אחד היא סופגת ביקורת מוצדקת על היכולת, על העובדה שהיא לא מצליחה לנצח בבית, ועל הקושי שלה לפרק הגנות צפופות, אבל מצד שני הירוקים מביטים על הטבלה ורואים שהם חלק אינטגרלי מהצמרת ורחוקים רק שתי נקודות (נקודה אחרי קיזוז) מהפסגה. על כך ועוד דיבר היום (חמישי) גוסטבו בוקולי לקראת המפגש מול הפועל אשקלון בשבת.

כמובן שהנושא הראשון על סדר היום היה הניצחון הגדול של הפועל ת"א אמש בליגת האלופות, 0:3 על בנפיקה. על כך אמר הברזילאי שפיספס הופעה בצ'מפיונס לפני מספר שנים (רוזנבורג, מאלמו) ופיצה על כך בעונה שעברה: "לא ראיתי את הפועל, האמת ששכחתי שהם משחקים ושיש מחזור אלופות בכלל. כך או כך, כל הכבוד לה. הניצחון הזה טוב לכדורגל הישראלי".

"שיחקנו עם הפועל לפני שבועיים וראינו שאין הבדל גדול", הוסיף. "היה פיספוס פה ופיספוס שם והם ניצלו את ההזדמנויות שלהם. יש לנו מה למכור נגדם, אנחנו קבוצה לא פחות טובה. המטרה היא להגיע לפלייאוף עם כמה שיותר נקודות כי מה שיקבע באמת זה הסוף. לא משנה מה עושים עכשיו. אם אתה בא לפלייאוף חזק ובאווירה טובה, אחרי הקיזוז הכל יכול לקרות. במשחק אחד פתאום אתה יכול לצמק את הפער".

כשנשאל על היכולת הלא מרשימה של חיפה בליגה אמר הקשר: "קבוצות באות נגדנו לצופף, ולא לשחק כדורגל. בשל כך קשה לנו לכבוש את השער הראשון וזה הדבר הכי חשוב. קבוצות רואות את מכבי חיפה ובאות לסגור, ואם אתה לא כובש מהר אתה בבעיה, והקהל לוחץ. אם במחצית הראשונה אנחנו כובשים הכל נראה אחרת".

"לפני חודש היינו פחות טובים מעכשיו וזה נותן לנו אופטימיות להמשך", הוסיף בוקולי כשהתייחס לדרבי. "אנחנו מגיעים ליותר מצבים, ואם עובדים נכון מגיעים לדברים טובים. טבעי שתילחץ כשאתה בבית מול האוהדים שלך ועד הדקה ה-70 לא מבקיע. אתה בקבוצה גדולה, רוצה לנצח ומול הקהל – אז אתה נלחץ".

בעניינים אחרים, עידן ורד צפוי לחזור לסגל של סגנית האלופה מול אשקלון. שלומי אזולאי, שפספס את הדרבי וליאור רפאלוב שנפצע באותו המשחק והוחלף, עדיין בספק להתמודדות בשבת. החלוץ לא הצליח להשלים את האימון בגלל כאבים בשריר המפשעה ובכל מקרה, מחר יוחלט סופית אם השניים יטלו חלק במפגש עם הדרומיים. אלישע לוי מתלבט בין בוקולי לבין אייל גולסה בעמדת הקשר האחורי לצידו של ג'ון קולמה. עלי עותמאן החולה לא הגיע לאימון היום.

תאריך:  25/11/2010   |   עודכן:  25/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
רו"ח עופר מנירב, יו"ר ועדת הקשר עם רשויות המס של לשכת רואי חשבון, אומר כי דחיית עמדת האוצר להפחית הדגרתית את תקרת הגבייה תוביל להקמת אלפי חברות ע"י מנהלים ולאובדן הכנסות למדינה
עידן יוסף
מערכת אתר ערוץ הספורט
אחרי ששבר את שיאו של גת, שיפר השחיין את ההישג ורשם 1:53.46 דק'
עופר וולפסון
ביהמ"ש המחוזי קיבל עתירתן של GES, שיכון ובינוי, שפיר וברן וביטל זכייתן של מנרב ו-sadyt להקמת מתקן להתפלת מי-ים באשדוד    "פרשנותה של ועדת המכרזים של מקורות ושל המשיבות לעתירה אינה נסבלת"
עופר וולפסון
עלייה של 7.4% נרשמה בסך כל הרכישות באשראי - האצה קלה במגמה לעומת עלייה של 7.4% בחודשים מאי-יולי    רכישות באשראי של דלק, חשמל, מחשבים, תחבורה ותקשורת זינקו ב-11.3%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il