X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נעים להנהלה: אני לא רוצה אותו פה. גיא דיין התנצל, יחזור לאימונים מחר
▪  ▪  ▪
"משרה אווירה לא טובה". אסוס. צפו בו באולפן חדשות הספורט

הפועל פ"ת החליטה להיפרד היום (חמישי) מהקפטן ג'ונתן אסוס. ההחלטה הגיעה בעקבות עימות קולני, שכמעט הפך לפיזי, בין הקשר לפיזיותרפיסט של הקבוצה, דבר שהצטרף לשורה ארוכה של עבירות משמעתי מצד אסוס. המאמן יובל נעים, שאמר לחברי ההנהלה: "ג'ונתן משרה אווירה לא טובה בקבוצה. אני לא רוצה אותו פה". גורמים בקבוצה הוסיפו: "אסוס מסכסך בין שחקנים, הוא פוגע בנו". סרט הקפטן יחזור כעת לגל כהן, ששימש בתפקיד בעונה שעברה.

אסוס התארח מאוחר יותר ב'חדשות הספורט' ונתן את הזווית שלו לעניין: "עוד לפני הפגרה אמרתי לדני לוי שאני רוצה ללכת. זו הקבוצה התשיעית שלי וזו פעם ראשונה שאני רואה משהו כזה, שמאמן מקלל שחקנים. אני לא רוצה לרדת לרמה הזאת. אני רציתי ללכת, זה לא הוא אמר לי ללכת. אני אוהב את הפועל פ"ת וכואב לי לעזוב. אני רוצה להודות לאוהדים. יש לי הצעות מקבוצות, אתייעץ עם הסוכן ונראה".

בניגוד לאסוס, גיא דיין, שנקנס ב-8,000 ש"ח על כך שקיים, לכאורה, מו"מ עם הפועל עכו, התנצל בפני הנהלת הפועל פ"ת ויחזור לאימונים כבר ביום ו'. "הוא ביקש סליחה", אישר המנכ"ל אפי צפריר שהפחית בעונשו של הקשר שהושעה לשבועיים.

בהפועל פ"ת התכוננו לדרוש מההתאחדות לכדורגל לחקור את קיום המו"מ של דיין עם הפועל עכו. במכתב שנוסח הסבירו ראשי המועדון כי על פי הערכתם, עכו סיכמה עם השחקן לפני המשחק בין שתי הקבוצות, שהסתיים בהפסד 3:0 של המלאבסים. דיין, שפתח באותו משחק, הוחלף בדקה ה-38.

"מצידי שיבטלו את המשחק הזה אם יגלו שעכו ישבו איתו לפני המשחק בינינו", אמר מוקדם יותר צפריר, לאתר ערוץ הספורט. "כולם ראו שגיא לא בא להתאבד על המגרש. אני לא מאשים אותו חלילה אבל אני דורש שיבדקו מתי עכו נפגשו איתו. אם זה קרה לפני המשחק בינינו אז זה חמור מאוד".

"נתתי את כל כולי כמו שאני נותן בכל משחק", אמר בתגובה דיין, "אם יש אנשים שמדברים אחרת זה שטויות. תשאלו את המאמן למה הוחלפתי. מעולם לא ישבתי עם עכו לפני המשחק ואעשה כל מה שצריך כדי להוכיח את זה".

יובל נעים, מאמן פ"ת, פוצץ היום את אימון הקבוצה עשר דקות לפני סיומו. החלטת נעים הגיעה לאחר תקרית שהחלה כשרפי דהאן תיקל בחריפות את שחקן הרכש קמיס טוהב הגנאי. דניאל אדו, שבא לעזרת טוהב, קילל את דהאן על משחקו האגרסיבי, דבר שאילץ את יתר השחקנים להפריד. בסיום האימון יצאו שחקני הקבוצה לארוחת גיבוש שנקבעה מראש.

בנושא אחר, בימים הקרובים אמור להגיע למבחנים בהפועל פ"ת חלוץ ברזילאי. במקביל נעשים מאמצים לסכם גם עם הקשר איברהים עבדול ראזאק, ששוחרר מעכו. כפי שפורסם לראשונה כאן באתר, מלך שערי הליגה האינדונזית, אודו פורטן, קרוב לחתימה בקבוצה. בפ"ת עדיין מחכים לתשובת בית"ר ירושלים לגבי סטיבן כהן ושי חדד, בהם מעוניין נעים, שהצהיר בפני ראשי המועדון כי כדי להישאר בליגה הוא צריך להתחזק ב-5 שחקנים בחלון ההעברות.

תאריך:  13/01/2011   |   עודכן:  13/01/2011
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מחקר שבחן את סגנון השפה של גברים ונשים שהגיעו ל"ספיד דייטינג" גילה כי ככל שסגנון השפה היה דומה יותר, כך מוצלח יותר היה המפגש בין השניים    כאשר הגברים והנשים שהגיעו למפגש בחרו בבני-זוג, הם נטו לבחור באלו שסגנון השפה שלהם תאם לזה של עצמם
מירב ארד
כך כותב יו"ר לשכת התיאום של תעשיית התיירות מיכאל פרידמן לשר החוץ    פרידמן: מדובר בנזק כלכלי ותדמיתי לישראל
איתמר לוין
הנאשמים העיקריים בפרשה הם מי שהיו ראש לשכת הרב הראשי, מנהל מחלקת הבחינות ברבנות הראשית והרב הראשי של המשטרה
איתמר לוין
קובע: המטפלת הזניחה את הקשיש ורעייתו, ובמקביל פעלה בכוונה תחילה להשתלט על רכושם ולנשל את ילדיהם
רן דגוני
סקר אמריקני חדש מגלה: 40% מתושבי מזרח ירושלים יעדיפו לעבור דירה לשכונה אחרת רק כדי לא לקבל אזרחות פלשתינית    אנליסטים: סטירת לחי לרשות הפלשתינית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il