X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כדורעף: מנכ"ל הוד השרון יעמוד על הקווים במקום קרפובסקי, שפוטר
▪  ▪  ▪
הזעזוע ישפיע?

הפועל מטה אשר תארח את מכבי הוד השרון (נעמן, 19:30) במשחק המרכזי של מחזור הכדורעף. האורחים פיטרו את המאמן אבישי קרפובסקי ויתייצבו למשחק עם המנכ"ל יוני אלמוג (מאמן כדורעף בהכשרתו), שיעמוד על הקווים עד שיוחלט מי ימלא את התפקיד עד לסיום העונה.

העדיפות של אנשי הוד השרון היא להחזיר לתפקיד את ישראל חילו, המאמן הוותיק שזכם איתם בדאבל לפני כארבע שנים. "יש לי תעודת מאמן כדורעף ואני יכול להדריך את הקבוצה, אבל זה לא מה שאני רוצה לעשות עד סיום העונה", אמר המנכ"ל. "עברנו זעזוע גדול בימים אחרונים ואת הפירות שלו נראה מול מטה אשר. עכשיו זה הזמן של השחקנים להראות מה הם יודעים".

חוסר השליטה של קרפובסקי במה שנעשה על המגרש ולצדו על הספסל הדהימה רבים והיה ברור כי ההנהלה תיאלץ לקבל החלטות מרחיקות לכת. ההפסד מקטין את סיכוייה של אלופת 2007 ליהנות מיתרון הביתיות בסדרת חצי גמר הפלייאוף וברור כי רק ניצחון על מטה אשר ישמור אותה במירוץ.

השחקנים מהוד השרון מקבלים הזדמנות להוכיח כי אכן הם מסוגלים לשאת באחריות ולהוביל את המועדון לניצחון ראשון העונה על האדומים. הפועל מטה אשר, שניצחה בביתה 1:3 במפגש הקודם, צריכה להחזיר לעצמה את הבטחון לאחר ההפסד בגמר הגביע למכבי ת"א. זה לא סוד שאצל נעם כץ ושחקניו התערערה חומת הביטחון ורק משחק קבוצתי ויכולת משופרת של צמד הזרים, פרד טישיירה וג'ק דה סילבה, יאפשרו לחזור אל מסלול הניצחונות.

בבית התחתון נותרו שלושה מחזורים לפתיחת סדרות ההישרדות. דרבי מעניין על 6 נקודות ייערך בין אליצור כרמיאל לנווה שאנן (מגדים, 20:00), והמנצחת תעשה צעד גדול למקום השני בבית. שתי הראשונות בבית התחתון (מקומות 7,6) יזכו ביתרון הביתיות בסדרות הסופיות והמנצחות בהן יבטיחו את העונה הבאה בליגה.

אצל יצחק קפלן בכרמיאל הנוף נראה ירוק ויפה בשבועות האחרונים. הקבוצה צימקה את הפער ולקחה לעצמה 6 נקודות משני המשחקים הראשונים בשלב הנוכחי. אמנם מול נווה שאנן המשימה מאתגרת, אבל בפעם האחרונה ששתיים נפגשו ניצחו אנשי כרמיאל 0:3. מוקדם יותר העונה השיגה הקבוצה של תומר תירוש ניצחון 1:3 באולם מגדים, אבל הפעם, היא מגיעה למשחק בתקופה לא טובה. המנצחת צפויה לארח את הסדרה בין השתיים בשלב הבא.

במשחק השני בבית התחתון תארח הפועל המעפיל עמק חפר/מנשה את עירוני בת ים (עין שמר, 20:00). כל תוצאה פרט לניצחון ביתי תהיה סנסציה. הקבוצה של תומר רוסיאנסקי איבדה סיכוי תיאורטי לארח את סדרת הגמר והיא צפויה לפגוש את עירוני חדרה בסדרת ההישרדות.

תאריך:  28/02/2011   |   עודכן:  28/02/2011
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
"נקלענו למצוקת מזומנים"    "בעלי האג"ח מאיימים ודורשים פרעון מיידי"    קבוצת משקיעים מוכנה לרכוש את החברה, תמורת פרעון החוב של 26 מיליון שקל לבעלי האג"ח    הבעלים בורנשטיין יבקש לשכנע את ביהמ"ש: הקפאה והסדר עדיפים מפירוק
איציק וולף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את מסקנות ועדת ששינסקי    36 חברי כנסת תמכו במסקנות, 8 התנגדו ואחד נמנע    שר האוצר: ששינסקי אדם אמיץ שעבר את הביקורת הקשה שהייתה מכוונת גם אלי    "לקראת סוף העשור יתחילו רווחים של מיליארדי שקלים ובמשך 50-40 שנה זה יצטבר למאות מיליארדי שקלים"
אלעזר לוין
יקנה 11% מהמניות ב-28.8 מיליון שקל - 10% מעל מחיר השוק    המנכ"ל טרמצ'י וסגניתו משתתפים ברכישה    החברה הרויחה אשתקד 35 מיליון שקל, ואלעזרא אינו רוצה להתחלק עם הציבור ברווחים    למרות המחיקה, תחויב החברה להמשיך ולפרסם דוחות כספיים
אלעזר לוין
קרסו מבנים תשקיע 14.5 מיליון שקל בשיפוץ שני בניינים    בתמורה, תבנה 10 דירות יוקרה, שאותן תמכור ב-20.9 מיליון שקל    "הפניות לחיזוק בתים גדלו ב-50 אחוז לאחר רעידת האדמה בניו זילנד"
אלעזר לוין
הצטרפה לקבוצת רכישה שמארגנת ב.ס.ר.    12,500 שקל למ"ר    מגדל בן 35 קומות בהשקעה של 360 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il