X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בין שיקולי הרכישה יש לציין את ההזדמנות העסקית שנוצרה בשוק הישראלי בעקבות חקיקת חוק נתוני אשראי לפרטיים
▪  ▪  ▪

קבוצת פוקוס הולדינג אינטרנשיונל מארה"ב, חתמה על הסכם לרכישה מלאה של D&B דן-אנד-ברדסטריט ישראל מחברת האם דן-אנד-ברדסטריט אינטרנשניונל.
במסגרת מהלך הרכישה תמשיך דן אנד ברדסטריט ישראל לפעול תחת השם D&B ותהנה מנגישות מלאה למגוון המוצרים והשירותים המלא של החברה. גם ההנהלה הנוכחית של דן אנד ברדסטריט ישראל, בראשות המנכ"ל ראובן קובנט תמשיך לנהל את החברה.
דיויד אמרי, סגן נשיא בכיר של חברת דן אנד ברדסטריט אינטרנשיונל, ישמש כחבר מועצת המנהלים של D&B ישראל. בעקבות הרכישה, מתכננת החברה לשדרג ולהרחיב את מגוון מוצריה, הכוללים שירותי ניהול סיכוני אשראי ופתרונות למערכי המכירות והשיווק של חברות. כמו-כן תמשיך החברה להיות הנציגה והמפיצה הבלעדית בישראל, של מוצרי דן אנד ברדסטריט הבינלאומיים.
"רכישה זו היא מתיישבת עם השינוי בגישת משקיעים זרים, באשר להשקעות בישראל. הרכישה מוכיחה, כי קבוצת פוקוס מאמינה בישראל ויכולותיה הכלכליות. קבוצת פוקוס תשקיע בטכנולוגיות חדשות ותפתח עסקים חדשים בסינרגיזם לפעילותה של דן אנד ברדסטריט ישראל." אומר ראובן קובנט.
בין הסיבות המובילות להחלטתה של קבוצת פוקוס להשקיע בישראל, יש לציין את ההזדמנות העסקית הגדולה, שנפתחה בשוק הישראלי בעקבות חקיקת חוק נתוני אשראי לפרטיים. החברה מעריכה, כי חוק זה יאפשר הרחבה משמעותית של עסקי החברה, בתחום של נתוני אשראי פרטי והיא מתכוונת חדירה אגרסיבית למגזר חדש זה בו צפויה צמיחה רבה.
המהלך בישראל הוא חלק מאסטרטגיית הצמיחה של דן-אנד-ברדסטריט העולמית, עליה הוחלט והוכרז בשנת 2000. בהתאם לאסטרטגיה זו משקיעה החברה באופן סלקטיבי בשווקים מסויימים ומזהה הזדמנויות עסקיות לשותפויות. שותפויות עסקיות כאלה, הנובעות מהאסטרטגיה האמורה, בוצעו כבר ביפן, סינגפור, קוריאה, אוסטרליה ותאילנד.
"ההחלטה להשאיר את ההנהלה הקיימת בתפקידה, נובעת משביעות הרצון המלאה מביצועי דן אנד ברדסטריט ישראל בחמש השנים האחרונות והצמיחה המתמדת של החברה. קובנט ניהל את החברה באופן מוצלח מאז 1998", ציין רוברט רימברג דירקטור של קבוצת פוקוס, בניו-יורק.
אודות דן אנד ברדסטריט
D&B מספקת מידע, כלים ומומחיות מקצועית המסייעים ללקוחותיה לקבל החלטות עסקיות נכונות. היא מאפשרת ללקוחותיה גישה מהירה למידע אוביקטיבי, בינלאומי, זמין בכל נקודת זמן.
לקוחות משתמשים במערך ניהול הסיכונים של החברה, כדי להימנע מחשיפת סיכוני אשראי, במערך פתרונות המכירה והשיווק של החברה למציאת לקוחות רווחיים ואת מערך הפתרונות של ניהול האספקה כדי לייעל מקורות לספקים.
תשתיות המידע של החברה מאפשרים איתור של שותפים עסקיים ראויים ומגבירים את האמון והביטחון בעסקות מסחר אלקטרוני. למעלה מ-90% מ-1000 החברות של ביזנס וויק גלובל נשענים על דן אנד ברדסטריט כתשתית אמינה באמצעותה ניתן לקבל החלטות עסקיות.

תאריך:  18/06/2003   |   עודכן:  18/06/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
היקף הקמפיין - מיליון ש"ח
מירב לוי
לדרישה זאת מצטרפת גם עמותת צלול; טוענות: יש לבדוק את אחריותה של מזר לאסון האקולוגי בעקבות התפוצצות קו ההולכה הראשי של השפד"ן
אלונה קורן
שערו היציג של הדולר נקבע אתמול ברמה של 4.377 שקלים; היצואנים: השער שבריא למשק נע בין 4.7 ל-4.8 שקלים; נתניהו דן אתמול עם שר האוצר האמריקני בעניין התחזקות השקל
עמוס באר
סמכויות נרחבות יועברו מההנהלת הרשות ל-3 מנהלי נמלי ישראל, הנמלים - חברות בת
עמוס באר
יו"ר חדש לאגוד המוסכים ומנכ"ל חדש לנתיבי איילון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il