X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מיירלש סידר לאדומים 0:1 בלונדון. הספרדי ספג בוז מאוהדי האקסית
▪  ▪  ▪
טורס, נותר בצד המפסיד (GETTYIMAGES)

50 מיליון ליש"ט שילמה צ'לסי לליברפול תמורת פרננדו טורס, שפתח בבכורה שלו מול האקסית בסטמפורד ברידג'. האירוע נפתח בחגיגיות, והמשיך בשריקות בוז שספג הספרדי מקהל האורחת ובהפסד שני העונה של הכחולים למרסיסיידרס, 1:0 בלונדון (ראול מיירלש, 68). כשקני דלגליש הגיע לאנפילד, הוא מצא שם חבורה מפורקת. עכשיו הוא כבר עם רצף של ארבעה ניצחונות ליגה וגם הכרטיס לצ'מפיונס כבר לא נראה כל כך רחוק.

"זו היתה תצוגה של מחוייבות למועדון, כבוד וגאווה", אמר דלגליש בסיום, "כשעובדים קשה מצליחים, ואני שמח שהשחקנים שלי למדו להבין את זה. לא ספגנו כבר ארבעה משחקים רצופים, ניצחנו בכולם, ואנחנו במומנטום נהדר. אני שמח שגם האוהדים מרוצים. זה כיף, אבל כל משחק עומד בפני עצמו. אני כבר חושב על וויגאן".

"כיף לכבוש", הוסיף גיבור הערב, ראול מיירלש, לו היה זה שער רביעי בחמישה משחקים. "מבחינתי מה שחשוב זה שהקבוצה ניצחה, וזו בעצם שמחה כפולה עבורי". ג'יימי קראגר, שנמצא בכושר נהדר, סיכם: "שחקנים באים והולכים, זה הכדורגל. פרננדו טורס חלוץ מעולה אבל כבר שכחנו ממנו. עם כל הכבוד, כבר שיחקנו בעבר נגד רובי פאולר ואחרים שהיו פה קצת יותר זמן".

מנגד, קרלו אנצ'לוטי הגן על הרכש שלו. "צריך לתת לטורס זמן להתאקלם", הוא אמר בסיום, "הוא ודויד לואיז הם העתיד של צ'לסי, הם רק הגיעו וזה לוקח זמן. שניהם שחקנים נהדרים והם עוד יתרמו לנו רבות".

מהלך המשחק
למי ששכח, המפגש הקודם בין הקבוצות באנפילד הסתיים ב-0:2 לליברפול מצמד של... פרננדו טורס. קרלו אנצ'לוטי הימר בכל הכוח על התקפה ופתח עם טורס, דרוגבה ואנלקה בחוליה הקדמית, בעוד שבלם הרכש דויד לואיז נשאר על הספסל. אצל האורחים פתח קאוט לבד בחוד, בעוד שלואיס סוארס האורוגוואי הוצב על הספסל וקארול הפצוע מחוץ לסגל.

כבר בדקה השניה הגיע טורס להזדמנות ראשונה, אבל בעט מעל לשער של פפה ריינה. בדקה ה-30, אחרי לא מעט דקות של גישושים והיסוס, עצר קראגר עוד צ'אנס של צ'לסי ומהעבר השני הגיבו האדומים בהחמצה מטורפת. בדקה ה-34 העביר סטיבן ג'רארד כדור שחצה לרוחב השער והגיע למקסי רודריגס, שבעט ממטר וחצי ל... משקוף והחוצה. אנחנו לא יודעים איך זה לא נכנס.

רגע לפני ההפסקה אפשר היה לראות עד כמה עצבניים השחקנים על המגרש. ליברפול הציגה יכולת עדיפה, פטר צ'ך השתטח כדי לקלוט כדור וגם ברניסלאב איבאנוביץ' ניסה להרחיק באותו זמן. השניים התעמתו בחילופי דברים ותנועות ידיים נזעמות, וירדו להפסקה במצב של 0:0 בסטמפורד ברידג'.

צ'לסי החזירה לעצמה את תחושת השליטה במחצית השניה, אבל במשך דקות ארוכות לא נרשמו איומים משמעותיים. בדקה ה-66 הוחלף טורס לקול שריקות הבוז של הקהל באדום, שכעבור 3 דקות זינק לאוויר מאושר. סטיבן ג'רארד העביר כדור לרחבה מצד ימין, צ'ך היסס ומצד שמאל הגיע ראול מיירלש, ששלח לרשת את ה-0:1 המפתיע.

אנצ'לוטי מיד הגיב בחילוף כפול והכניס את פלורן מאלודה ודויד לואיז, בהופעת בכורה, במקום ג'ון אובי מיקל וז'וזה בוסינגווה. מהעבר השני הכניס דלגליש את פאביו אאורליו על חשבון מקסי. בדקה ה-80 פגע כדור בידו של לוקאס ברחבה, אבל השופט אנדרה מארינר החליט שלא לשרוק לפנדל. ליברפול מיד דהרה למתפרצת, קאוט מסר לאאורליו וצ'ך סגר מצוין מול המחליף.

בתוספת הזמן נכנס ג'ונסון עם כתפו באיבאנוביץ', שנפל ברחבה. פנדל? גם הפעם לא. ליברפול שוב ניצחה את צ'לסי, והפעם גם טורס בצד המפסיד.

הרכבים
צ'לסי: צ'ך, בוסינגווה (דויד לואיז/73), איבאנוביץ', טרי, אשלי קול, אסיין, למפארד, אובי מיקל, אנלקה, טורס (קאלו/66), דרוגבה.

ליברפול: ריינה, גלן ג'ונסון, אגר, קראגר, שקרטל, לוקאס לייבה, קלי, מיירלש (פאולסן/84), ג'רארד, מקסי (אאורליו/75), קאוט.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/210404.jpg
תאריך:  06/02/2011   |   עודכן:  06/02/2011
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
זכרוני מלווה את משפחתו של קורבן רצח; רכבו נרגם באבנים כאשר ניסה לחלץ את אחד מבני המשפחה שהותקף והוכה
איציק וולף, איתמר לוין
שופט בית המשפט העליון מצא חבל תליה ברחבת הבניין שבו הוא מתגורר    השוטרים גבו ממנו עדות בלשכתו שבבית המשפט העליון בירושלים    משמר בית המשפט הצמיד לשופט אבטחה צמודה    נבחנת אפשרות שמדובר במסר שהועבר לתושב אחר בבניין
מחלקה ראשונה
50 משפחות רכשו מגרש ברחובות ב-18 מיליון שקל רגע לפני הטלת המע"מ    בחוזה נקבע: אם יחול מע"מ, ישלם אותו המוכר
איציק וולף
ממשלת ישראל אישרה תוכנית להקמת 15 גרעיני משימה עירוניים ולהרחבת פעולת הגרעינים התורניים בעלות של 10 מיליון שקל    ראש הממשלה: הגרעינים ויסייעו לצמצם את הפערים החברתיים ואת ההגירה השלילית    ח"כ אריאל: הגרעינים יהפכו ממקוששי תרומות למוסדות מוכרים
איתמר לוין
מציין את ההתקדמות בפתרון מצוקת החינוך במזרח העיר, אך מדגיש את הצורך להקצות פתרונות נוספים באופן מיידי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il