X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הלוי וניסים (2) כבשו. זפרן: נחישות השחקנים מייחדת את הקבוצה שלי
▪  ▪  ▪
ניסים. 9 שערי ליגה. צפו ב-2:3 של רמה"ש

מוליכת הליגה הלאומית עירוני רמת השרון השיגה היום (שישי) ניצחון ליגה רביעי ברציפות אחרי שגברה על עירוני ראשון לציון 2:3 בחוץ ופתחה ברגל ימין את הסיבוב השני. הקבוצה של מומי זפרן, שעדיין בלתי מנוצחת העונה, הוכיחה הרבה אופי אחרי שכבר פיגרה 2:1 במחצית ובכל זאת הצליחה לצאת מאצטדיון הברפלד עם שלוש נקודות מלאות.

במשחקים נוספים: השלישית הפועל רעננה הפסידה 2:0 בבית לבית"ר שמשון תל אביב. מכבי הרצליה גברה 1:3 על עראבה ועלתה למקום ה-4. הכח עמידר וג'ת אלהלי נפרדו בתיקו 1:1.

המאמן המנצח מומי זפרן אמר: "לא נכנסנו טוב למשחק אבל במחצית השניה ראיתם אותנו שוטפים את המגרש ומגיעים למצבים. הנחישות של השחקנים עושה אותנו לקבוצה מיוחדת. ידעתי שברגע שכל הפצועים יחזרו וכולם יתחברו, יהיה הרבה יותר טוב. לחגוג? ביום שלישי יש את נתיבות בגביע".

ניסן יחזקאל, מאמן ראשל"צ הודה בסיום: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה. רמת השרון היא לפחות ברמה אחת מעלינו. ראית את העומק והניסיון של השחקנים שלהם לעומת הצעירים שלנו. החילופים שלהם פגעו, שלנו לא. אנחנו ברמה אחת מתחת לרמה"ש וכפר סבא, זה מצער אבל זו האמת".

דור הלוי כובש שער הניצחון: "הייתי חייב להחזיר את השער שקיבלנו באשמתי. אני שמח שזה עבד"

אורן ניסים שהעלה את מאזנו ל-9 שערי ליגה אמר: "אני שמח כי היה לנו משחק לא קל. ספגנו ממצבים נייחים אבל הוכחנו שיש לנו אופי ושאנו יודעים לחזור מפיגור. הדרך עוד ארוכה עד לליגת העל. החכמה היא לייצר יציבות ולשמור על המאזן החיובי שלנו"

הפועל ראשל"צ - עירוני רמה"ש 3:2
למרות השליטה של ראשון בפתיחה, המצב הראשון היה של האורחים. פסר חדר לרחבה ובעט חזק, אבל השוער המקומי היה במקום. מן העבר השני, בעיטה טובה של גומז נהדפה על ידי גל ניר. בדקה ה-21 הגיע הראשון. אורן ניסים שיחרר בעיטה מחוץ לרחבה, הכדור פגע באחד משחקני ההגנה וחלף מעל ראשו של השוער לרשת - 0:1 לרמה"ש.

כעבור 13 דקות הגיע השוויון. דודו אברהם נגח לכיוון השער, הכדור פגע בדור הלוי מרמה"ש וחדר פנימה - 1:1. שתי דקות לפני ההפסקה המהפך הושלם. רן יצחק התרומם נהדר לכדור קרן ונגח בעוצמה לרשת - 1:2 לראשון לציון.

שלוש דקות בתוך המחצית השנייה השתחרר יצחק משחקן הגנה ועבר את גל ניר, אבל רגל של אבי סופר הצילה שער בטוח ומנעה מראשל"צ לכבוש את השלישי. בדקה ה-58 חזרה רמה"ש למשחק. זיו כבדה מצא בכדור עומק את ניסים שהסתובב, השאיר 2 בלמים מאחור, וירה כדור חד לרשת, 2:2. האם נסתפק בזאת? לא. 10 דקות לסיום התגנב דור הלוי מאחור ונגח לפינה הקרובה אחרי כדור קרן וקבע 2:3 לאורחים ומהפך נוסף במשחק.

הפועל רעננה - בית"ר/שמשון ת"א 2:0
הפסד שני ברציפות לקבוצה של אייל לחמן. ארנון טמיר (76) ואלירן אפריאט (80) הצליחו לפצח את ההגנה האיתנה בדרך כלל של ניל אברבנל וחבריו וקבעו הפתעה.

מכבי הרצליה - אחווה עראבה 1:3
אחרי שעה יבשה, הקבוצה של משה סיני מצאה את הרשת: אלן  מסודי כבש בדקה ה-60 ועומר פרץ הוסיף צמד מהיר (68, 70). חמודי בריק הצליח רק לצמק (76). המקומיים העפילו למקום הרביעי בטבלה.

הכח עמידר ר"ג - עירוני ג'ת/אלאהלי 1:1
האורחים עלו ליתרון משער של מוחמד אבוריה בדקה ה-26, אך יוגב בן סימון איזן מהנקודה הלבנה 5 דקות לסיום.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/204014.jpg

תאריך:  31/12/2010   |   עודכן:  31/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
עד שנת 2014 יופחתו ל-5.55 אגורות    עלות השלמת המסרון הופחתה מ-2.84 ל-0.18 אגורות, ועד שנת 2014 ל-0.14 אגורות    כל המחירים אינם כוללים מע"מ
אסף גולן
בהרצאה שנתן הפצ"ר אלוף אביחי מנדלבליט במכינה הקדם צבאית מעוז בלוד אמר האלוף כי השופט גולדסטון ניסה לגרום לדה-לגיטימציה של ישראל בעולם    הנזק מולו התמודדנו היה גדול וברוך השם התמודדנו והדפנו את הדוח
מאיה חסון
נעימי יחמיץ את י-ם-מכבי ביום א' (ישיר באתר). היו"ר: "איני חושש מתבוסה"
איציק וולף
יו"ר האופוזיציה אמרה בראיון לעיתון טורקי כי על הטורקים לבחור האם הם בצד המדינות הפרגמטיות במזרח התיכון או בצד המחנה הקיצוני    על המשט: לא היה זה משט הומניטרי
איציק וולף
אמו של החייל החטוף גלעד שליט דיברה בכינוס "אמהות למען שליט"    "הביטוי "אנחנו עושים הכל" הינו ריק מתוכן וחסר משמעות ואל תספרו לנו על הישגים שהושגו בעבר כדוגמת הקלטת מלפני 16 חודשים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il