X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הנבחרת פשוט לא מוכנה למוק' היורו. טוסיץ' כבש ראשון, טריבונוביץ' הוסיף
▪  ▪  ▪
התקשה להסתדר עם הסרבים. רמי גרשון (ניר בוקסנבאום)

נבחרת ישראל הפסידה היום (רביעי) 2:0 לסרביה באיצטדיון בלומפילד. אבל מעבר להפסד, המסקנה המרכזית שעולה ממשחק ההכנה האחרון היא שהנבחרת פשוט לא מוכנה למשחקים הגורליים בסוף חודש מארס מול גיאורגיה ולטביה במוקדמות יורו 2012.

הסרבים פתחו את המשחק הרבה יותר טוב, כאשר מילוש קראסיץ' וזוראן טוסיץ' הפגינו עליונות מוחלטת במרכז השדה ובחלק ההתקפי. טוסיץ' כבש את הראשון בדקה ה-24 ו-ואסלייקו טריבונוביץ' סגר את הסיפור בדקה ה-75. ובתווך? לא הרבה, בטח לא משחקני נבחרת ישראל, שפרט לדודו אוואט, שוב נראו חלשים.

יש לציין שהחילופים שעשה לואיס פרננדס בפתיחת המחצית השניה, כשהכניס את דדי בן דיין, אלמוג כהן וגילי ורמוט, הכניסו מעט אוויר למפרשים הרפויים של הנבחרת, אך גם זה לא החזיק ליותר מ-20 דקות. ומה ניתן לומר על לואיס פרננדס? לא הרבה, העיקר שעוד אפשר לריב ולהתווכח עם אבי לוזון. ומה עם הדשא? הוא היה מהבודדים שנראו טוב.

יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, השאיר בצד את כל העימותים האחרונים עם המאמן הלאומי ולחץ לו את היד לפני פתיחת המשחק ואיחל לו בהצלחה. מוקדם יותר היום הגיע ארצה מנהלה הספורטיבי של נירנברג הגרמנית, מרטין באדר, כדי לעקוב אחרי גילי ורמוט וגיא אסולין. נציג נירנברג נכח גם במשחק הנבחרת הצעירה.

מהלך המשחק
פרננדס הפתיע כשפתח רק עם אליניב ברדה בחוד ההתקפה. איציק כהן מהפועל עכו עלה במרכז ההגנה כשלצידו באגף פתח רמי גרשון. האטרקציה המרכזית בהרכב של הסרבים הוא מילוש קראסיץ', כוכבה של יובנטוס.

כבר בדקה השישית הגיעה ההזדמנות הראשונה לאורחים. טוסיץ' היה חייב לכבוש אחרי טעות בהגנה של הנבחרת, אבל בעט חלש מ-7 מטרים לידיים של אוואט. 10 דקות חלפו ולאליץ' שלח את מרדאחה לעימות מול אוואט, אבל שוער מאיורקה יצא בזמן ולקח. בעיטה חופשית של ערן זהבי מ-24 מטרים נעצרה אצל השוער הסרבי.

בדקה ה-24 הלחץ הסרבי נשא פרי ראשון. קראסיץ' שלח בכדור עומק לאגף ימין את איבנוביץ', שחתך את הגנת ישראל בכדור רוחב מצוין אל זוראן טוסיץ'. החלוץ, ששיחק בעבר במנצ'סטר יונייטד וכיום בצסק"א מוסקבה, כבש מחמישה מטרים, 0:1. אלכסנדר קולארוב היה קרוב להכפיל את היתרון כעבור שלוש דקות, אך בעיטה שלו מ-20 מטרים נעצרה אצל אוואט.

הנבחרת החלה לגלות מעט יוזמה, כאשר שיתוף פעולה של הליגיונרים בדקה ה-30, אליניב ברדה וביברס נאתכו, הוליד בעיטה של האחרון שחלפה בסמוך לעמוד של ג'ורגצ'ביץ'. 0:1 לסרביה במחצית.

ברדה היה קרוב להשוות 30 שניות מפתיחת המחצית השניה, אבל בעיטה של החלוץ חלפה סנטימטרים ספורים מהשער של ג'ורגצ'ביץ'. הנבחרת המשיכה ליזום ובדקה ה-60 ורמוט, שנכנס כמחליף, הגביה מצד ימין, אבל בן דיין לא הצליח להגיע לכדור. בדקה ה-66 מיליאש חתך מאגף שמאל למרכז ובעט החוצה.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/211003.jpg

רבע שעה לסיום הגיע המהלך של המשחק. ואסלייסקו טריבונוביץ' בעט פצצה מ-20 מטרים לפינה הימנית של דודו אוואט, שער נהדר שסגר את הסיפור של הנבחרת במשחק. אחת מנקודות האור הבודדות היה מאור בוזגלו, שבעט מצוין מ-20 מטרים בדקה ה-88, אך השוער הסרבי הצליח לעצור.

דקה חלפה והסרבים היו קרובים לכבוש שער נוסף, אבל רק חוסר ריכוז מנע מהם להביס את הנבחרת בבלומפילד. בסיום, 0:2 לסרביה. האורחים, שפתחו לא טוב את קמפיין המוקדמות שלהם, יכולים לשאוב מעט מוטיבציה ומומנטום לקראת המשך דרכם.

הרכבים
ישראל
: דודו אוואט; רמי גרשון, איציק כהן, טל בן חיים (דדי בן דיין/ 46), דני בונדר; ביברס נאתכו (אלמוג כהן/ 46), בירם כיאל (ניר ביטון/ 55), אייל גולסה (מאור בוזגלו/ 56), ערן זהבי, אלרואי כהן (גילי ורמוט/ 46); אליניב ברדה (בן סהר/ 55).
סרביה: בויאן ג'ורגצ'ביץ'; ברניסלאב איבנוביץ' (ננאד טומוביץ'/ 64), מילאן ביסבאץ', נבן סובוטיץ', אלכסנדר קולארוב; רדוסאב פטרוביץ' (דימיטרי אינייה/ 46), ננאד מיליאץ', מילוש קראסיץ' (זדרבקו קוזמאנוביץ'/ 46), זוראן טוסיץ'; אדם לאליץ', דרגאן מארדחה (מילאן פנטליץ'/ 65).

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/211005.jpg
תאריך:  09/02/2011   |   עודכן:  09/02/2011
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
השופטים הורו למעשה למדינה לבדוק שוב מי הדליף ל-News1 את הפרטים מחקירתו של שר החוץ לאחר שקבעו: ברור שההדלפה באה מן הרשויות
עופר וולפסון
יו"ר ההסתדרות מאיים להשבית את המשק אם לא ימולאו הדרישות    ציין כי נתניהו לא נענה לדרישותיו, ועל כן יוכרז מחר סכסוך עבודה כללי במשק "אנו נצא לפעולות מחאה ואני מקווה שראש הממשלה ושר האוצר ישבו איתנו כדי שהמאבק הזה יתייתר"
אלעזר לוין
טוענת: פירסמו עליה לשון הרע וגרמו לה נזק עסקי    זוהי ככל הנראה תגובה על תביעה שהגישו חמשת העובדים נגד החברה
אלעזר לוין
רשף נכסים מדווחת על 6 עסקות באיזור בינואר - גידול של 50% לעומת חודש קודם    המחירים דומים למידע שמסר אתמול השמאי הממשלתי
אלעזר לוין
חברי קבוצת הרכישה מימשו את האופציה תוך שבוע    לא ישלמו מע"מ על הקרקע ויחסכו חצי מיליון שקל לדירה    הקבלן, אלקטרה בנייה, תבטיח מחיר סופי    משקיע איטלקי קנה פנטהאוז ב-12.5 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il