X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רועי קהת ורוסלן ברסקי כבשו עבור הצהובים. תורג'מן: "קרובים לדאבל"
▪  ▪  ▪
חוגגים כל הדרך לחצי הגמר. שחקני מכבי אחרי השער הראשון. צפו בתקציר המשחק

מכבי תל אביב העפילה היום (רביעי) לחצי גמר גביע המדינה אחרי שגברה בחוץ על מכבי חיפה 0:2. עבור האוהדים הצהובים המשפט הזה נראה חלום רחוק עבור הקבוצה הבוגרת, אבל עבור הנוער מדובר במציאות. השחקנים של עמיר תורג'מן השיגו ניצחון חוץ חשוב שקירב אותם אל הדאבל הנחשק.

המשחק נפתח בצורה מהוססת ביותר והירוקים היו טובים יותר, אך במעט ההזדמנויות שהיו לשחקנים של איתי מרדכי הם לא הצליחו להכניע את ברק לוי. מנגד, שחקני מכבי נכנסו לעניינים בחצי השני וגם הצליחו לכבוש. רועי קהת כבש את הראשון בדקה ה-64 מבישול של גאל מרגוליס. רוסלאן ברסקי הוסיף את השני כעבור 3 דקות.

"על פניו אנחנו בדרך לדאבל, אבל יש עוד הרבה עבודה", אמר מאמן מכבי ת"א עמיר תורג'מן. "אני שמח שכל השחקנים הראו שהם מסוגלים לנצח משחקים קשים. לא ניצחנו כאן כבר שנתיים, אבל השחקנים האמינו שהם יכולים לנצח והם עשו זאת".

על שחקני קבוצתו שמרבים לשחק אצל איוניר, אמר תורג'מן: "אמרתי כבר בפתיחת השנה שהמטרה העיקרית שלנו היא להעלות שחקנים לבוגרת, אך עם זאת אמרתי למי שנשאר שגם לקבוצת הנוער יש מטרות ושאני מצפה להשקעה מירבית והצלחה. כשאני רואה שהחבר'ה מתאמצים ומנצחים אז אני מאושר".

מאמן מכבי חיפה, איתי מרדכי: "המחצית הראשונה הייתה שקולה. פתחנו טוב את החצי השני והגענו למצבים אבל לא הצלחנו להבקיע. לצערי ספגנו שער במתפרצת בצד השני וכל המשחק התהפך. אני מאוכזב כי מאוד רצינו לנצח. אמרתי כבר לפני המשחק שקיבלנו הגרלה אכזרית. חבל שלא ניצחנו". על השחקנים הבכירים שדווקא היו המאכזבים, אמר מרדכי: "לשחקנים יש תקופות טובות יותר וטובות פחות, אבל חבל שהבכירים שלנו לא הביאו עימם את הערך המוסף הפעם".

מהלך המשחק
תורג'מן העלה את השחקנים הבכירים שלו, שמרבים לשחק בליגת העל, בהם אורי כהן, דור מיכה, אלירן גורג' ורועי קהת במטרה ללחוץ ולהשיג שער מהיר כבר בפתיחה. סרי פלאח ואחמד שעבאן מנעו מהצהובים לסכן את שערו של רם שטראוס. המומנטום עבר לחיפה ובדקה ה-18 הגיעו הירוקים להזדמנות טובה כאשר שאדי שעבאן הגביה כדור קרן ובר אביטן בעט אבל ברק לוי לקח. השחקנים של איתי מרדכי המשיכו לשלוט ובדקה ה-25 בעט שעבאן כדור חופשי נהדר וברק לוי הצליח להדוף לקרן. עד המחצית הירוקים היו טובים יותר, אך לא הצליחו להגיע למצבי הבקעה טובים יותר. 0:0 בהפסקה.

הצהובים עלו נמרצים למחצית השניה ובדקה ה-50 טעות של פלאח איפשרה לרועי קהת לבעוט מקצה הרחבה, אבל הכדור הלך גבוה מעל השער. איסמעיל ריאן, שהחליף מוקדם יותר את הייתם חלבי שנפצע, היה יכול לקנות את עולמו בדקה ה-58. שאדי שעבאן שלח מסירה נהדרת לריאן שהגיע לאחד על אחד מול ברק לוי, ניסה לעבור אותו, אך השוער הצליח לקחת לו את הכדור.

בדקה ה-64 הגיע השער, ובניגוד למהלך המשחק. איבוד כדור של בר אביטן במרכז השדה הסתיים בבישול נהדר של גאל מרגוליס לרועי קהת. הקשר, ששיחק העונה אצל איוניר, לא התבלבל ומקרוב הכניע את רם שטראוס. 0:1 למכבי ת"א.

שלוש דקות לאחר מכן הגיע השער השני. עוד טעות של הגנת הירוקים איפשרה לרוסלאן ברסקי המוכשר להכפיל את התוצאה ולקרב את עמיר תורג'מן אל חצי גמר הגביע ואל הדאבל הנחשק. ברסקי בעט מקצה הרחבה, הכדור פגע בדרך באחד השחקנים והיטעה את שטראוס. 0:2 למכבי ת"א. 3 דקות לאחר מכן, ריאן היה חייב להקטין ל-2:1, אך נגח לא טוב מ-3 מטרים וברק לוי הצליח לקלוט. עד הסיום הירוקים לא הצליחו לסכן משמעותית את השער של מכבי ת"א. בסיום 0:2 לצהובים.

הרכבים
מכבי חיפה: רם שטראוס, גיא ליפקה, סרי פלאח, אימרי זייד (דור כוכב/ 70), אחמד שעבן, הייתם חלבי (איסמעיל ריאן/ 46), שאדי שעבן, בר אביטן (ערן מלכין/ 77), גבריאל גרינר, סנטיאו סולליך (רועי עטר/ 81), זידאן עאמר.
מכבי ת"א: ברק לוי, אורי כהן, טקלה אמסלש, מישל נחמיאס, רוסלאן ברסקי, משה לוגסי (נדב קרופין/ 83), דור מיכה (מואנס דאבור/ 85), יגיל ביטון (אושר אבי/ 78), רועי קהת, אלירן ג'ורג', גאל מרגוליס (עידו עמיאל/ 90).

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/221564.jpg

תאריך:  06/04/2011   |   עודכן:  06/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
היקף הפרויקט כ-24 מיליו דולר    מדובר בחוזה הראשון של חברת סולתם, מאז רכישתה על-ידי אלביט
איתמר לוין
בג"ץ רמז שלא יתערב בהחלטתו של אהרונוביץ' לבטל את המינוי לאור בעיות שהתגלו בשאלה האם גביזון נתן יחס מועדף לאסירים מסוימים    נסללה הדרך למינויו של אהרון פרנקו לנציב
יפעת גדות
גודלו של הגפרור המקורי היה כ-90 ס"מ והוא היה מסוכן ביותר
עופר וולפסון
היקף הקרן כולה יעמוד על כ-200 מיליון דולר, כאשר את שאר סכום ההשקעה, גייסה חברת אורבימד, אשר זכתה במכרז הממשלה ועמה נחתם ההסכם    אורבימד תקים נציגות מקומית שתשקיע במו"פ תוך שימת דגש על ענף התרופות
איציק וולף
הצעות ההחלטה של ממשלת ישראל יוצגו לציבור בכל יום חמישי בטרם יובאו לדיון על שולחן הממשלה בישיבותיה השבועיות ביום ראשון    מזכיר הממשלה האוזר: סטנדרטים מקצועיים חדשים ההולמים דמוקרטיה מתקדמת, תוך שימוש בטכנולוגיות חדשות, כדי להנגיש מידע שעד כה הציבור לא זכה לקבל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il