X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראדי כבש את הראשון בדקה ה-39. זומא הכפיל את היתרון 4 דק' לסיום
▪  ▪  ▪
ניצחון חשוב בווסרמיל. שחקני הפועל עכו

אחרי שסיימה בתיקו בארבעה משחקים רצופים, הפועל עכו התרחקה מהפלייאוף העליון. היום (שבת) הגיעו אלי כהן ושחקניו לווסרמיל למשחק קריטי עבורם על הסיכוי לסיים בין 6 הראשונות. האורחים לא התקשו לנצח את הפועל באר שבע חסרת היציבות עם 0:2.

6 דקות לסיום המחצית הראשונה כבש מהראן ראדי את הראשון בבעיטה מ-16 מטרים. 4 דקות לסיום הכפיל לואיס זומא את היתרון ונתן את האות לחגיגות. דקה קודם לכן החטיא רועי דיין פנדל. עכו כעת במקום השישי עם 40 נק', אחת מעל נתניה. מנגד, באר שבע ממשיכה לשמור על חוסר יציבות וכעת היא רחוקה רק שלוש נקודות מהפלייאוף התחתון, אחרי שבית"ר ניצחה את הפועל חיפה.

מהלך המשחק
חצי השעה הראשונה הייתה מאכזבת ביותר כאשר שתי הקבוצות לא הצליחו להגיע למצבים ליד השערים של אוהד כהן ודודו גורש. גם ההרכב היחסית התקפי של עכו לא עזר לאלי כהן. ניקולס פלצ'וק, לואיס זומא ורועי דיין לא הגיעו למצב אחד בדקות הפתיחה. היחיד שהיה קרוב לאיים על שער ב"ש היה מהראן ראדי שבעט מ-15 מטרים החוצה.

בדקה ה-39 דודו גורש מסר ללואיס זומא. הקשר עצר את הכדור ועם הקפצה מצוינת חתך את הגנת באר שבע. מהראן ראדי, השחקן הבולט בווסרמיל, קיבל את הכדור, התקדם בלא הפרעה ומ-16 מטרים הכניע את אוהד כהן. 0:1 להפועל עכו.

עכו הוליכה 0:1 במחצית. 2,000 האוהדים שהטריחו את עצמם לווסרמיל ליוו את שחקניו של קלינגר לחדר ההלבשה בקריאות בוז. ניר קלינגר הכניס בפתיחת המחצית השניה את ליאור אסולין ואיברהים עבדול רזאק. בדקה ה-62 רשם ליאור אסולין החמצה מדהימה מ-5 מטרים מול שער ריק. ערן לוי פרץ באגף שמאל, חתך לרחבה ומסר רוחב ישר לחלוץ שמקרוב "הצליח" לבעוט מעל המשקוף.

אירוע מעניין הגיע בדקה ה-74 כאשר אוהד כהן עשה תנועת זלזול לעבר אוהדי הפועל באר שבע, שקיללו אותו מפתיחת המשחק. ניר קלינגר הגיב מיד והכניס במקומו את השוער המחליף דניאל ליפשיץ.

בדקה ה-85 מוחמד כליבאת, שעלה מהספסל ונתן דקות מצוינות, חדר לרחבה והוכשל על ידי ליפשיץ. רועי דיין ניגש לנקודה הלבנה, אבל בעט לקורה. דקה אחת אחר כך כליבאת מסר כדור רוחב לזומא, שמקרוב דחק פנימה וקבע 0:2. בסיום 0:2 לעכו, שעולה זמנית למקום השישי בטבלה. הפלייאוף העליון קרוב מתמיד.

הרכבים
הפועל ב"ש
: אוהד כהן (דניאל ליפשיץ/ 74), אביתר אילוז, עודד גביש, אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה, ליאור ז'אן (איברהים עבדול רזאק/ 46), וויליאם סוארס, דוד רביבו, יחיאל צגאי (ליאור אסולין/ 54), דובב גבאי, ערן לוי.
הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי (שגיב כהן/ 72) איציק כהן, גבע ברקאי, רן קוז'וק, בן בנימין, מהראן ראדי, ליעד אלמליח, ניקולס פלצ'וק (מוחמד כליבאת/ 77), לואיס זומא, רועי דיין (אלכסנדר זהבי/ 90).
2,000 צופים בווסרמיל.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/218293.jpg

תאריך:  19/03/2011   |   עודכן:  19/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
העברת הייצור - בגלל הפסקת הפעילות במפעל ביפן הממוקם כ-30 ק"מ בלבד מהכור הגרעיני שקרס    יצרנים בישראל קיבלו הזמנות בהיקף עשרות מיליוני דולרים
יואב יצחק
49 פצצות מרגמה נורו לעבר ישובים באזור שדות נגב ואשכול    שניים נפצעו קל    גדודי עז א-דין אל-קסאם נטלו אחריות לירי    לטענתם, הירי בוצע לעבר מתקנים צבאיים    שר החוץ הורה להגיש תלונה לאו"ם
יואב יצחק
אמש שיגר קדאפי שר בממשלתו לתקשורת הבינלאומית והודיע: נפסיק את התקיפות; ניכנס להפסקת אש; נכבד את החלטת מועצת הביטחון    אלא שבמהלך הלילה ולאחר הכנות מדוקדקות החלו יחידות צבא הסרות למרותו לתקוף מהאוויר את המורדים המתבצרים בבנגזי
עופר וולפסון
אלפי מפגינים יצאו לרחובות במקומות שונים בסוריה כדי למחות נגד שלטונו של בשאר אסד    בדרעא הרגו כוחות הביטחון ביריות לפחות שני מפגינים, עשרות נוספים נפצעו
אביתר בן-צדף
הליך ההדחה היה בתום דין משמעתי, וכנראה ימנע מהארמס קידום לדרגת קפטן   לא נמסר במה הואשם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il