X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בויאריאל דרוכים לפני חצי הגמר מול פורטו
▪  ▪  ▪
שחקני ויאריאל. חולמים על גביע אירופה (gettyimages)

שלוש קבוצות פורטוגליות וספרדית אחת נשארו במירוץ לתואר השני בחשיבותו, הליגה האירופית. פורטו תארח את ויאריאל במשחק הראשון של חצי הגמר ואילו בנפיקה תפגוש את בראגה בביתה. דבר אחד בטוח, פורטוגלית אחת תהיה לנו בגמר הגדול בדאבלין.

אלופת פורטוגל צפויה לפתוח עם מערך התקפי שכולל שלושה חלוצים, כריסטיאן רודריגז, האלק ופלקאו. הדרקונים רושמים עונה יוצאת מהכלל ומאזנם בליגה מדהים, 25 ניצחונות ו-2 תוצאות תיקו אבל מאזנם במשחקי הבית מול קבוצות ספרדיות אינו מרשים והם ניצחו רק ב-1 מתוך 8 המפגשים מאז המילניום.

"אני לא מבין למה הם אומרים שאנחנו פייבוריטים", אמר הבלם רולאנדו, "הם משחקים טוב וראויים להיות בשלב הזה לא פחות מאיתנו. אנחנו לא מפחדים מרוסי, התמודדנו מול שחקנים גדולים כי אנחנו שומרים ותוקפים כמו קבוצה. אם נציג את המשחק שלנו, נשיג תוצאה טובה".

הצוללת הצהובה תהנה מצמד החלוצים הקטלניים שלה, רוסי ונילמר, אחרי שהאחרון חזר מהשעייה. עבור החלוץ האיטלקי (10 שערים במפעל) זו תהיה אפשרות לעקוף את פלקאו (11 שערים במפעל). מרקוס סנה טס עם הקבוצה אך הוא בספק גדול למשחק לנוכח פציעה, גם בורחה ולרו עלול להישאר בחוץ. "נשארו ארבע הקבוצות הטובות במפעל, פורטו חזקה מאוד", אמר המאמן חואן קרלוס גרידו, "אנחנו ננסה לתקוף אבל ניתן כבוד ליריבה שלנו. זו לא עונה גדולה אם לא נגיע לגמר ומהתחלת העונה חשבנו שאנחנו יכולים לזכות".

אגב, הספרדים לא הפסידו משחק כבר 8 משחקים ברציפות בליגה האירופית וזוהי ההופעה השניה שלהם בחצי גמר אירופי כאשר הקודם היה מול ארסנל ב-2006 בליגת האלופות.

במשחק השני, בנפיקה שפגשה את הפועל ת"א בשלב הבתים של הצ'מפיונס מגיעה כפייבוריטית מול בראגה. המארחת (מקום שני) נמצאת מקום אחד מעל יריבתה בטבלה ותבנה על הנתון המדהים הבא: היא הפסידה בבית לבראגה רק פעם אחת מ-1955. אגב, הנשרים לא הפסידו ב-6 המשחקים האחרונים באירופה.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/225482.jpg

תאריך:  28/04/2011   |   עודכן:  28/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
קטש עלה ל-0:1 ברבע גמר הפלייאוף בזכות מחצית שניה גדולה. 16 לדאוול
עופר וולפסון
בתום ישיבת מזכירות ההסתדרות הרופאים הוחלט על המשך הצעדים הארגוניים של הרופאים כבר מהשבוע הבא    שיבושים בעבודה הרופאים צפויה לכל אורך השבועיים הבאים
איציק וולף
הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית הודיעה כי המתקן שהפציצה ישראל בסוריה היה כור גרעיני בהליכי בנייה    בכך סתרה את טענות בשאר אל אסד שטען שארצו כלל אינה שואפת לטכנולוגיה גרעינית
אלעזר לוין
תבנה מגדל דירות יוקרתי בן 28 קומות, 105 דירות    אינטרקולוני, אחד המוכרים,מקבלת 84 מיליון שקל, שישפרו את מצבה    גלגוליו של מגרש ותיק
עופר וולפסון
חברת אבטחת המידע ESET מדווחת כי ההאקרים ופושעי האינטרנט השונים כבר מנצלים את היקף הסיקור התקשורתי סביב חתונת הנסיך ויליאם עם בחירת ליבו באמצעות קידום אתרים והודעות דוא"ל המנסות לפגוע בגולשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il