X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משחק לא טוב של הצהובים באולם הפחים. המפגש בספרד: יום שלישי
▪  ▪  ▪
סופו מפלס את הדרך לסל (אתר המנהלת)

בשורה התחתונה, מכבי תל אביב יכולה להיות מרוצה. ניצחון 72:80 על ראשון לציון בהילוך שני, המשיכה להתבסס במקום הראשון בליגת לוטו ואם לא יקרה משהו בהכנות הקרובות, שחקניה יגיעו כשירים לקאחה לבוראל. מצד שני, 11 נקודות בלבד ברבע הראשון ויותר מדי חורים בהגנה איפשרו לכתומים להוליך בפתיחה ולצמצם פערים לא פעם במהלך ההתמודדות 

  • שלישי, ישיר באתר: קאחה מול מכבי במשחק מס' 1
  • חמישי, ישיר באתר: קאחה מול מכבי במשחק מס' 2

 

מהלך המשחק
מכבי ת"א פתחה עם ג'רמי פארגו, ליאור אליהו, גיא פניני, צ'אק אידסון וסופוקוליס שחורציאניטיס בעוד שהחמישיה של ראשל"צ כללה את דווין מיצ'ל, ניצן חנוכי, ריימר מורגן, ארון מגי ואייל שולמן. סופו קלע לצהובים, אבל מיצ'ל, שולמן ומורגן פתחו מצוין והעלו את האורחת ליתרון 2:6. אליהו הוריד את ההפרש ל-2 בלבד, אבל החטאה של דורון פרקינס מתחת לטבעת הוציאה מתפרצת בצד השני ומורגן קבע 4:10 שהוציא מבלאט פסק זמן ראשון.

הנדריקס הצליח לצמק אבל שולמן ענה בצד השני ומורגן קבע 6:15 לראשל"צ. הנדריקס הוריד את הפער ודייויד בלו המשיך לצמק, 10:15. פרקינס הלך אל הקו והוסיף עוד נקודה, 11:15 לראשל"צ ברבע הראשון.

אידסון ובלו החזירו את הצהובים למשחק ואיזנו את התוצאה ל-15:15,אבל שלשה של מורגן ונקודה לחנוכי מהקו קבעו 15:19 לראשון. אידסון צימק מאסיסט של סופו, אבל מגי השיב את הפער. דייויד בלו המשיך לבלוט כשקבע 19:21.

מורגן כבר עוד שלשה, אבל פרקינס החזיר באחת משלו מחוץ לקשת, 22:24. אידסון הלך אל הקו, איזן ושלשה של בלו נתנה יתרון ראשון, אך הסמול פורוורד לא עצר כאן והעלה את מכבי ל-25:30. אליהו התעורר וקלע פעמיים ופתאום זה כבר דו ספרתי, 26:38. פרקינס ופניני הוסיפו, סוואן קלע בצד השני וקבע את תוצאת המחצית, 29:43 למכבי.

כמו במחצית הראשונה, ראשל"צ פתחה טוב יותר גם את הרבע השלישי ומגי, מיצ'ל צימקו ל-37:45. שולמן הצטרף למלאכה ופתאום זה רק 3 הפרש, 44:47. אידסון הגדיל את הפער, אבל מיצ'ל ושולמן המשיכו בצמצומים. אליהו נתן למכבי קצת נחת כשהעלה אותה ל-51:57. אליהו, פניני ופרקינס העלו הילוך וברחו ל-8 הפרש, 53:61 בסיום הרבע השלישי.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/217989.jpgגם הרבע האחרון היה צולע בשביל החבורה של בלאט. זה התחיל טוב עם אידסון ואליהו שסידרו 56:70, אבל החבורה בכתום לא ויתרה ורצה ל-0:10 בחסות מורגן ומגי, 66:70. אידסון המשיך את היכולת המצוינת ויחד עם הנדריקס מכבי ברחה ל-66:76.

תאריך:  17/03/2011   |   עודכן:  17/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ועדת טירקל למינויים בכירים מעכבת את אישור מינוי גונדר אלי גביזון לנציב הבא של שירות בתי הסוהר    זאת בעקבות תלונות רבות שהגיעו אליה נגד התנהלותו של גביזון
איתמר לוין
המשטרה: חקירת גניבת הרובה מבסיס משמר הגבול בירושלים הצטלבה עם חקירה בחשד להנחת מטעני חבלה בידי ארגוני פשיעה    מעצרו של השוטר, המרצה מאסר על עריקות, הוארך בשבוע
מערכת אתר ערוץ הספורט
האורחות כבר הוליכו ביתרון דו ספרתי, אך השחקניות של עדן ענבר סחטו תיקו
עופר וולפסון
המשנה לראש הממשלה, השר סילבן שלום, הציג את תוכניתו למעבר לסופשבוע ארוך שיימשך גם ביום ראשון - כלומר שבתון של יומיים וחצי    במקביל, יוארכו בחצי שעה ימי העבודה בשני עד שישי    "המהלך יגדיל את הצמיחה, את התפוקה ואת מספר מקומות התעסוקה"
איתמר לוין
המדינה מבקשת למחוק על הסף את תביעת הדיבה של אולמרט נגד לדור בנימוק שחוק לשון הרע מעניק חסינות מוחלטת להתבטאויותיו בראיון להארץ    אומרת: אולמרט פועל ממניעים זרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il